Ziet er mooi uit!Rudolf schreef:Kan ik ze nooit meer lakken denk ik
Je kunt er wel nog overheen met hardwax, zoals Osmo.
Moderator: Beheerdersteam
Ziet er mooi uit!Rudolf schreef:Kan ik ze nooit meer lakken denk ik
-montageboutjes dichter naar de rand plaatsen (kan hier natuurlijk niet, maar kan wel iets zijn waar bij het ontwerp rekening mee gehouden moet worden).Barry2001 schreef:Toch zie je dat meer. Hoe kun je dat oplossen?
Uitgewerkt hout nemen wat 100 jaar in de sloot heeft gelegen? De fabrikanten van apparatuur gebruiken allemaal gefineerd spaanplaat. Heeft misschien toch niet alleen de reden van kosten? In de jaren '60 meestal gefineerd fijn berken multiplex. Maar toen was een radio-pu-versterker nog een meubel en moest het een mensenleven mee kunnen.Barry2001 schreef:Toch zie je dat meer. Hoe kun je dat oplossen?
Bij het drogen zal dat toch weer krom trekken.ray5150 schreef:Nat maken en tussen een stel lijmklemmen laten opdrogen ?