Meten frequentie karakterestiek Skoda Octavia
Moderator: Beheerdersteam
Re: Meten frequentie karakterestiek Skoda Octavia
Het is natuurlijk ook wel balen om te ervaren dat baas je niet meer als een Skoda waard vindt. 
Re: Meten frequentie karakterestiek Skoda Octavia
Voor er iemand gelijk over de zeik gaat. Ik rij een Skoda van de baas.
En nog de allerlelijkste ook
En nog de allerlelijkste ook
Re: Meten frequentie karakterestiek Skoda Octavia
Een Roomster
Lelijk, wegligging kon beter maar een partij ruimte!
Maar wat mij betreft wordt de volgende weer een "Duitser" hoor. Doet gewoon wat het moet doen. En wat zitten betreft: zacht= geen steun. Dus doodvermoeiend op lange stukken. Geef mij maar een stevige stoel.
gelukkig voor die Fransen denken we niet allemaal het zelfde
Lelijk, wegligging kon beter maar een partij ruimte!
Maar wat mij betreft wordt de volgende weer een "Duitser" hoor. Doet gewoon wat het moet doen. En wat zitten betreft: zacht= geen steun. Dus doodvermoeiend op lange stukken. Geef mij maar een stevige stoel.
gelukkig voor die Fransen denken we niet allemaal het zelfde
