Het was bij de Hypex subs dan vaak bij een laag volume een schakeling en je merkte meer van het relais als de werkelijke plof van de inschakeling zoals nu.
Nog maar eens wat verder tunen, maar zeker geen verkeerde zet, het laag is heel erg duidelijk en kan je laten schrikken. Zeker bij deze muziek, sub slopers volgens Jeroen D
