Minizooom

Commerciële mededelingen van onze sponsoren.

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
dynamike
Berichten: 162
Lid geworden op: do 29 sep 2016, 17:49

Re: Minizooom

Bericht door dynamike »

Afbeelding

Is die 3e channel voor de optionele tweeter Module? Of is er toch iets van een sub-out mogelijkheid?
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28468
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Minizooom

Bericht door ds23man »

De dsp inputbordjes zijn 3 kanaals zodat ze voor de gehele range gebruikt kunnen worden. Alleen de subwoofer uitvoering heeft een andere.

In theorie zou je bij de tweeweg plate inderdaad nog een sub uitgang hebben.
Gebruikersavatar
dynamike
Berichten: 162
Lid geworden op: do 29 sep 2016, 17:49

Re: Minizooom

Bericht door dynamike »

Oke, in theorie. Daarmee bedoel je neem ik aan niet dat het gefaciliteerd wordt met een routable output ofzo, maar dat het met wat modificaties op de module zou moeten kunnen?
Gebruikersavatar
SSassen
Berichten: 11528
Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
Locatie: Zuidoostbeemster
Contacteer:

Re: Minizooom

Bericht door SSassen »

Even voor mijn info, de nieuwe AS2.100 krijgt fysiek dezelfde afmetingen en gatenpatroon hoop ik? Anders is er voor een heleboel mensen absoluut geen reden om een upgrade te doen.
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28468
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Minizooom

Bericht door ds23man »

dynamike schreef:
Oke, in theorie. Daarmee bedoel je neem ik aan niet dat het gefaciliteerd wordt met een routable output ofzo, maar dat het met wat modificaties op de module zou moeten kunnen?
Het signaal staat gewoon op de lege boxedheader.
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28468
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Minizooom

Bericht door ds23man »

SSassen schreef:
Even voor mijn info, de nieuwe AS2.100 krijgt fysiek dezelfde afmetingen en gatenpatroon hoop ik? Anders is er voor een heleboel mensen absoluut geen reden om een upgrade te doen.
De afmetingen zijn totaal anders en dat kan ook niet anders door de afmetingen van NCxxMP serie. Overigens is deze kleine 2 weg totaal niet te vergelijken met de oude AS2.100. 2x 125watt in 4 ohm, beide kanalen belast en dit moduletje speelt de NC400 finaal weg. En vergeet niet de zeer goede ADC en DAC converters op de dsp print!
Gebruikersavatar
SSassen
Berichten: 11528
Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
Locatie: Zuidoostbeemster
Contacteer:

Re: Minizooom

Bericht door SSassen »

ds23man schreef:
SSassen schreef:
Even voor mijn info, de nieuwe AS2.100 krijgt fysiek dezelfde afmetingen en gatenpatroon hoop ik? Anders is er voor een heleboel mensen absoluut geen reden om een upgrade te doen.
De afmetingen zijn totaal anders en dat kan ook niet anders door de afmetingen van NCxxMP serie. Overigens is deze kleine 2 weg totaal niet te vergelijken met de oude AS2.100. 2x 125watt in 4 ohm, beide kanalen belast en dit moduletje speelt de NC400 finaal weg. En vergeet niet de zeer goede ADC en DAC converters op de dsp print!
Dat zal allemaal wel, maar als je als OEM een bestaand product hebt met daarin een AS2.100 vraag je je toch af wat er in 't kraanwater zit in Groningen als de nieuwe AS2.100 niet dezelfde fysieke afmetingen heeft, nu moet je als OEM je product aan gaan passen aan de nieuwe afmetingen, dan heb je 't als Hypex zijnde niet helemaal begrepen, want daarmee mis je de plank als het gaat om 1) upgrades of vervanging van een defecte AS2.100, en 2) producten die nu voorzien zijn van een AS2.100.
Gebruikersavatar
dynamike
Berichten: 162
Lid geworden op: do 29 sep 2016, 17:49

Re: Minizooom

Bericht door dynamike »

ds23man schreef:
dynamike schreef:
Oke, in theorie. Daarmee bedoel je neem ik aan niet dat het gefaciliteerd wordt met een routable output ofzo, maar dat het met wat modificaties op de module zou moeten kunnen?
Het signaal staat gewoon op de lege boxedheader.
OK, interessant! Analoog? Dan is het kwestie van rewiren naar een omgebruikte output terminal...
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28468
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Minizooom

Bericht door ds23man »

SSassen schreef:
ds23man schreef:
SSassen schreef:
Even voor mijn info, de nieuwe AS2.100 krijgt fysiek dezelfde afmetingen en gatenpatroon hoop ik? Anders is er voor een heleboel mensen absoluut geen reden om een upgrade te doen.
De afmetingen zijn totaal anders en dat kan ook niet anders door de afmetingen van NCxxMP serie. Overigens is deze kleine 2 weg totaal niet te vergelijken met de oude AS2.100. 2x 125watt in 4 ohm, beide kanalen belast en dit moduletje speelt de NC400 finaal weg. En vergeet niet de zeer goede ADC en DAC converters op de dsp print!
Dat zal allemaal wel, maar als je als OEM een bestaand product hebt met daarin een AS2.100 vraag je je toch af wat er in 't kraanwater zit in Groningen als de nieuwe AS2.100 niet dezelfde fysieke afmetingen heeft, nu moet je als OEM je product aan gaan passen aan de nieuwe afmetingen, dan heb je 't als Hypex zijnde niet helemaal begrepen, want daarmee mis je de plank als het gaat om 1) upgrades of vervanging van een defecte AS2.100, en 2) producten die nu voorzien zijn van een AS2.100.
Sander, het zijn gewoon totaal andere producten! Bovendien zit er geen USB audio meer op en de mogelijkheid om stereo te draaien is ook vervallen. En wees nou eens blij dat er wat leuks gemaakt wordt voor de DIY markt..........
Gebruikersavatar
SSassen
Berichten: 11528
Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
Locatie: Zuidoostbeemster
Contacteer:

Re: Minizooom

Bericht door SSassen »

ds23man schreef:
Sander, het zijn gewoon totaal andere producten! Bovendien zit er geen USB audio meer op en de mogelijkheid om stereo te draaien is ook vervallen. En wees nou eens blij dat er wat leuks gemaakt wordt voor de DIY markt..........
Er is heel wat meer nodig om mij blij te krijgen Gerhard :mrgreen:
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28468
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Minizooom

Bericht door ds23man »

SSassen schreef:
ds23man schreef:
Sander, het zijn gewoon totaal andere producten! Bovendien zit er geen USB audio meer op en de mogelijkheid om stereo te draaien is ook vervallen. En wees nou eens blij dat er wat leuks gemaakt wordt voor de DIY markt..........
Er is heel wat meer nodig om mij blij te krijgen Gerhard :mrgreen:
Je bent gewoon een oude zeurkous. :mrgreen:
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20398
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Minizooom

Bericht door Shadow »

Zijn er OEM's die de AS2.100 gebruiken dan? nee toch?
toetertje
Berichten: 2936
Lid geworden op: ma 29 feb 2016, 18:05
Locatie: Omgeving Enkhuizen.

Re: Minizooom

Bericht door toetertje »

Is er al een datum en richtprijs bekend van deze plate amps?
toetertje
Berichten: 2936
Lid geworden op: ma 29 feb 2016, 18:05
Locatie: Omgeving Enkhuizen.

Re: Minizooom

Bericht door toetertje »

Is er al een datum en richtprijs bekend van deze plate amps?
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Minizooom

Bericht door dre »

ds23man schreef:
SSassen schreef:
ds23man schreef:
Sander, het zijn gewoon totaal andere producten! Bovendien zit er geen USB audio meer op en de mogelijkheid om stereo te draaien is ook vervallen. En wees nou eens blij dat er wat leuks gemaakt wordt voor de DIY markt..........
Er is heel wat meer nodig om mij blij te krijgen Gerhard :mrgreen:
Je bent gewoon een oude zeurkous. :mrgreen:
:rofl:
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Minizooom

Bericht door ray5150 »

't is ook net :
14769354__346274c1.jpg
:lol:
Gebruikersavatar
knuisje
Berichten: 3690
Lid geworden op: zo 15 apr 2007, 0:07
Locatie: Julianadorp

Re: Minizooom

Bericht door knuisje »

ds23man schreef:
Bovendien zit er geen USB audio meer op en de mogelijkheid om stereo te draaien is ook vervallen.
Klinkt goed, echt een verbetering. :rofl:

knuisje, jonge zeurkous
Gebruikersavatar
VintageHarry
Berichten: 2410
Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
Locatie: Bij Arnhem

Re: Minizooom

Bericht door VintageHarry »

ds23man schreef:
de mogelijkheid om stereo te draaien is ook vervallen.
Hee, wat leuk, zou ik mijn oude mono singles weer eens op de draaitafel kunnen leggen! Of begrijp ik nu iets verkeerd? :mrgreen: :mrgreen: :wink:
Gebruikersavatar
motoindo
Berichten: 902
Lid geworden op: di 30 apr 2013, 12:26
Contacteer:

Re: Minizooom

Bericht door motoindo »

Is dat DSP bordje ook los verkrijgbaar ?
Gebruikersavatar
Zweitse
Berichten: 4595
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 13:01
Locatie: Assen

Re: Minizooom

Bericht door Zweitse »

motoindo schreef:
Is dat DSP bordje ook los verkrijgbaar ?
DLCP
Gebruikersavatar
motoindo
Berichten: 902
Lid geworden op: di 30 apr 2013, 12:26
Contacteer:

Re: Minizooom

Bericht door motoindo »

Zweitse schreef:
motoindo schreef:
Is dat DSP bordje ook los verkrijgbaar ?
DLCP
Nee, wat er in deze deurtjes zat was kleiner toch ?
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17865
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Minizooom

Bericht door hannesie »

Misschien dat er hier wat bij staat?

https://www.hypex.nl/oem-audio-amplifiers/
Maar ik zie geen DSP elementen, Is het dan toch MiniDsp wat het dan wel geeft? :hide:
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28468
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Minizooom

Bericht door ds23man »

toetertje schreef:
Is er al een datum en richtprijs bekend van deze plate amps?
Derde kwartaal 2017, iets duurder dan de bestaande reeks.
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28468
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Minizooom

Bericht door ds23man »

motoindo schreef:
Is dat DSP bordje ook los verkrijgbaar ?
Is nog geen beslissing over genomen.
matjans
Berichten: 447
Lid geworden op: wo 31 mei 2006, 8:50
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: Minizooom

Bericht door matjans »

Dat zou wel heel leuk zijn. En in de line-up passen. Voor versterkermodules de ncore vs ucd, voor dsp ook een "iets mindere god".

Naast de 2by4 dan, voor oem spul (en wat overkill voor velen)
Plaats reactie