Ze spelen !!!
Het is uiteraard nog véél te vroeg om nu al conclusies te gaan trekken, maar het is wel duidelijk dat ik nog véél werk heb aan de afstelling. Momenteel maar snel een HP/LP ingesteld op 250 Hz @ 24dB en de output gain voor de kicks -10 dB afgesteld.
Voorlopige conclusies:
- De looks zijn dik in orde, de vriendin was heel te spreken over de afwerking

Foto's volgen nog zodra ik eens op tijd thuis ben zodat er nog wat natuurlijk licht te bespeuren is.
- Kwa klank klinkt het allemaal heel vertrouwd, wat op zich geen verassing is natuurlijk, 90% van het geluidsspectrum komt uit mijn vertrouwde FR125S'en.
- De MiniDSP heeft heel wat ruis geïntroduceerd

maar niet hoorbaar tijdens muziek. Moet wel nog mijn interconnects vervangen door betere exemplaren, momenteel is het een samenraapsel van dropsnoertjes. Ook de voeding is vorlopig nog gewoon de USB poort van m'n pc, wat waarschijnlijk ook niet optimaal is. Hopelijk helpen deze ingrepen.
- Ik zit met heel eigenaardige invloeden van de kamer, op sommige plekken in de ruimte is de druk ondraaglijk.
Eerst nog maar wat uurtjes laten inspelen, het zijn tenslotte allemaal 'nieuwe' drivers. Maar dan zal er veel gemeten moeten worden en natuurlijk ook veel getest en afgesteld worden. Wat zijn zo de te doorlopen stappen om redelijk snel een goede basisafstelling te verkrijgen?