Maar zulke dingen kunnen natuurlijk gebeuren, maar ik neem aan dat iedereen toch een wa verzekering heeft !
Wat moet je met tig versterkers?
Moderator: Beheerdersteam
Re: Wat moet je met tig versterkers?
Je bent wel een zwart kijker hoor
Maar zulke dingen kunnen natuurlijk gebeuren, maar ik neem aan dat iedereen toch een wa verzekering heeft !
Maar zulke dingen kunnen natuurlijk gebeuren, maar ik neem aan dat iedereen toch een wa verzekering heeft !
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Wat moet je met tig versterkers?
Omdat mijn naam genoemd wordt, reageer ik toch even.democles schreef: ↑zo 28 mei 2023, 2:33Gaat niet werken Bert.
Risico is te groot.
Krijg je nadien een hoop geklooi als het mis gaat.
B.v. shit de eindtrafo rookt,vergeten de speakers er aan te zetten,doet ie anders nooit
Even de voeding omgepoold,wist niet dat dat gelijk rook geeft![]()
Maar even meten of alles er is,ja hoor en zelfs een enorme vonk gezien
Ooo,zo moet die buis er in,vond het al moeilijk gaan.
De bloempot die er op staat moet wel eens water hebben,oeps sorry![]()
etc...............
O shit nu moet ik dat ding kopen![]()
Waar van, stampot wortels???
Dan maar einde forum,doewie.......
Hoe infantiel denk jij dat de gemiddelde ZBA zelfbouwer is
Re: Wat moet je met tig versterkers?
Er staat me bij dat papaleo in het verleden wel eens met een buizenversterker gewerkt heeft (was dat niet een Velleman ?)
Re: Wat moet je met tig versterkers?
Gaf alleen een voorbeeld.pappaleo schreef: ↑zo 28 mei 2023, 8:56Omdat mijn naam genoemd wordt, reageer ik toch even.democles schreef: ↑zo 28 mei 2023, 2:33Gaat niet werken Bert.
Risico is te groot.
Krijg je nadien een hoop geklooi als het mis gaat.
B.v. shit de eindtrafo rookt,vergeten de speakers er aan te zetten,doet ie anders nooit
Even de voeding omgepoold,wist niet dat dat gelijk rook geeft![]()
Maar even meten of alles er is,ja hoor en zelfs een enorme vonk gezien
Ooo,zo moet die buis er in,vond het al moeilijk gaan.
De bloempot die er op staat moet wel eens water hebben,oeps sorry![]()
etc...............
O shit nu moet ik dat ding kopen![]()
Waar van, stampot wortels???
Dan maar einde forum,doewie.......
Hoe infantiel denk jij dat de gemiddelde ZBA zelfbouwer is![]()
Niet specifiek op jouw gericht.
Re: Wat moet je met tig versterkers?
Demo schreef
“ Gaf alleen een voorbeeld.
Niet specifiek op jouw gericht.”
Anders kreeg je blauwe ogen ,maar misschien heb je die al
“ Gaf alleen een voorbeeld.
Niet specifiek op jouw gericht.”
Anders kreeg je blauwe ogen ,maar misschien heb je die al
