Is die 3e channel voor de optionele tweeter Module? Of is er toch iets van een sub-out mogelijkheid?
Minizooom
Moderator: Beheerdersteam
Re: Minizooom
Is die 3e channel voor de optionele tweeter Module? Of is er toch iets van een sub-out mogelijkheid?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28468
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Minizooom
De dsp inputbordjes zijn 3 kanaals zodat ze voor de gehele range gebruikt kunnen worden. Alleen de subwoofer uitvoering heeft een andere.
In theorie zou je bij de tweeweg plate inderdaad nog een sub uitgang hebben.
In theorie zou je bij de tweeweg plate inderdaad nog een sub uitgang hebben.
Re: Minizooom
Oke, in theorie. Daarmee bedoel je neem ik aan niet dat het gefaciliteerd wordt met een routable output ofzo, maar dat het met wat modificaties op de module zou moeten kunnen?
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: Minizooom
Even voor mijn info, de nieuwe AS2.100 krijgt fysiek dezelfde afmetingen en gatenpatroon hoop ik? Anders is er voor een heleboel mensen absoluut geen reden om een upgrade te doen.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28468
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Minizooom
Het signaal staat gewoon op de lege boxedheader.dynamike schreef:Oke, in theorie. Daarmee bedoel je neem ik aan niet dat het gefaciliteerd wordt met een routable output ofzo, maar dat het met wat modificaties op de module zou moeten kunnen?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28468
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Minizooom
De afmetingen zijn totaal anders en dat kan ook niet anders door de afmetingen van NCxxMP serie. Overigens is deze kleine 2 weg totaal niet te vergelijken met de oude AS2.100. 2x 125watt in 4 ohm, beide kanalen belast en dit moduletje speelt de NC400 finaal weg. En vergeet niet de zeer goede ADC en DAC converters op de dsp print!SSassen schreef:Even voor mijn info, de nieuwe AS2.100 krijgt fysiek dezelfde afmetingen en gatenpatroon hoop ik? Anders is er voor een heleboel mensen absoluut geen reden om een upgrade te doen.
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: Minizooom
Dat zal allemaal wel, maar als je als OEM een bestaand product hebt met daarin een AS2.100 vraag je je toch af wat er in 't kraanwater zit in Groningen als de nieuwe AS2.100 niet dezelfde fysieke afmetingen heeft, nu moet je als OEM je product aan gaan passen aan de nieuwe afmetingen, dan heb je 't als Hypex zijnde niet helemaal begrepen, want daarmee mis je de plank als het gaat om 1) upgrades of vervanging van een defecte AS2.100, en 2) producten die nu voorzien zijn van een AS2.100.ds23man schreef:De afmetingen zijn totaal anders en dat kan ook niet anders door de afmetingen van NCxxMP serie. Overigens is deze kleine 2 weg totaal niet te vergelijken met de oude AS2.100. 2x 125watt in 4 ohm, beide kanalen belast en dit moduletje speelt de NC400 finaal weg. En vergeet niet de zeer goede ADC en DAC converters op de dsp print!SSassen schreef:Even voor mijn info, de nieuwe AS2.100 krijgt fysiek dezelfde afmetingen en gatenpatroon hoop ik? Anders is er voor een heleboel mensen absoluut geen reden om een upgrade te doen.
Re: Minizooom
OK, interessant! Analoog? Dan is het kwestie van rewiren naar een omgebruikte output terminal...ds23man schreef:Het signaal staat gewoon op de lege boxedheader.dynamike schreef:Oke, in theorie. Daarmee bedoel je neem ik aan niet dat het gefaciliteerd wordt met een routable output ofzo, maar dat het met wat modificaties op de module zou moeten kunnen?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28468
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Minizooom
Sander, het zijn gewoon totaal andere producten! Bovendien zit er geen USB audio meer op en de mogelijkheid om stereo te draaien is ook vervallen. En wees nou eens blij dat er wat leuks gemaakt wordt voor de DIY markt..........SSassen schreef:Dat zal allemaal wel, maar als je als OEM een bestaand product hebt met daarin een AS2.100 vraag je je toch af wat er in 't kraanwater zit in Groningen als de nieuwe AS2.100 niet dezelfde fysieke afmetingen heeft, nu moet je als OEM je product aan gaan passen aan de nieuwe afmetingen, dan heb je 't als Hypex zijnde niet helemaal begrepen, want daarmee mis je de plank als het gaat om 1) upgrades of vervanging van een defecte AS2.100, en 2) producten die nu voorzien zijn van een AS2.100.ds23man schreef:De afmetingen zijn totaal anders en dat kan ook niet anders door de afmetingen van NCxxMP serie. Overigens is deze kleine 2 weg totaal niet te vergelijken met de oude AS2.100. 2x 125watt in 4 ohm, beide kanalen belast en dit moduletje speelt de NC400 finaal weg. En vergeet niet de zeer goede ADC en DAC converters op de dsp print!SSassen schreef:Even voor mijn info, de nieuwe AS2.100 krijgt fysiek dezelfde afmetingen en gatenpatroon hoop ik? Anders is er voor een heleboel mensen absoluut geen reden om een upgrade te doen.
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: Minizooom
Er is heel wat meer nodig om mij blij te krijgen Gerhardds23man schreef:Sander, het zijn gewoon totaal andere producten! Bovendien zit er geen USB audio meer op en de mogelijkheid om stereo te draaien is ook vervallen. En wees nou eens blij dat er wat leuks gemaakt wordt voor de DIY markt..........
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28468
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Minizooom
Je bent gewoon een oude zeurkous.SSassen schreef:Er is heel wat meer nodig om mij blij te krijgen Gerhardds23man schreef:Sander, het zijn gewoon totaal andere producten! Bovendien zit er geen USB audio meer op en de mogelijkheid om stereo te draaien is ook vervallen. En wees nou eens blij dat er wat leuks gemaakt wordt voor de DIY markt..........
Re: Minizooom
ds23man schreef:Je bent gewoon een oude zeurkous.SSassen schreef:Er is heel wat meer nodig om mij blij te krijgen Gerhardds23man schreef:Sander, het zijn gewoon totaal andere producten! Bovendien zit er geen USB audio meer op en de mogelijkheid om stereo te draaien is ook vervallen. En wees nou eens blij dat er wat leuks gemaakt wordt voor de DIY markt..........
Re: Minizooom
Klinkt goed, echt een verbetering.ds23man schreef:Bovendien zit er geen USB audio meer op en de mogelijkheid om stereo te draaien is ook vervallen.
knuisje, jonge zeurkous
- VintageHarry
- Berichten: 2410
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: Minizooom
Hee, wat leuk, zou ik mijn oude mono singles weer eens op de draaitafel kunnen leggen! Of begrijp ik nu iets verkeerd?ds23man schreef:de mogelijkheid om stereo te draaien is ook vervallen.
Re: Minizooom
Nee, wat er in deze deurtjes zat was kleiner toch ?Zweitse schreef:DLCPmotoindo schreef:Is dat DSP bordje ook los verkrijgbaar ?
Re: Minizooom
Misschien dat er hier wat bij staat?
https://www.hypex.nl/oem-audio-amplifiers/
Maar ik zie geen DSP elementen, Is het dan toch MiniDsp wat het dan wel geeft?
https://www.hypex.nl/oem-audio-amplifiers/
Maar ik zie geen DSP elementen, Is het dan toch MiniDsp wat het dan wel geeft?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28468
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Minizooom
Derde kwartaal 2017, iets duurder dan de bestaande reeks.toetertje schreef:Is er al een datum en richtprijs bekend van deze plate amps?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28468
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Minizooom
Is nog geen beslissing over genomen.motoindo schreef:Is dat DSP bordje ook los verkrijgbaar ?
Re: Minizooom
Dat zou wel heel leuk zijn. En in de line-up passen. Voor versterkermodules de ncore vs ucd, voor dsp ook een "iets mindere god".
Naast de 2by4 dan, voor oem spul (en wat overkill voor velen)
Naast de 2by4 dan, voor oem spul (en wat overkill voor velen)
