Ik denk dat je een goeie kans maakt.Zo'n opgeblazen net-ingang met diodes komt vaker voor.pompebled schreef:Ik begrijp niet goed wat je zegt, als ik de elco's vernieuw en de diodes zou de boel weer moeten werken?
Of denk je dat er nog meer loos is?
Waar ik op doelde is niet de randaardeDe 230V aansluiting is trouwens zonder randaarde, dat zal wel met mogelijke aardlussen via de input te maken hebben.
Anne
