Opstelling is geen probleem, ze zijn echter nog niet afgewerkt. Zal zo even een paar foto's maken. Het is niet optimaal, zelfs ver van optimaal, maar ik heb niet veel meer keuze dan deze opstelling.Martijn M schreef:Mannen zijn zeer visueel ingesteld. Er zijn op dit forum voor zover ik weet geen vrouwen aanwezig.Sjaudio schreef:Het is maar een kleine aanpassing, voor de meeste hier niet echt interessant lijkt meHenkjan schreef:kijk, da's dus allemaal goed uitgekomen.
foto's zien we uiteraard graag, maar dat had je waarschijnlijk al gelezen(geef t dan wel een eigen topic in de showcase, dat verdienen ze wel)
Ik zou graag een paar foto'tjes van o.m. de opstelling tegemoet zien.
Complete opstelling

Linkerkant

Rechterkant

Hier zou ik ze ook op kunnen hangen ( echter veel te hoog en klinkt niet mooi ).

Detailfotootje

En voor de echte fotoliefhebbers

Mvg,
Sjors




