Wat moet je met tig versterkers?

Voor- en Eindversterkers

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
OpaBert
Berichten: 12683
Lid geworden op: vr 25 apr 2014, 4:15
Locatie: T, heike 😀

Re: Wat moet je met tig versterkers?

Bericht door OpaBert »

Je bent wel een zwart kijker hoor :lol:
Maar zulke dingen kunnen natuurlijk gebeuren, maar ik neem aan dat iedereen toch een wa verzekering heeft !
Gebruikersavatar
pappaleo
Berichten: 12406
Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:

Re: Wat moet je met tig versterkers?

Bericht door pappaleo »

democles schreef: zo 28 mei 2023, 2:33
Gaat niet werken Bert.
Risico is te groot.
Krijg je nadien een hoop geklooi als het mis gaat.
B.v. shit de eindtrafo rookt,vergeten de speakers er aan te zetten,doet ie anders nooit :lol:
Even de voeding omgepoold,wist niet dat dat gelijk rook geeft :-&
Maar even meten of alles er is,ja hoor en zelfs een enorme vonk gezien :twisted:
Ooo,zo moet die buis er in,vond het al moeilijk gaan.
De bloempot die er op staat moet wel eens water hebben,oeps sorry :evil:
etc...............
O shit nu moet ik dat ding kopen :shock:
Waar van, stampot wortels???
Dan maar einde forum,doewie.......
Omdat mijn naam genoemd wordt, reageer ik toch even.
Hoe infantiel denk jij dat de gemiddelde ZBA zelfbouwer is :think:
Gebruikersavatar
FR_Aad
Berichten: 5545
Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
Locatie: 010

Re: Wat moet je met tig versterkers?

Bericht door FR_Aad »

:beer: ?
:mrgreen:
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Wat moet je met tig versterkers?

Bericht door ray5150 »

Er staat me bij dat papaleo in het verleden wel eens met een buizenversterker gewerkt heeft (was dat niet een Velleman ?)
Gebruikersavatar
pappaleo
Berichten: 12406
Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:

Re: Wat moet je met tig versterkers?

Bericht door pappaleo »

Psies :mrgreen:
Gebruikersavatar
democles
Berichten: 6144
Lid geworden op: do 11 nov 2010, 21:08
Locatie: Appingedam

Re: Wat moet je met tig versterkers?

Bericht door democles »

pappaleo schreef: zo 28 mei 2023, 8:56
democles schreef: zo 28 mei 2023, 2:33
Gaat niet werken Bert.
Risico is te groot.
Krijg je nadien een hoop geklooi als het mis gaat.
B.v. shit de eindtrafo rookt,vergeten de speakers er aan te zetten,doet ie anders nooit :lol:
Even de voeding omgepoold,wist niet dat dat gelijk rook geeft :-&
Maar even meten of alles er is,ja hoor en zelfs een enorme vonk gezien :twisted:
Ooo,zo moet die buis er in,vond het al moeilijk gaan.
De bloempot die er op staat moet wel eens water hebben,oeps sorry :evil:
etc...............
O shit nu moet ik dat ding kopen :shock:
Waar van, stampot wortels???
Dan maar einde forum,doewie.......
Omdat mijn naam genoemd wordt, reageer ik toch even.
Hoe infantiel denk jij dat de gemiddelde ZBA zelfbouwer is :think:
Gaf alleen een voorbeeld.
Niet specifiek op jouw gericht.
Gebruikersavatar
OpaBert
Berichten: 12683
Lid geworden op: vr 25 apr 2014, 4:15
Locatie: T, heike 😀

Re: Wat moet je met tig versterkers?

Bericht door OpaBert »

Demo schreef
“ Gaf alleen een voorbeeld.
Niet specifiek op jouw gericht.”
Anders kreeg je blauwe ogen ,maar misschien heb je die al :D
Plaats reactie