Ik heb zelf geen foto's geschoten. Er zijn wel veel foto's door anderen geschoten.
Synergy Acoustics: even voorstellen!
Moderator: Beheerdersteam
Re: Synergy Acoustics: even voorstellen!
Ik heb zelf geen foto's geschoten. Er zijn wel veel foto's door anderen geschoten.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33819
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Synergy Acoustics: even voorstellen!
logisch, onze huisfotograaf was er ook bij toch?Martijn M schreef:![]()
Ik heb zelf geen foto's geschoten. Er zijn wel veel foto's door anderen geschoten.
Re: Synergy Acoustics: even voorstellen!
Sorry, dan moet je me toch even helpen. Wie is onze huisfotograaf?

Re: Synergy Acoustics: even voorstellen!
Ik zal even kijken of de hof(AVMN) fotograaf eens snel wat afdrukjes kan sturen.
Dat ben ik zelf dan weer niet, je moet af en toe ook iets aan andere kunnen overlaten.
Dat ben ik zelf dan weer niet, je moet af en toe ook iets aan andere kunnen overlaten.
Re: Synergy Acoustics: even voorstellen!
Het was inderdaad leuk om te beluisteren en de producten zien er mooi uit.Martijn M schreef:Gisteravond was Synergy Acoustics te gast bij de Audio Vereniging Midden-Nederland (AVMN) in Amersfoort. Dit was onze allereerste demo, dus de leden van de AVMN hadden de primeur - nog bijna niemand had onze producten in levende lijve gezien en beluisterd. We zijn heel blij met alle leuke reacties die we kregen met betrekking tot de geluidskwaliteit, onze aanpak en het uiterlijk van onze producten. Aan iedereen die aanwezig was, heel erg bedankt!
Met betrekking tot het geluid zijn er nog een paar punten waar aan gewerkt moet worden maar dat gaat vast goed komen.
Re: Synergy Acoustics: even voorstellen!
Je brengt het hier wat milder dan hoe je het donderdag formuleerdeKappa7 schreef:Het was inderdaad leuk om te beluisteren en de producten zien er mooi uit.Martijn M schreef:Gisteravond was Synergy Acoustics te gast bij de Audio Vereniging Midden-Nederland (AVMN) in Amersfoort. Dit was onze allereerste demo, dus de leden van de AVMN hadden de primeur - nog bijna niemand had onze producten in levende lijve gezien en beluisterd. We zijn heel blij met alle leuke reacties die we kregen met betrekking tot de geluidskwaliteit, onze aanpak en het uiterlijk van onze producten. Aan iedereen die aanwezig was, heel erg bedankt!
Met betrekking tot het geluid zijn er nog een paar punten waar aan gewerkt moet worden maar dat gaat vast goed komen.
Bedankt! Daar zit wel wat tussen. Ik zal later vandaag een kleine selectie hier posten.hannesie schreef:En de fotootjes van de sessie zijn gestuurd.
- JvS
- LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
- Berichten: 1069
- Lid geworden op: za 14 mar 2009, 19:42
- Locatie: Utrecht
Re: Synergy Acoustics: even voorstellen!
Ben erg benieuwd naar een foto van je luidsprekerset!
Re: Synergy Acoustics: even voorstellen!
Bij dezen een aantal foto's. Hans, wil je diegene die ze gemaakt heeft hartelijk bedanken namens ons?
- Bijlagen
Re: Synergy Acoustics: even voorstellen!
Erg fraai!!!
Hebben de dozen die onder de luidspreker standaards staan nog een andere functie of is dit puur voor extra hoogte gezien de grootte van de ruimte?
Groetjes Walter
Hebben de dozen die onder de luidspreker standaards staan nog een andere functie of is dit puur voor extra hoogte gezien de grootte van de ruimte?
Groetjes Walter
Re: Synergy Acoustics: even voorstellen!
Is gedaan.Bij dezen een aantal foto's. Hans, wil je diegene die ze gemaakt heeft hartelijk bedanken namens ons?
Loek (cool) zal blij zijn dat hij herkend/erkend is als heer, gezien de reactie bij de foto en het luisterend oor.
Re: Synergy Acoustics: even voorstellen!
Bedankt!Walt schreef:Erg fraai!!!
Hebben de dozen die onder de luidspreker standaards staan nog een andere functie of is dit puur voor extra hoogte gezien de grootte van de ruimte?
Groetjes Walter
De dozen zijn onze transportkisten, die hebben we inderdaad gebruikt om de tweeter op luisterhoogte te brengen. Iedereen zat redelijk rechtop in de aanwezige stoelen en daardoor wat hoger dan wanneer je op de bank/luie stoel luistert, waardoor de standaards iets tekort kwamen.
Re: Synergy Acoustics: even voorstellen!
Ik ben wel benieuwd hoe het eruit ziet onder die RVS gaatjes platen, hebben jullie ook een foto zonder die RVS panelen erop? Zijn er al indicaties voor prijzen bekend voor (onderdelen van) het systeem?
Groetjes Walter
Groetjes Walter
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28468
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Synergy Acoustics: even voorstellen!
Ga je van je geloof vallen?Walt schreef:Ik ben wel benieuwd hoe het eruit ziet onder die RVS gaatjes platen, hebben jullie ook een foto zonder die RVS panelen erop? Zijn er al indicaties voor prijzen bekend voor (onderdelen van) het systeem?
Groetjes Walter
Re: Synergy Acoustics: even voorstellen!
Nee ik ga voorlopig niet switchen, maar ik vind het wel interessant om te zien op welk prijsniveau deze Synery Acoustics set uit zal komen. De kasten zien er keurig afgewerkt uit, dat is vast niet goedkoop om voor elkaar te krijgen als bedrijf.
Groetjes Walter
Groetjes Walter
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28468
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Synergy Acoustics: even voorstellen!
We zijn gisteren in Breda unaniem tot de conclusie gekomen dat een 10,5 inch de ultieme afmeting is!Ivo schreef:Als er maar een 10 inch unit in komt...
Re: Synergy Acoustics: even voorstellen!
10.5" hoe komen jullie daar nou weer aan?
Groetjes Walter
Groetjes Walter
Re: Synergy Acoustics: even voorstellen!
Nou goed nieuws, mijn AT 10C77 zijn 273mm diameter dat is 10.7" dus net voorbij deze magische 10.5" waarde... 
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Synergy Acoustics: even voorstellen!
Ja, de buitenafmeting, dus de niet bewegende delen meegerekend.
Meet eens de diameter van de konus ( je mag 2/3 van de dikte van de rolrand meerekenen).
Meet eens de diameter van de konus ( je mag 2/3 van de dikte van de rolrand meerekenen).
Laatst gewijzigd door pappaleo op zo 25 mei 2014, 18:52, 1 keer totaal gewijzigd.
