Mijn 1e TL Speaker 3-weg met crossover project

Algemene onderwerpen die niet specifiek in een van de andere categorien vallen.
zelfbouw, modificaties, restauraties., etc, enz

Moderator: Beheerdersteam

74Eric74
Berichten: 41
Lid geworden op: do 06 feb 2014, 16:54

Re: Mijn 1e TL Speaker 3-weg met crossover project

Bericht door 74Eric74 »

Haha inderdaad, en een stuk beter dan die Logitech Z-906 die ik hiervoor had :rofl:
Gebruikersavatar
John P
Berichten: 4374
Lid geworden op: do 06 nov 2008, 15:04
Locatie: Maastricht

Re: Mijn 1e TL Speaker 3-weg met crossover project

Bericht door John P »

Mooi gemaakt, denk je er wel om dat je nog een heel leven met je oren moet doen. Gezien de afstand van de boxen tot de zitplaats lijkt het meer op een mega koptelefoon. Ik wens je nog veel plezier en voldoening.
74Eric74
Berichten: 41
Lid geworden op: do 06 feb 2014, 16:54

Re: Mijn 1e TL Speaker 3-weg met crossover project

Bericht door 74Eric74 »

Ik heb ze natuurlijk niet altijd zo hard, meestal op gespreksniveau qua luidheid :)
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Luidspreker Zelfbouw”