Meten frequentie karakterestiek Skoda Octavia

voor alle audio die moet kunnen rijden

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
FR_Aad
Berichten: 5545
Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
Locatie: 010

Re: Meten frequentie karakterestiek Skoda Octavia

Bericht door FR_Aad »

Het is natuurlijk ook wel balen om te ervaren dat baas je niet meer als een Skoda waard vindt. :mrgreen:
Gebruikersavatar
FR_Aad
Berichten: 5545
Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
Locatie: 010

Re: Meten frequentie karakterestiek Skoda Octavia

Bericht door FR_Aad »

Voor er iemand gelijk over de zeik gaat. Ik rij een Skoda van de baas.
En nog de allerlelijkste ook :rofl:
JBHC
Berichten: 268
Lid geworden op: di 20 mei 2008, 10:33
Locatie: Zaanstreek

Re: Meten frequentie karakterestiek Skoda Octavia

Bericht door JBHC »

Fabia, Roomster of Yeti??
Gebruikersavatar
FR_Aad
Berichten: 5545
Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
Locatie: 010

Re: Meten frequentie karakterestiek Skoda Octavia

Bericht door FR_Aad »

Een Roomster :lol:

Lelijk, wegligging kon beter maar een partij ruimte!
Maar wat mij betreft wordt de volgende weer een "Duitser" hoor. Doet gewoon wat het moet doen. En wat zitten betreft: zacht= geen steun. Dus doodvermoeiend op lange stukken. Geef mij maar een stevige stoel.

gelukkig voor die Fransen denken we niet allemaal het zelfde :mrgreen:
Plaats reactie