Pagina 3 van 3

Re: Versterker van het jaar 2012 - Nominaties

Geplaatst: wo 06 feb 2013, 19:42
door mtb
Als het topic "Mooiste Kast van het jaar 2012" was, zou AatV moeten winnen.
Maar ik blijf mijn instapbuizen-ontwerp promoten.
Er kan eenvoudig een metalen U-profiel omheen met sjieke houten zijkantjes.
Het hele verhaal staat op http://www.luidsprekers.org/STA/ en de ontwikkeling op http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/viewt ... =7&t=17227.
Het is met name bedoeld voor buizenmaagden (zoals de MP3-jeugd), die ook de rijke buizenklank willen ervaren.
De prijs van een paar tientjes is ook een belangrijk uitgangspunt, ik ben benieuwd naar wat AatV z'n ontwerp gekost heeft?

Re: Versterker van het jaar 2012 - Nominaties

Geplaatst: wo 06 feb 2013, 20:32
door AatV
mtb schreef:
Als het topic "Mooiste Kast van het jaar 2012" was, zou AatV moeten winnen.
Ik zou hierin een nogal grove diskwalificatie van de inhoud van deze kast kunnen lezen, ik neem aan dat dit niet je bedoeling is?
mtb schreef:
De prijs van een paar tientjes is ook een belangrijk uitgangspunt, ik ben benieuwd naar wat AatV z'n ontwerp gekost heeft?
EDIT :Neem aan dat je de kosten van de kast bedoeld. Dit komt uit op ca. 74,- inclusief bussen schakelaars etc.

groet,
Aat

Re: Versterker van het jaar 2012 - Nominaties

Geplaatst: wo 06 feb 2013, 21:04
door BertDB
Een nominatie kan berusten op verschillende eigenschappen van een creatie. Uitzicht, ontwerp, klank, prijs, noem maar op.
Die prioriteit ligt voor ieder stemmend lid ook anders en dat is net het leuke :)

Re: Versterker van het jaar 2012 - Nominaties

Geplaatst: wo 06 feb 2013, 21:55
door ray5150
mtb schreef:
De prijs van een paar tientjes is ook een belangrijk uitgangspunt,
Dat vind jij, maar staat nergens in de voorwaarden.
Henkjan schreef:
voorwaarden:
  • eigen project van een forum lid
  • moet hier op het forum gepresenteerd zijn
  • moet in 2012 gereed zijn gekomen

Re: Versterker van het jaar 2012 - Nominaties

Geplaatst: do 07 feb 2013, 11:28
door scanspeakman
Hmmm.....is misschien niet zelf ontwerpen maar wel zelf gebouwd: mijn ExtremA. Werkelijk fantastische versterker waar ik dagelijks met ontzettend veel plezier naar luister en die naar mijn mening meer nabouw verdient. Misschien is 100watt klasse-A niet ieders cup-of-tea en valt ook zeker niet in de categorie "paar tientjes" maar dit ontwerp van Sander en Bruno mag best in het zonnetje. Mag ik zodoende onbeschaamd mijn eigen ExtremA nomineren?

Scanspeakman

Re: Versterker van het jaar 2012 - Nominaties

Geplaatst: do 07 feb 2013, 12:04
door AatV
scanspeakman schreef:
Mag ik zodoende onbeschaamd mijn eigen ExtremA nomineren?Scanspeakman
Mooie versterker! Heb je nog wat betere foto's?

groet,
Aat

Re: Versterker van het jaar 2012 - Nominaties

Geplaatst: do 07 feb 2013, 12:05
door hannesie
:kwijl: :kwijl:

Re: Versterker van het jaar 2012 - Nominaties

Geplaatst: do 07 feb 2013, 13:27
door scanspeakman
AatV schreef:
scanspeakman schreef:
Mag ik zodoende onbeschaamd mijn eigen ExtremA nomineren?Scanspeakman
Mooie versterker! Heb je nog wat betere foto's?

groet,
Aat
Bij deze foto van het frontje. Op de eerste foto zie je de tekst totaal niet. Was ook exact mijn bedoeling; geen schreeuwerige teksten. Tekst is gefreesd en front is daarna geannodiseerd. Zwart op zwart dus. Alleen zichtbaar als je er vlak bij staat. Ik zal proberen nog een betere foto te maken in het meubel waar hij nu staat.

Mocht ik dit jaar in staat zijn bij de dag in Breda te zijn, dan sleep ik hem mogelijk mee zodat hij beluisterd kan worden (al dan niet icm de relaixed2 en de buffalo dac).

Scanspeakman

Re: Versterker van het jaar 2012 - Nominaties

Geplaatst: vr 08 feb 2013, 10:23
door scanspeakman
Bij deze voor de volledigheid nog een linkje naar het bouwtopic:

viewtopic.php?f=7&t=11910

Foto's hoe hij nu het meubeltje staat volgen nog.

Scanspeakman