Zou wel mooi zijn, een dubbel vermogen bij dezelfde energie afgifte van de eindbuis. De oplossing voor de energie behoefte!Pjotr schreef:Niet erg helder Anne. Zet je 2 identieke trafo's parallel zowel secundair als primair, dan verdubbelt wel het vermogen wat ze samen kunnen verwerken maar de overzetverhouding niet. En daarmee blijft de impedantie verhouding ook gelijk. Dus 2,5K --> 4 ohm blijft 2,5K --> 4 ohm.
groet,
Aat
