Tja, als je er een automaat inzet zonder verdere gegevensEdwin68 schreef:Bedankt Anne,
Zo zie je maar dat je niet ongestraft zaken in een schema kan wijzigen en er nog ongestraft mee weg kunt komen ook.![]()
Als er ook maar enige twijfel bestaat of de CFB samen gaat met de bias automaat, is het voor mij geen optie om het te proberen.
Tjonge.... komt allemaal meer bij kijken dan ik had verwacht
Het mag echter nog steeds de pret niet drukken.
Anne
