Goed! Ik heb hem nu gewoon met onze normale set laten meespelen en dat bevalt prima. Ik heb niet veel referentievlak omdat dit mijn eerste subwoofer is maar het klinkt volgens mij best aardig. Vooral films zoals Lord of The Rings dreunen lekker meeJvS schreef:Hoe bevalt die subwoofer in die behuizing nu eigenlijk?
Einde van de maand ga ik wat fineer bij r.ladage ophalen en de satellieten afwerken
