Irritatie over andermans draadjes om zeep helpen door onzinposts

Wat vinden we van t forum....

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
beijert
Berichten: 3080
Lid geworden op: di 10 sep 2013, 16:00
Locatie: Assen

Re: Irritatie over andermans draadjes om zeep helpen door onzinposts

Bericht door beijert »

Ivo schreef:
Een blog beginnen.
Dit dus..
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Irritatie over andermans draadjes om zeep helpen door onzinposts

Bericht door Pjotr »

Ivo schreef:
Bedank iemand eens voor zn advies en laat het erbij, kijk wat er gebeurt...
Goede tip en dat bedanken gebeurt hier ook best wel. Punt blijft een beetje dat het meeste ter berde gebrachte geen advies is maar persoonlijk commentaar. Daarmee is de scheidslijn tussen forum en babbelbox een beetje verloren geraakt.
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28469
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Irritatie over andermans draadjes om zeep helpen door onzinposts

Bericht door ds23man »

Een forum blijft toch altijd een levendig medium en als je daar niet tegen kunt, dan post je je bouwprojecten maar hier:

http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewforum.php?f=63
Gebruikersavatar
Ivo
Berichten: 1885
Lid geworden op: wo 09 mar 2005, 16:36
Locatie: Leiden
Contacteer:

Re: Irritatie over andermans draadjes om zeep helpen door onzinposts

Bericht door Ivo »

Pjotr schreef:
Ivo schreef:
Bedank iemand eens voor zn advies en laat het erbij, kijk wat er gebeurt...
Goede tip en dat bedanken gebeurt hier ook best wel. Punt blijft een beetje dat het meeste ter berde gebrachte geen advies is maar persoonlijk commentaar. Daarmee is de scheidslijn tussen forum en babbelbox een beetje verloren geraakt.
Mijn advies is niet dat je dankbaar moet zijn, maar dat je zorgt dat het niet eindeloos door gaat. Sturen op gewenste uitkomst.
Gebruikersavatar
Leeuwarden
Berichten: 12769
Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden

Re: Irritatie over andermans draadjes om zeep helpen door onzinposts

Bericht door Leeuwarden »

In dat geval...
Leeuwarden schreef:
Slotje, Barry.
Gebruikersavatar
Ivo
Berichten: 1885
Lid geworden op: wo 09 mar 2005, 16:36
Locatie: Leiden
Contacteer:

Re: Irritatie over andermans draadjes om zeep helpen door onzinposts

Bericht door Ivo »

Hahahahaha wat denk je dat mijn reactie daar op is? Je nodigt me uit om nogmaals te zeggen dat ik het er niet mee eens ben om te zeggen dat een draadje niet goed loopt, dat een bepaalde discussie moet stoppen, dat de mods enz. Kans is groot dat jij of een ander daar weer op reageert, ga ik weer reageren enz enz enz... Lees de legendarische ruziedraadjes maar eens na. Loopt altijd tussen dezelfde pipo's uit de hand, allemaal die insteek van het laatste woord.

Nou ja. Bedankt voor de aanleiding, ik ga loesoe.

:-)
Gebruikersavatar
Leeuwarden
Berichten: 12769
Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden

Re: Irritatie over andermans draadjes om zeep helpen door onzinposts

Bericht door Leeuwarden »

Ivo schreef:
Loopt altijd tussen dezelfde pipo's uit de hand, allemaal die insteek van het laatste woord.

:-)
We bedoelen hetzelfde dus.
Gebruikersavatar
bas focal m180
Berichten: 4328
Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
Locatie: nijmegen
Contacteer:

Re: Irritatie over andermans draadjes om zeep helpen door onzinposts

Bericht door bas focal m180 »

ds23man schreef:
Een forum blijft toch altijd een levendig medium en als je daar niet tegen kunt, dan post je je bouwprojecten maar hier:

http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewforum.php?f=63
Sluit me hier bij aan.

Discussies zijn van alle tijden, dat ze uit de hand (kunnen) lopen ook.

Sterker nog, zou niet willen dat we altijd op een lijn liggen dat we nooit onenigheid zouden kunnen hebben.
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Irritatie over andermans draadjes om zeep helpen door onzinposts

Bericht door ray5150 »

bas focal m180 schreef:
Discussies zijn van alle tijden, dat ze uit de hand (kunnen) lopen ook.
Inderdaad niks nieuws,
Kijk maar in de ZBA topics van een jaar of 10 - 11 terug. toen sloeg men elkaar al virtueel de hersens in over zaken als jitter in DAC's en UCD's.
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28469
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Irritatie over andermans draadjes om zeep helpen door onzinposts

Bericht door ds23man »

Jitter in eindtrappen? :think: :think: :think: :think: :think: :think: :think: :think: :think: :think: :think: :think: :think: :think: :think: :think: :think: :think: :think: :think: :think: :think: :think: :think: :think: :think: :think: :think: :think: :think: :think: :think: :think: :think:
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Irritatie over andermans draadjes om zeep helpen door onzinposts

Bericht door ray5150 »

Okee, een tikje ongelukkig geformuleerd...
Gebruikersavatar
Ah!buis
Berichten: 16682
Lid geworden op: ma 15 nov 2010, 22:36
Locatie: Overijse

Re: Irritatie over andermans draadjes om zeep helpen door onzinposts

Bericht door Ah!buis »

Er is wel iets mis met onze larieo-ds man de laatste tijd :-s .Zou maar 's van shampoo veranderen :lol:
Anne
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Irritatie over andermans draadjes om zeep helpen door onzinposts

Bericht door Pjotr »

Ah!buis schreef:
Er is wel iets mis met onze larieo-ds man de laatste tijd :-s .Zou maar 's van shampoo veranderen :lol:
Anne
'Tis idd wel erg opvallend. En hij heeft toch ook geen schoolgaande kinderen... :-s
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28469
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Irritatie over andermans draadjes om zeep helpen door onzinposts

Bericht door ds23man »

Ah!buis schreef:
Er is wel iets mis met onze larieo-ds man de laatste tijd :-s .Zou maar 's van shampoo veranderen :lol:
Anne
Wat is er nou weer mis? :think: :think: :think:
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33820
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Irritatie over andermans draadjes om zeep helpen door onzinposts

Bericht door Henkjan »

heb je ff :rofl:
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Irritatie over andermans draadjes om zeep helpen door onzinposts

Bericht door dre »

:lagge:
Gebruikersavatar
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790
Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom

Re: Irritatie over andermans draadjes om zeep helpen door onzinposts

Bericht door Marp »

toetertje
Berichten: 2936
Lid geworden op: ma 29 feb 2016, 18:05
Locatie: Omgeving Enkhuizen.

Re: Irritatie over andermans draadjes om zeep helpen door onzinposts

Bericht door toetertje »

Je kunt ook via je profiel, alle berichten teruglezen
die je zelf gepost hebt. :sure: :-"
Gebruikersavatar
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790
Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom

Re: Irritatie over andermans draadjes om zeep helpen door onzinposts

Bericht door Marp »

Bijna alle...
Bijlagen
ds23man.jpg
toetertje
Berichten: 2936
Lid geworden op: ma 29 feb 2016, 18:05
Locatie: Omgeving Enkhuizen.

Re: Irritatie over andermans draadjes om zeep helpen door onzinposts

Bericht door toetertje »

Wow, een speciaal plekje in het hart van de moderators,
en hoe bereik je die status? :yeah:
Gebruikersavatar
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790
Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom

Re: Irritatie over andermans draadjes om zeep helpen door onzinposts

Bericht door Marp »

Ik denk dat het in de voornaam zit.
Gebruikersavatar
Leeuwarden
Berichten: 12769
Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden

Re: Irritatie over andermans draadjes om zeep helpen door onzinposts

Bericht door Leeuwarden »

Marp schreef:
Bijna alle...

Dit is echt in en in triest. Waarom laten jullie dit toe?
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Irritatie over andermans draadjes om zeep helpen door onzinposts

Bericht door ray5150 »

Omdat ze jou ook weer toegelaten hebben. :mrgreen:
Gebruikersavatar
Leeuwarden
Berichten: 12769
Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden

Re: Irritatie over andermans draadjes om zeep helpen door onzinposts

Bericht door Leeuwarden »

Als je kennis van de achtergrond zou hebben, Ray, dan zou je weten dat je een bijzonder ongepaste reaktie geeft. Los van dat zijn de situaties in de verste verte niet vergelijkbaar.
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Irritatie over andermans draadjes om zeep helpen door onzinposts

Bericht door Pjotr »

Laten we elkaar nu maar niet de maat gaan nemen Jan. Juist dat is m.i. ongepast en vaak een oorzaak van het ontsporen van draadjes.
Gesloten

Terug naar “Forumaangelegenheden, Algemeen”