Annastasia tweaken voor een beter laag
Moderator: Beheerdersteam
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Re: Annastasia tweaken voor een beter laag
Stil is GEEN laagFR_Aad schreef:En toen was het stil
Barry2001 schreef:Stil is GEEN laagFR_Aad schreef:En toen was het stil
Muug eet van twee walletjes,alleen komen ze er daar ook niet uit.......................
http://forum.audiofreaks.nl/index.php?topic=36629.0
Stil is geen laag....
Stil is geen laag....
Is wel van ruim 3 weken geledendemocles schreef:Muug eet van twee walletjes,alleen komen ze er daar ook niet uit.......................![]()
Stil is geen laag....
Zou Muug ziek zijn
En oh, oh, oh, er is geen laag
hij krijgt geen tonen diep van onderen uit z'n maag
't is geen wonder boven wonder
zonder gerommel daar vanonder
dat is niet gewoon meer
dat is bijzonder laag
oh, oh, oh, zo zonder laag
Anne
Het bijzondere is dat hij nog steeds niet weet of het nu aan de versterker ligt of aan de speaker.
Of misschien wel aan zijn verwachtingspatroon
.
Een slechte versterker klinkt snel vet en dat kan je zoeken maar klopt niet met de werkelijkheid.
Of misschien wel aan zijn verwachtingspatroon
Een slechte versterker klinkt snel vet en dat kan je zoeken maar klopt niet met de werkelijkheid.
- Muug
- Contacteer:
Kappa7 heeft grotendeels gelijk. Het lag aan het verwachtingspatroon dat behoorlijk verkeerd gestuurd was door de abominabele luistersessie bij de verkoper. De luidsprekers zijn top, heb helaas geen impedantiecurve gevonden. De versterker is ook top, vergeleken met een Ss-versterker van 2x200Watt en er was geen verschil te horen. Cd's spelen nu trouwens via de HK-DAC (met opamp) wat toch ook een geweldige verbetering is. Onze tv hangt nu trouwens ook aan die DAC en dat klinkt goed!
De onderdeeltjes en lampen voor Anne's terugkoppeling liggen hier ook, die ga ik deze winter eens inbouwen voor de leute.
Anne, je bent een varken
De onderdeeltjes en lampen voor Anne's terugkoppeling liggen hier ook, die ga ik deze winter eens inbouwen voor de leute.
Anne, je bent een varken
Van marsepein dan tochMuug schreef:Anne, je bent een varken
Is trouwens een (wat aangepast) liedje van ???
Anne
Laatst gewijzigd door Ah!buis op do 06 nov 2014, 21:50, 2 keer totaal gewijzigd.
Dat klinkt bijna aardigMuug schreef:Anne, je bent een varken
Voor een Vlaming is dat hetzelfde als voor jullie Hollanders "klinkt bijna eigenaardig" om niet te zeggen "raar"FR_Aad schreef:Dat klinkt bijna aardigMuug schreef:Anne, je bent een varken
Anne
Leuk om te horen dat de versterking opzichte klopt.Muug schreef:Kappa7 heeft grotendeels gelijk. Het lag aan het verwachtingspatroon dat behoorlijk verkeerd gestuurd was door de abominabele luistersessie bij de verkoper. De luidsprekers zijn top, heb helaas geen impedantiecurve gevonden. De versterker is ook top, vergeleken met een Ss-versterker van 2x200Watt en er was geen verschil te horen. Cd's spelen nu trouwens via de HK-DAC (met opamp) wat toch ook een geweldige verbetering is. Onze tv hangt nu trouwens ook aan die DAC en dat klinkt goed!
Als je nu toch wat met het laag wil spelen dan kan je eens wat met je speaker opstelling.
Wat naar de muur schuiven kan het laag soms een flinke boost geven.
Je kunt deze plekken opzoeken door eens door de kamer te lopen en luisteren op welke plaatsen het laag wat wordt aangezet, zet op die plek je speaker en hoor het verschil.
Wat wel zo is het moet natuurlijk wel in je interieur passen op die plek.
Al ken ik een aantal mensen die de speakers op de juiste positie zetten als ze gaan luisteren.
Maar goed je zou wat ik dus al eerder zei een voortrapje kunnen bouwen.
Dat heb ik met mijn ecl82 ampje ook gedaan dat werkt echt perfect
Dat heb ik met mijn ecl82 ampje ook gedaan dat werkt echt perfect