Is het de bedoeling het spul uit hun kastjes te halen en in een rack te monteren of helemaal opnieuw,print maken nieuwe onderdelen en evt. meerdere modules op een print ?
Anne
Moderator: Beheerdersteam
geeft niet, dat komt vanzelf wel...Ah!buis schreef:Ziet er allemaal heel spannend uit,ik ken al die dingen niet![]()
Heb je enig idee wat die units in de winkel kosten ? ik wel...Ah!buis schreef:Is het de bedoeling het spul uit hun kastjes te halen en in een rack te monteren of helemaal opnieuw,print maken nieuwe onderdelen en evt. meerdere modules op een print ?
allemaal kringloop zekerIk was nog geen 50 euro kwijt aan de onderdelen.![]()
Nee, Anne. wat heeft het nou voor zin om weerstanden van 5 cent en transistoren van een dubbeltje opnieuw te gebruiken ?Ah!buis schreef:allemaal kringloop zeker![]()
Die hebben momenteel andere dingen aan hun hoofdPjotr schreef:Maarreh, waar zijn die Wago klembokjes nou?
Geen punt, voor je het weet is het weer Mei...mischa72 schreef:Ik heb gezegd dat ik iets zou regelen en dat ga ik ook doen, maar heb even geduld (nog).
Hij wilde het jou niet voor de voeten wegmaaienmischa72 schreef:Inderdaad !!
Je had voor de foto overigens wel even het gras mogen maaien![]()
![]()
Groeten,
Mischa
Ik vind het nogal stuitend(Sorry, Peter, maar ik vind Bouncy zo lief.)