Aankondiging Dutch DIY Audio 2006

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Gebruikersavatar
Jasper Joppe Geers
Berichten: 799
Lid geworden op: zo 05 jun 2005, 0:29
Locatie: Schijndel

Bericht door Jasper Joppe Geers »

Pjotr schreef:
Zoals ik vorig jaar merkte komen er ook heel wat mensen die niet op het forum zitten en is het nogal druk. Bij toeval raak je dan in gesprek met mensen in de wandelgangen. Een vaste plek waar je de zelfbouwaudio-forummers kunt vinden en waar men ontspannen onder het genot van een kop kofiie o.i.d. wat kan bijpraten miste ik vorig jaar eigenlijk.
En dat is dus precies mijn punt! Vanuit dit forum zou ik dus graag op de een of andere manier te weten willen komen wie wie nou precies is. Niet iedereen kent elkaar even goed, en dat zou op termijn (ook voor het forum zelf) nou wel zo leuk zijn. Toch?

Groet,

JJ
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4164
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Bericht door asterduc »

Pjotr schreef:
Dan ontmoet je alleen degenen die wat meenemen. Kletsen en contact leggen tijdens de demo's is nogal storend en lijkt mij niet de bedoeling.

Bij toeval raak je dan in gesprek met mensen in de wandelgangen.
Ja, daar heb je gelijk in.
Van die kant had ik het niet bekeken.

Het valt met eenvoudige middelen wel te organiseren denk ik.
Als iemand zich kandidaat stelt om naambordjes te maken. Dat kun je van de organisatie niet verwachten, maar er is alvast een forumlid dat dit ter harte neemt.

Als ik het goed begrijp gaat die happening door in een school, daar zal vermoedelijk wel 1 extra klaslokaal ter beschikking staan dat hiervoor kan gebruikt worden. Dit moet dan wel via de organisatie gaan.

Ed.
Gebruikersavatar
Jan-Willem
Berichten: 650
Lid geworden op: vr 06 jan 2006, 20:40
Locatie: Nijeveen (bij Meppel)
Contacteer:

Bericht door Jan-Willem »

Iedereen zou een butten op zijn trui moeten hebben, met www.zelfbouwaudio.nl erop, en zijn nickname :lol:
Gebruikersavatar
Edo
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 4448
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 0:20
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door Edo »

Jan-Willem schreef:
Iedereen zou een butten op zijn trui moeten hebben, met www.zelfbouwaudio.nl erop, en zijn nickname :lol:
Naam eronder en uitprinten maar:

Afbeelding

of

Afbeelding

:mrgreen:
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Bericht door Pjotr »

Afbeelding

Ik wil een zelfbouwaudio T-Shirt! :lol: :lol: :P ;)
Gebruikersavatar
Edo
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 4448
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 0:20
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door Edo »

Afbeelding


8)
Gebruikersavatar
Geenius
ZA-sponsor: Humble Homemade Hifi
Berichten: 1810
Lid geworden op: vr 04 mar 2005, 11:00
Contacteer:

Bericht door Geenius »

Gebruikersavatar
Bergrans
Berichten: 223
Lid geworden op: za 23 apr 2005, 22:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Bericht door Bergrans »

Edo schreef:
Naam eronder en uitprinten maar:
En voor wie dat al te moeilijk is. Maar hier je naamkaartje.

Tot zondag!

-edit- link niet meer actief
Laatst gewijzigd door Bergrans op ma 13 mar 2006, 11:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Edo
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 4448
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 0:20
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door Edo »

Bergrans schreef:
Edo schreef:
Naam eronder en uitprinten maar:
En voor wie dat al te moeilijk is. Maar hier je naamkaartje.

Tot zondag!
=D> ....hij's goed...
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

Heel erg mooi!!!

Ik ga er een opspelden hoor!

Wowly
Gebruikersavatar
Jasper Joppe Geers
Berichten: 799
Lid geworden op: zo 05 jun 2005, 0:29
Locatie: Schijndel

Bericht door Jasper Joppe Geers »

Super!

Simpel en doeltrefffend!

Zo laat je in ieder geval ook de vrije keus. Mensen die incognito willen blijven hebben dus eveneens vrij spel! ;)
ralf
Berichten: 440
Lid geworden op: vr 17 sep 2004, 10:29

Bericht door ralf »

ik ga gewoon als Ralf 8)
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4164
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Bericht door asterduc »

Prachtig, alleen ... ik had hem liever met een Scan Speak erop.
Kan dat?
Gebruikersavatar
Edo
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 4448
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 0:20
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door Edo »

asterduk schreef:
Prachtig, alleen ... ik had hem liever met een Scan Speak erop.
Kan dat?
:roll:

Afbeelding

O:)
Gebruikersavatar
ovni
Berichten: 1015
Lid geworden op: di 04 jan 2005, 21:25
Locatie: Lyts Kanaän

Bericht door ovni »

Edo schreef:
asterduk schreef:
Prachtig, alleen ... ik had hem liever met een Scan Speak erop.
Kan dat?
:roll:

Afbeelding

O:)
Alleen te gebruiken door Ed natuurlijk :cry: Anders gaat hij toch nog under cover :wink:
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4164
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Bericht door asterduc »

Hey bedankt Edo, klasse!

Mag ik je hierbij uitnodigen voor het nuttigen van de enige echte befaamde belgische bonbons.

Afspraak in ruimte 3.

Tot zondag!
Gebruikersavatar
FrankG
Berichten: 508
Lid geworden op: di 22 nov 2005, 14:10

Bericht door FrankG »

De utopia´s zal ik niet afkrijgen voor de bijeenkomst. ;D

Misschien ben ik er volgend jaar mee welkom?
Bart_M
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 1716
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 7:17
Locatie: Eindhoven

Bericht door Bart_M »

Ik heb nog wat contact gehad met de organisatie en ik heb aangeboden mijn Tumult mee te nemen.
Tevens kan ik een parametische EQ meenemen. Via RTA software kan ik laten zien hoe je een sub kan inregelen/corrigeren.

Ik heb alleen geen flexibel crossover, aangezien ik een surroundprocessor gebruik voor het bassmanagement.
Ik heb wel een fixed lowpass filter (80 Hz) die je tussen je voor- en eindversterker zet en het sub signaal splitst, maar daar heb je geen andere instellingen die je kan regelen.

De bovenstaande oplossing is niet echt optimaal en ik ga de sub denk ik niet meenemen als dit niet beter kan. (het is nogal een gesleep...)
Heeft er iemand betere opties?
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4164
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Bericht door asterduc »

FrankG schreef:
De utopia´s zal ik niet afkrijgen voor de bijeenkomst. ;D

Misschien ben ik er volgend jaar mee welkom?
Frank,

misschien kun je dat dit jaar al melden aan de organisatie, dan kunnen ze daar rekening mee houden.
Niet elke draagvloer kan nml zulke buitengewone gewichten dragen!

... en misschien ook de DDIY 2007 op een werkdag houden, dat is gunstiger om een hijskraan te huren :D
Gebruikersavatar
FrankG
Berichten: 508
Lid geworden op: di 22 nov 2005, 14:10

Bericht door FrankG »

Hahah ja dat zou beter zijn:)

Maar het valt wel meer hoog, met 2 man krijg je kollossen wel geplaatst.

Het is in 3 stukken te verplaatsen/
Gebruikersavatar
Edo
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 4448
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 0:20
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door Edo »

asterduk schreef:
Hey bedankt Edo, klasse!

Mag ik je hierbij uitnodigen voor het nuttigen van de enige echte befaamde belgische bonbons.

Afspraak in ruimte 3.

Tot zondag!
Dat sla ik zeker niet af, met na afloop een heerlijk Belgisch biertje... :)
Smitsmans
Berichten: 10
Lid geworden op: zo 08 jan 2006, 16:06
Locatie: Den Helder

Bericht door Smitsmans »

Ik heb een sub met Eton 12" driver in gesloten kast en Thommesen module. Deze is behoorlijk strak en zou goed gebruikt kunnen worden om monitors, waaronder die van mij, tijdens de demo wat meer laagfundament te geven.

Ik wil deze wel meenemen als er wat hulp is om te sjouwen (50-60 kg) en iemand een verloopkabel heeft om deze parallel aan te sluiten. Het crossover van de module gebruik ik liever niet, want dat doet de monitors geen recht.
Gebruikersavatar
daniel
Berichten: 1458
Lid geworden op: vr 17 sep 2004, 8:48
Locatie: Eindhoven

Bericht door daniel »

Jasper Joppe Geers schreef:
Aangemeld en wel!

Even een vraag hè? is het een idee om met naambordjes te werken? Ik ken eigenlijk nagenoeg iedereen alleen maar bij screenname zeg maar. Ook zoiets om dan te moeten zeggen hé Sark! Leuk je te zien! Offeh, kijk, daar loopt Deepspace...

Het is maar een idee.. misschien dat niet iedereen zich geroepen voelt om met een bordje op te lopen hoor, kan ik me ook wel iets bij voorstellen, maar het kan handig zijn.. toch?

Is het al zondag?

Groet,

JJ
Wellicht een ietwat late reactie, maar hierin wordt - als alles goedgaat - door de organisatie voorzien. Een sticker met naam, en ruimte om er een forum-nick bij te zetten.

Daniel
Gebruikersavatar
Raymond
Berichten: 350
Lid geworden op: ma 04 okt 2004, 20:36
Locatie: Wezep

Bericht door Raymond »

Krijg je ook nog een mailtje met informatie? (programma ed. Da's meteen een bevestiging dat je ook daadwerkelijk kan komen)

Of heb ik zo'n mailtje gemist?
(dan moet ik nog ff contact opnemen, want dan gaat er iets mis :oops: )
Gebruikersavatar
Jan-Willem
Berichten: 650
Lid geworden op: vr 06 jan 2006, 20:40
Locatie: Nijeveen (bij Meppel)
Contacteer:

Bericht door Jan-Willem »

Raymond schreef:
Krijg je ook nog een mailtje met informatie? (programma ed. Da's meteen een bevestiging dat je ook daadwerkelijk kan komen)

Of heb ik zo'n mailtje gemist?
(dan moet ik nog ff contact opnemen, want dan gaat er iets mis :oops: )
Heb je geen mailtje gehad dat de betaling binnen was?
Gesloten

Terug naar “DIY Events door leden”