Neem je toch die 0,22 uF!Zweitse schreef:Die had ik ook al gevonden, maar de 0.1 uF is out of stock
Is verder niet kritisch hoor!
groet,
Aat
Moderator: Beheerdersteam
Neem je toch die 0,22 uF!Zweitse schreef:Die had ik ook al gevonden, maar de 0.1 uF is out of stock
Akkoord. Binnenkort maar eens een bestelling plaatsen bij Tube Town.AatV schreef:Neem je toch die 0,22 uF!Zweitse schreef:Die had ik ook al gevonden, maar de 0.1 uF is out of stock
Is verder niet kritisch hoor!
groet,
Aat
Dat zou ik even moeten opmeten, maar die hebben ze bij Tube Town ook wel. Ik wil alles wel zoveel mogelijk bij één zaak bestellen, dit i.v.m. verzendkostenAh!buis schreef:Is deze dan niks ? http://www.eoo-bv.nl/index.php?_a=viewP ... uctId=2876
Als je 0,22µF zou die wel 's te groot kunnen zijn voor de print.
Anne
Inderdaad, ik wil ik daar alles bestellen, trafo, buizen, buisvoeten, weerstanden, condensators en aansluitkabel.ray5150 schreef:Ja, en dan ga je het voor 8 euro uit Duitsland laten komen, terwijl Ome Dick het kleine grut voor een knaak verstuurd...![]()
(of je moet er gelijk trafo's en dergelijke bijnemen, dan word het een ander verhaal.)
En ook al binnenZweitse schreef:Zo, bestelling voor Tube Town is de deur uit
Uurtje bakken denk ikds23man schreef:Als je niets vergeten bent, kan ie vanavond draaien!
Kijk maar uit dat je de goeie kant gebruikt.Vaak zitten de buisvoeten aan de onderkant (soldeerkant) zodat de onderdelen uiteindelijk ondersteboven hangen.Zweitse schreef:ds23man schreef:Merendeel van de componenten komt dus ook aan de onderzijde van de PCB om zo de ruimte tussen PCB en bovenplaat zo klein mogelijk te houden.
Op de PCB is de nummering van de buis voet aangegeven, dus dat zou goed moeten komen, maar zal daar zeker even goed naar kijkenAh!buis schreef:Kijk maar uit dat je de goeie kant gebruikt.Vaak zitten de buisvoeten aan de onderkant (soldeerkant) zodat de onderdelen uiteindelijk ondersteboven hangen.Zweitse schreef:ds23man schreef:Merendeel van de componenten komt dus ook aan de onderzijde van de PCB om zo de ruimte tussen PCB en bovenplaat zo klein mogelijk te houden.
Anne