2.1 actief setje: Een paar vragen

Algemene onderwerpen die niet specifiek in een van de andere categorien vallen.
zelfbouw, modificaties, restauraties., etc, enz

Moderator: Beheerdersteam

adkebab
Berichten: 60
Lid geworden op: do 10 feb 2011, 0:08

Re: 2.1 actief setje: Een paar vragen

Bericht door adkebab »

JvS schreef:
Hoe bevalt die subwoofer in die behuizing nu eigenlijk?
Goed! Ik heb hem nu gewoon met onze normale set laten meespelen en dat bevalt prima. Ik heb niet veel referentievlak omdat dit mijn eerste subwoofer is maar het klinkt volgens mij best aardig. Vooral films zoals Lord of The Rings dreunen lekker mee :).

Einde van de maand ga ik wat fineer bij r.ladage ophalen en de satellieten afwerken :-D
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12449
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Re: 2.1 actief setje: Een paar vragen

Bericht door b_force »

wouter schreef:
eh... lijkt me wel een beetje mee vallen. Trek een gemiddelde fabrieksluidspreker open en die zou dan echt niet kunnen functioneren als dit soort schema's in de praktijk zo werken. Je afstand onderling is gering maar het kan erger. Ik denk dat er grotere invloeden zijn dan dit, bijvoorbeeld je kamer, de opstelling of de SPL curve. Eerst maar eens lekker luisteren dus :wink:
Klopt, probleem is ook best overtrokken.
Zeker bij zo'n type filter.
adkebab
Berichten: 60
Lid geworden op: do 10 feb 2011, 0:08

Re: 2.1 actief setje: Een paar vragen

Bericht door adkebab »

Nou, het heeft even geduurd maar de speakers zijn klaar! Ze staan nu op m'n nieuwe kamertje en bevallen bijzonder goed :).
foto.JPG
Iedereen hartelijk bedankt voor de hulp :goeie:
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Luidspreker Zelfbouw”