Mijn 1e TL Speaker 3-weg met crossover project
Moderator: Beheerdersteam
Re: Mijn 1e TL Speaker 3-weg met crossover project
Haha inderdaad, en een stuk beter dan die Logitech Z-906 die ik hiervoor had 
Re: Mijn 1e TL Speaker 3-weg met crossover project
Mooi gemaakt, denk je er wel om dat je nog een heel leven met je oren moet doen. Gezien de afstand van de boxen tot de zitplaats lijkt het meer op een mega koptelefoon. Ik wens je nog veel plezier en voldoening.
Re: Mijn 1e TL Speaker 3-weg met crossover project
Ik heb ze natuurlijk niet altijd zo hard, meestal op gespreksniveau qua luidheid 
