Bouwen van de Sub + wisselen van Plateamp Hypex> Mivoc

Alles over speaker units

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Bouwen van de Sub + wisselen van Plateamp Hypex> Mivoc

Bericht door hannesie »

Wel even een verschil, de automatische aan en uitschakeling werkt duidelijk minder subtiel, en je moet niet schrikken als je het geluid iets harder zet dat de subs er bij aanspringen, een behoorlijke tik is wel even schrikken de eerste keren.

Het was bij de Hypex subs dan vaak bij een laag volume een schakeling en je merkte meer van het relais als de werkelijke plof van de inschakeling zoals nu.
Nog maar eens wat verder tunen, maar zeker geen verkeerde zet, het laag is heel erg duidelijk en kan je laten schrikken.
igloo.png
Zeker bij deze muziek, sub slopers volgens Jeroen D :mrgreen:
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17580
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Bouwen van de Sub + wisselen van Plateamp Hypex> Mivoc

Bericht door dre »

Ik zal hem eens draaien!
Als ik kan stoppen met vinyl draaien..... 8)
Plaats reactie