Nou, ik dacht eerder boven je theewaterds23man schreef:Dit voelde ik al aan mijn theewater:
"Ik begrijp dat het (in)bouwen van de Hypex enige (basis)kennis vraagt, was ik me van te voren niet bewust. Ik dacht dat het plug'n play was, kabeltjes bijbestellen en klaar, maar helaas gaat het wat verder."
Vandaar dat ik even de rem erop gezet heb.
Al dat blokkendoosgedoe hou ik niet zo van maar nu er toch even ingedoken.Het is wel ongeveer kabeltjes erin, juiste bruggetjes/pennetjes instellen en klaar.Voedings aansluiting splitsen is niet moeilijk en bij de lintkabel kan er toch een extra stekker opgeperst (als die tenminste lang genoeg is).Kan zo, in en uit's, van het open collector soort, mogen aan elkaar.
De spanningen voor de buffer blijkt er al in te zitten en stroom genoeg.
Door er twee aan een voeding te hangen moet de voeding aan de beide versterkers en daarmee ook de massa's.
Of de massa van de buffervoeding ook aan de massa van de hoofdvoeding zit wordt niet vermeld.Ik vermoed van niet en dat die doorverbinding in de versterker vermoedelijk met een serieweerstandje gaat.
Hou je een aardlus over, ingangL-buffervoedingL-voeding-buffervoedingR-ingangR.Hoeft geen brom te geven, maar anders een centraal punt aan de kast bij de ingangen en daar alle buffervoedingsdraden aan elkaar.En zeker niet de massa van de hoofdvoeding aan de kast.
@kappa, zou 't niet zonder buffer doen, ingang is dan =gekoppeld moet je oppassen wat er aan hangt.Zo te zien zitten de prikkers wel voor bufferloos gebruik, moet dan alle 4 om
Anne