Gainclone samenstellen/bouwen
Moderator: Beheerdersteam
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
Re: Gainclone samenstellen/bouwen
Ah, ok. Ik dacht dat je twijfelde aan bedenkingen op die fora's over de authenciteit van Chinese chips. Excuses voor deze korte dwaling in je bouwtopic, Thomox. 
Ha die Marp! Geeft niet, nieuwe mensen worden daar alleen maar wijzer van bij Googlen 
O welneeMarp schreef:Ah, ok. Ik dacht dat je twijfelde aan bedenkingen op die fora's over de authenciteit van Chinese chips. Excuses voor deze korte dwaling in je bouwtopic, Thomox.
Als dat zou lonen bestel ik ze mee bij Dick Best en wissel ze om, net zo makkelijk. Voor die paar euro die zo'n chip kost ga ik me geen zorgen maken.
Kastje is eindelijk afgeleverd, dat heeft even geduurd zeg
Nja, nu eindelijk bouwen dus. gisteren dinkie gemonteerd en even kijken hoe ik alles ga vastzetten in die 'onderplaat'. Hoe horen uberhaupt de voetjes gemonteerd te worden? Is het logisch om daarvoor zelf gaten te boren in de onderplaat? Ik zou verwachten dat zoiets al wel erin ge-engineered zou zijn
Nja, nu eindelijk bouwen dus. gisteren dinkie gemonteerd en even kijken hoe ik alles ga vastzetten in die 'onderplaat'. Hoe horen uberhaupt de voetjes gemonteerd te worden? Is het logisch om daarvoor zelf gaten te boren in de onderplaat? Ik zou verwachten dat zoiets al wel erin ge-engineered zou zijn
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Nope. Die mag u zelf boren.Thomox schreef:Hoe horen uberhaupt de voetjes gemonteerd te worden? Is het logisch om daarvoor zelf gaten te boren in de onderplaat? Ik zou verwachten dat zoiets al wel erin ge-engineered zou zijn![]()
Mooie behuizing! En nu snel de boormachine erin.
Hoe ga je het netdeel doen? Ouderwets boor-, zaag- & vijlwerk?
Nog even kijken waar ik die dan ga plaatsen haha
Ik heb wat 2D tekeningen in 100% schaal afgedrukt, dus ik kan die erop leggen. Vervolgens is het goed te slijpen met een dremel verwacht ikBarry2001 schreef:Nope. Die mag u zelf boren.
3kes schreef:Mooie behuizing! En nu snel de boormachine erin.
En al verder gevorderd?
Hier heb ik de ingangscondensatoren vervangen door Audyn caps. Wereld van verschil in mijn opstelling. Veel meer stereobeeld, meer detail. Zelfs zo goed dat de Sugden even aan de kant staat, toch veel te warm in huis nu.
Hier heb ik de ingangscondensatoren vervangen door Audyn caps. Wereld van verschil in mijn opstelling. Veel meer stereobeeld, meer detail. Zelfs zo goed dat de Sugden even aan de kant staat, toch veel te warm in huis nu.