Menhir 3weg systemen afbouwen - hoe verder?
Moderator: Beheerdersteam
Re: Menhir 3weg systemen afbouwen - hoe verder?
Ik zou het gewoon zo houden, de filtercomponenten zijn waarschijnlijk prima gekozen.
- Hans Nootdorp
- Berichten: 2036
- Lid geworden op: di 29 aug 2006, 1:52
- Locatie: Nootdorp
Re: Menhir 3weg systemen afbouwen - hoe verder?
Ok, Jeroen. Bedankt voor het "verlossende woord" 
Ga ik foliespoeltjes en mooi serieCtjes kopen.
Ga ik foliespoeltjes en mooi serieCtjes kopen.
- Hans Nootdorp
- Berichten: 2036
- Lid geworden op: di 29 aug 2006, 1:52
- Locatie: Nootdorp
Re: Menhir 3weg systemen afbouwen - hoe verder?
Afgelopen week de laatste caps (Mundorf Supreme) ontvangen. Het duurde even maar dan heb je ook wat.
Nu is de hele familie compleet en kan ik het filter zijn definitieve componenten gaan geven. Maar eerst moet de kerstboom worden opgestookt in de open haard.....
nb Op de achtergrond staat 1 van de 2 Menhirs braaf te wachten op zijn fineerlaagje, mooie filtercomponenten en een nette aansturing.....
Nu is de hele familie compleet en kan ik het filter zijn definitieve componenten gaan geven. Maar eerst moet de kerstboom worden opgestookt in de open haard.....
nb Op de achtergrond staat 1 van de 2 Menhirs braaf te wachten op zijn fineerlaagje, mooie filtercomponenten en een nette aansturing.....
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Menhir 3weg systemen afbouwen - hoe verder?
Bij mij hadden ze inmiddels al op een plankje gezeten. 
Re: Menhir 3weg systemen afbouwen - hoe verder?
Waarschijnlijk gaat Hans eerst 4 mogelijke opties voor de rangschikking van de componenten op het plankje verzinnen...
Groetjes Walter
Groetjes Walter
Re: Menhir 3weg systemen afbouwen - hoe verder?
Eerst een nieuw topic openen over wat voor soort hout voor het plankje te kiezen...ds23man schreef:Bij mij hadden ze inmiddels al op een plankje gezeten.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Menhir 3weg systemen afbouwen - hoe verder?
En dan nog het soort hout, soldeer en draad........ 
- Hans Nootdorp
- Berichten: 2036
- Lid geworden op: di 29 aug 2006, 1:52
- Locatie: Nootdorp
Re: Menhir 3weg systemen afbouwen - hoe verder?
Goed idee Walter...Walt schreef:Waarschijnlijk gaat Hans eerst 4 mogelijke opties voor de rangschikking van de componenten op het plankje verzinnen...![]()
![]()
![]()
Groetjes Walter
