FetZilla 101 [on the go again]

Voor- en Eindversterkers

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: FetZilla 101 [on the go again]

Bericht door ray5150 »

Da's vreemd, je schrijft 0.5 mm, maar op de klosjes staat 1.0 mm ?
Gebruikersavatar
avdboom
Berichten: 743
Lid geworden op: wo 14 mar 2012, 19:25
Locatie: Alphen aan den Rijn

Re: FetZilla 101 [on the go again]

Bericht door avdboom »

ray5150 schreef:
Da's vreemd, je schrijft 0.5 mm, maar op de klosjes staat 1.0 mm ?
Klopt. Ik had meerdere soorten soldeer klaar leggen. Wilde eerst 0,5mm nemen maar uiteindelijk deze gebruikt. Altzheimer light denk ik...

Maar dit waren ze. Ik ga het gewoon eens proberen met die zilver. Voor RCA connectors werkte het prima, TH zal ook wel. Maar voor SMD zou ik echt moeten proberen. Maar voor de CA amp is dat misschien wat te dik, daar heb ik 0,5 en 0,3mm klaar liggen (wel lood houdend). Dus houden we het daar even traditioneel O:)

Ik laat mijn bevindingen t.z.t. wel weten :goedzo:
Gebruikersavatar
avdboom
Berichten: 743
Lid geworden op: wo 14 mar 2012, 19:25
Locatie: Alphen aan den Rijn

Re: FetZilla 101 [on the go again]

Bericht door avdboom »

Gaat niet heel snel maar stapje bij beetje...

Er zitten in deze print soldeer pads met hele plakken koper er aan onder de print. Ik moest nog serieus stoken om dat goed te laten vloeien zeg... Maar ik heb de techniek te pakken... O:)
Bijlagen
IMG_20190923_214503593.jpg
Plaats reactie