Synergy Acoustics: even voorstellen!

Commerciële mededelingen van onze sponsoren.

Moderator: Beheerdersteam

Martijn M
Ook commercieel actief
Berichten: 4088
Lid geworden op: zo 21 nov 2004, 19:42
Contacteer:

Re: Synergy Acoustics: even voorstellen!

Bericht door Martijn M »

O:)

Ik heb zelf geen foto's geschoten. Er zijn wel veel foto's door anderen geschoten.
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33819
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Synergy Acoustics: even voorstellen!

Bericht door Henkjan »

Martijn M schreef:
O:)

Ik heb zelf geen foto's geschoten. Er zijn wel veel foto's door anderen geschoten.
logisch, onze huisfotograaf was er ook bij toch? :mrgreen:
Martijn M
Ook commercieel actief
Berichten: 4088
Lid geworden op: zo 21 nov 2004, 19:42
Contacteer:

Re: Synergy Acoustics: even voorstellen!

Bericht door Martijn M »

Sorry, dan moet je me toch even helpen. Wie is onze huisfotograaf?

:proost:
Gebruikersavatar
Walt
Berichten: 14139
Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33

Re: Synergy Acoustics: even voorstellen!

Bericht door Walt »

Hans!

Groetjes Walter
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17865
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Synergy Acoustics: even voorstellen!

Bericht door hannesie »

Ik zal even kijken of de hof(AVMN) fotograaf eens snel wat afdrukjes kan sturen. :lol:


Dat ben ik zelf dan weer niet, je moet af en toe ook iets aan andere kunnen overlaten. :hide:
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17865
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Synergy Acoustics: even voorstellen!

Bericht door hannesie »

En de fotootjes van de sessie zijn gestuurd. :lol:
Gebruikersavatar
Kappa7
Berichten: 8107
Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: Synergy Acoustics: even voorstellen!

Bericht door Kappa7 »

Martijn M schreef:
Gisteravond was Synergy Acoustics te gast bij de Audio Vereniging Midden-Nederland (AVMN) in Amersfoort. Dit was onze allereerste demo, dus de leden van de AVMN hadden de primeur - nog bijna niemand had onze producten in levende lijve gezien en beluisterd. We zijn heel blij met alle leuke reacties die we kregen met betrekking tot de geluidskwaliteit, onze aanpak en het uiterlijk van onze producten. Aan iedereen die aanwezig was, heel erg bedankt!
Het was inderdaad leuk om te beluisteren en de producten zien er mooi uit.
Met betrekking tot het geluid zijn er nog een paar punten waar aan gewerkt moet worden maar dat gaat vast goed komen.
Martijn M
Ook commercieel actief
Berichten: 4088
Lid geworden op: zo 21 nov 2004, 19:42
Contacteer:

Re: Synergy Acoustics: even voorstellen!

Bericht door Martijn M »

Kappa7 schreef:
Martijn M schreef:
Gisteravond was Synergy Acoustics te gast bij de Audio Vereniging Midden-Nederland (AVMN) in Amersfoort. Dit was onze allereerste demo, dus de leden van de AVMN hadden de primeur - nog bijna niemand had onze producten in levende lijve gezien en beluisterd. We zijn heel blij met alle leuke reacties die we kregen met betrekking tot de geluidskwaliteit, onze aanpak en het uiterlijk van onze producten. Aan iedereen die aanwezig was, heel erg bedankt!
Het was inderdaad leuk om te beluisteren en de producten zien er mooi uit.
Met betrekking tot het geluid zijn er nog een paar punten waar aan gewerkt moet worden maar dat gaat vast goed komen.
Je brengt het hier wat milder dan hoe je het donderdag formuleerde :lol: . Bedankt voor je eerlijkheid :) .
hannesie schreef:
En de fotootjes van de sessie zijn gestuurd. :lol:
Bedankt! Daar zit wel wat tussen. Ik zal later vandaag een kleine selectie hier posten.
Gebruikersavatar
JvS
LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
Berichten: 1069
Lid geworden op: za 14 mar 2009, 19:42
Locatie: Utrecht

Re: Synergy Acoustics: even voorstellen!

Bericht door JvS »

Ben erg benieuwd naar een foto van je luidsprekerset!
Martijn M
Ook commercieel actief
Berichten: 4088
Lid geworden op: zo 21 nov 2004, 19:42
Contacteer:

Re: Synergy Acoustics: even voorstellen!

Bericht door Martijn M »

Bij dezen een aantal foto's. Hans, wil je diegene die ze gemaakt heeft hartelijk bedanken namens ons?
Bijlagen
Leobus en Ronkel maken een praatje, vlak voor aanvang.
Leobus en Ronkel maken een praatje, vlak voor aanvang.
Martin is onze man van de elektronica. Hij beantwoordde in de pauze vele vragen.
Martin is onze man van de elektronica. Hij beantwoordde in de pauze vele vragen.
De Synergy Acoustics Monitor straalt zijn geluid primair naar voren af. Naar de zijkanten wordt het geluid zachter en aan de achterzijde is het geluid nog zachter. Deze heer beluisterde de effecten van heel dichtbij.
De Synergy Acoustics Monitor straalt zijn geluid primair naar voren af. Naar de zijkanten wordt het geluid zachter en aan de achterzijde is het geluid nog zachter. Deze heer beluisterde de effecten van heel dichtbij.
Onze eindversterker (Synergy Power), voorversterker met DSP (Synergy Control) en onder de tafel een subwoofer (Synergy Base). Het beeldscherm links hoort bij de streamer van hannesie.
Onze eindversterker (Synergy Power), voorversterker met DSP (Synergy Control) en onder de tafel een subwoofer (Synergy Base). Het beeldscherm links hoort bij de streamer van hannesie.
Dit is een close-up van een zijpaneel van één van de Synergy Monitors. Deze panelen zijn van geperforeerd RVS, waardoor de kast semi-open is.
Dit is een close-up van een zijpaneel van één van de Synergy Monitors. Deze panelen zijn van geperforeerd RVS, waardoor de kast semi-open is.
Synergy Base.
Synergy Base.
Hans werd een beetje overvallen toen hij hoorde de taak van spreekstalmeester op zich te moeten nemen. Hij vervulde zijn taak met verve :D .
Hans werd een beetje overvallen toen hij hoorde de taak van spreekstalmeester op zich te moeten nemen. Hij vervulde zijn taak met verve :D .
Overzichtsplaatje.
Overzichtsplaatje.
Een mooie collage.
Een mooie collage.
Gebruikersavatar
Walt
Berichten: 14139
Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33

Re: Synergy Acoustics: even voorstellen!

Bericht door Walt »

Erg fraai!!!

Hebben de dozen die onder de luidspreker standaards staan nog een andere functie of is dit puur voor extra hoogte gezien de grootte van de ruimte?

Groetjes Walter
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17865
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Synergy Acoustics: even voorstellen!

Bericht door hannesie »

Bij dezen een aantal foto's. Hans, wil je diegene die ze gemaakt heeft hartelijk bedanken namens ons?
Is gedaan. :mrgreen:

Loek (cool) zal blij zijn dat hij herkend/erkend is als heer, gezien de reactie bij de foto en het luisterend oor. :sure: :lol:
Ronkel
Berichten: 2181
Lid geworden op: do 11 jan 2007, 23:46
Locatie: Arnhem

Re: Synergy Acoustics: even voorstellen!

Bericht door Ronkel »

Walt schreef:
Erg fraai!!!

Hebben de dozen die onder de luidspreker standaards staan nog een andere functie of is dit puur voor extra hoogte gezien de grootte van de ruimte?

Groetjes Walter
Bedankt! :)

De dozen zijn onze transportkisten, die hebben we inderdaad gebruikt om de tweeter op luisterhoogte te brengen. Iedereen zat redelijk rechtop in de aanwezige stoelen en daardoor wat hoger dan wanneer je op de bank/luie stoel luistert, waardoor de standaards iets tekort kwamen.
Gebruikersavatar
Walt
Berichten: 14139
Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33

Re: Synergy Acoustics: even voorstellen!

Bericht door Walt »

Ik ben wel benieuwd hoe het eruit ziet onder die RVS gaatjes platen, hebben jullie ook een foto zonder die RVS panelen erop? Zijn er al indicaties voor prijzen bekend voor (onderdelen van) het systeem?

Groetjes Walter
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28468
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Synergy Acoustics: even voorstellen!

Bericht door ds23man »

Walt schreef:
Ik ben wel benieuwd hoe het eruit ziet onder die RVS gaatjes platen, hebben jullie ook een foto zonder die RVS panelen erop? Zijn er al indicaties voor prijzen bekend voor (onderdelen van) het systeem?

Groetjes Walter
Ga je van je geloof vallen? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Gebruikersavatar
Ivo
Berichten: 1885
Lid geworden op: wo 09 mar 2005, 16:36
Locatie: Leiden
Contacteer:

Re: Synergy Acoustics: even voorstellen!

Bericht door Ivo »

Als er maar een 10 inch unit in komt... :rofl:
Gebruikersavatar
Walt
Berichten: 14139
Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33

Re: Synergy Acoustics: even voorstellen!

Bericht door Walt »

Nee ik ga voorlopig niet switchen, maar ik vind het wel interessant om te zien op welk prijsniveau deze Synery Acoustics set uit zal komen. De kasten zien er keurig afgewerkt uit, dat is vast niet goedkoop om voor elkaar te krijgen als bedrijf.

Groetjes Walter
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28468
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Synergy Acoustics: even voorstellen!

Bericht door ds23man »

Ivo schreef:
Als er maar een 10 inch unit in komt... :rofl:
We zijn gisteren in Breda unaniem tot de conclusie gekomen dat een 10,5 inch de ultieme afmeting is! :mrgreen:
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Synergy Acoustics: even voorstellen!

Bericht door dre »

Inderdaad,10 is voor softies. :lol:
Gebruikersavatar
Walt
Berichten: 14139
Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33

Re: Synergy Acoustics: even voorstellen!

Bericht door Walt »

10.5" hoe komen jullie daar nou weer aan?

Groetjes Walter
Gebruikersavatar
pappaleo
Berichten: 12406
Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:

Re: Synergy Acoustics: even voorstellen!

Bericht door pappaleo »

In de sfeer van het gebeuren. :lol: :lol:
Gebruikersavatar
Walt
Berichten: 14139
Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33

Re: Synergy Acoustics: even voorstellen!

Bericht door Walt »

Nou goed nieuws, mijn AT 10C77 zijn 273mm diameter dat is 10.7" dus net voorbij deze magische 10.5" waarde... :mrgreen:
Gebruikersavatar
pappaleo
Berichten: 12406
Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:

Re: Synergy Acoustics: even voorstellen!

Bericht door pappaleo »

Ja, de buitenafmeting, dus de niet bewegende delen meegerekend.
Meet eens de diameter van de konus ( je mag 2/3 van de dikte van de rolrand meerekenen).
Laatst gewijzigd door pappaleo op zo 25 mei 2014, 18:52, 1 keer totaal gewijzigd.
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28468
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Synergy Acoustics: even voorstellen!

Bericht door ds23man »

:rofl: :rofl: :rofl:
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Synergy Acoustics: even voorstellen!

Bericht door dre »

:lagge: :lagge: :lagge:
Plaats reactie