Hoe was Beetsterzwaag 2010?

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17865
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Hoe was Beetsterzwaag 2010?

Bericht door hannesie »

Ik had wel een sticker, maar die ging al snel krullen, waarschijnlijk van plezier.
Het was nu een uurtje of wat niet meer zo goed leesbaar denk ik.
Daarnaast kwamen er ook wel later mensen langs die dus geen sticker hadden.

Anonieme ZBA'ers :mrgreen:
Gebruikersavatar
bas focal m180
Berichten: 4328
Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
Locatie: nijmegen
Contacteer:

Re: Hoe was Beetsterzwaag 2010?

Bericht door bas focal m180 »

In de afgelopen dagen na zaterdag is mij vooral de Sylphe met Tangband W8-1772 van RumoH (rudy) mij blijfen achtervolgen, ik ga mezelf eens rustig verdiepen in die units en wat daar mee mogelijk is.
Ik heb me nooit verdiept in die tangbands vanwege de prijs van die units, iets voor tzt tzt project als financieen het toelaten.
Schitterd namelijk zo een breedbander die explosief speelt , en met een behoorlijke geluidsdruk nog steeds top blijfd weergeven.
Dat is wat ik mooi vindt , dynamiek sprongen die ook goed behouden blijfen waneer het wat luider wordt , en dat dan met een echte breedbander met breedband kwalieteiten.
Eens een keer gaan luisteren met mijn muziek en dan in het midden , zat nu te ver links waardoor juist het +punt van een breedbander sneller teniet worden gedaan.
Ik zat links genoeg om duidelijk te horen dat het hoog ook lekker aanwezig was.
Lekker googlen komende dagen :D .
Gebruikersavatar
SSassen
Berichten: 11528
Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
Locatie: Zuidoostbeemster
Contacteer:

Re: Hoe was Beetsterzwaag 2010?

Bericht door SSassen »

Wat wel mijn interesse heeft is het dipool systeem met elektrostatisch hoog/mid en de twee woofers eronder, is dat een lopend project hier op het ZBA? Zo ja, waar vind ik meer info?

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen
ImmersionRC - Real Virtuality
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15170
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: Hoe was Beetsterzwaag 2010?

Bericht door Barry2001 »

SSassen schreef:
Wat wel mijn interesse heeft is het dipool systeem met elektrostatisch hoog/mid en de twee woofers eronder, is dat een lopend project hier op het ZBA? Zo ja, waar vind ik meer info?

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen
ImmersionRC - Real Virtuality
Die zijn gebouwd door Jan: http://jastrid.xs4all.nl/Dalojan/
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17865
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Hoe was Beetsterzwaag 2010?

Bericht door hannesie »

Laatst gewijzigd door hannesie op di 05 okt 2010, 11:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Leeuwarden
Berichten: 12769
Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden

Re: Hoe was Beetsterzwaag 2010?

Bericht door Leeuwarden »

Misschien heb je ze zelfs wel gehoord Sander. Ze stonden indertijd ook in Zutphen tijdens een ddiydag waar jij een speech hield.
Gebruikersavatar
SSassen
Berichten: 11528
Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
Locatie: Zuidoostbeemster
Contacteer:

Re: Hoe was Beetsterzwaag 2010?

Bericht door SSassen »

Leeuwarden schreef:
Misschien heb je ze zelfs wel gehoord Sander. Ze stonden indertijd ook in Zutphen tijdens een ddiydag waar jij een speech hield.
Ja, staat me vaag iets van bij, kennelijk geen indruk gemaakt :D

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen
ImmersionRC - Real Virtuality
Gebruikersavatar
sietse
Berichten: 4993
Lid geworden op: do 07 okt 2004, 16:03
Locatie: Dokkum

Re: Hoe was Beetsterzwaag 2010?

Bericht door sietse »

SSassen schreef:
Leeuwarden schreef:
Misschien heb je ze zelfs wel gehoord Sander. Ze stonden indertijd ook in Zutphen tijdens een ddiydag waar jij een speech hield.
Ja, staat me vaag iets van bij, kennelijk geen indruk gemaakt :D

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen
ImmersionRC - Real Virtuality
Tja, gewoon nog es luisteren en wie weet, gaat jou brein op hol met een idee van "verrek, as ikke et nou es........." :D
Zo zijn eigenlijk de Rambo's ook ontstaan weet je wel. :wink:
Eén van die dingen die na een luisterdagje kunnen gebeuren.
Gebruikersavatar
sietse
Berichten: 4993
Lid geworden op: do 07 okt 2004, 16:03
Locatie: Dokkum

Re: Hoe was Beetsterzwaag 2010?

Bericht door sietse »

Het is overigens maar goed dat ik er niet was. Nu is m'n vrouw bezig ziek te worden. :!:
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Re: Hoe was Beetsterzwaag 2010?

Bericht door weidok »

sietse schreef:
Tja, naamplaatjes. Zijn al es eerder aan de orde geweest. Ik denk dat ik wel een oplossing weet en kom daar nog wel even op terug met een fotootje. Weidok had overigens stickers mee met de bedoeling, dat je daar je naam op kon zetten en dan ergens op je jasje, trui, overhemd of eventueel op je voorhoofd te plakken. Is dat niet gelukt?

heb een paar stickers gebruikt maar ze bleven niet "plakken " :lol:

te weinig soldeer denk ik..

laag aan het weer denk hoog vochtigheidsgehalte
het " motregende" buiten bij aankomst 's morgens
Gebruikersavatar
HoMeR
Berichten: 556
Lid geworden op: zo 26 feb 2006, 21:24
Locatie: Groningen

Re: Hoe was Beetsterzwaag 2010?

Bericht door HoMeR »

weidok schreef:
heb een paar stickers gebruikt maar ze bleven niet "plakken " :lol:
Misschien een idee om een doosje met badges aan te schaffen (eenmalig verrekenen met de prijs voor een luisterdag).
Iedereen kan dan thuis zijn/haar eigen naamplaatje (incl. avatar) of zelfs businesscard printen en meenemen; inschuiven en opspelden.....
Wel na die tijd weer inleveren !!!


Waar gaat dit topic eigenlijk heen.......blijkbaar is het erg belangrijk dat je weet wie wie is.
Bijlagen
Bijvoorbeeld dit soort dingen.....
Bijvoorbeeld dit soort dingen.....
Gebruikersavatar
sjons
Berichten: 558
Lid geworden op: za 09 mei 2009, 11:06
Locatie: Workum

Re: Hoe was Beetsterzwaag 2010?

Bericht door sjons »

HoMeR schreef:
...opspelden.....
Ik hou niet van gaten in mijn vork...

Ben wel erg benieuwd naar Henkjan zijn zwarte doosjes, die vond ik verbazingwekkend goed klinken in zo'n grote zaal...
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17865
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Hoe was Beetsterzwaag 2010?

Bericht door hannesie »

Ik denk dat het deze units zijn
el70.pdf
(741.89 KiB) 189 keer gedownload
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33819
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Hoe was Beetsterzwaag 2010?

Bericht door Henkjan »

sjons schreef:
Ben wel erg benieuwd naar Henkjan zijn zwarte doosjes, die vond ik verbazingwekkend goed klinken in zo'n grote zaal...
ik was zelf ook dik tevreden :mrgreen: ik zou zeggen hou de komende Elektor special in de gaten 8)
Gebruikersavatar
Leeuwarden
Berichten: 12769
Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden

Re: Hoe was Beetsterzwaag 2010?

Bericht door Leeuwarden »

Wanneer komt die special?
Gebruikersavatar
sietse
Berichten: 4993
Lid geworden op: do 07 okt 2004, 16:03
Locatie: Dokkum

Re: Hoe was Beetsterzwaag 2010?

Bericht door sietse »

HoMeR schreef:
weidok schreef:
heb een paar stickers gebruikt maar ze bleven niet "plakken " :lol:
Misschien een idee om een doosje met badges aan te schaffen (eenmalig verrekenen met de prijs voor een luisterdag).
Iedereen kan dan thuis zijn/haar eigen naamplaatje (incl. avatar) of zelfs businesscard printen en meenemen; inschuiven en opspelden.....
Wel na die tijd weer inleveren !!!


Waar gaat dit topic eigenlijk heen.......blijkbaar is het erg belangrijk dat je weet wie wie is.
Daar zat ik dus ook aan te denken in de hoop, dat die dingen los in een boekenwinkel verkrijgbaar zijn. Dan zou iedereen even zo'n ding kunnen halen en z'n eigen kaartje maken. Maar, zijn ze los verkrijgbaar?
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33819
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Hoe was Beetsterzwaag 2010?

Bericht door Henkjan »

Leeuwarden schreef:
Wanneer komt die special?
ergens tegen Sinterklaas als het goed is
Gebruikersavatar
Leeuwarden
Berichten: 12769
Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden

Re: Hoe was Beetsterzwaag 2010?

Bericht door Leeuwarden »

:mrgreen: Dat doen ze vast met voorbedachte rade...
Gebruikersavatar
sietse
Berichten: 4993
Lid geworden op: do 07 okt 2004, 16:03
Locatie: Dokkum

Re: Hoe was Beetsterzwaag 2010?

Bericht door sietse »

sietse schreef:
HoMeR schreef:
weidok schreef:
heb een paar stickers gebruikt maar ze bleven niet "plakken " :lol:
Misschien een idee om een doosje met badges aan te schaffen (eenmalig verrekenen met de prijs voor een luisterdag).
Iedereen kan dan thuis zijn/haar eigen naamplaatje (incl. avatar) of zelfs businesscard printen en meenemen; inschuiven en opspelden.....
Wel na die tijd weer inleveren !!!


Waar gaat dit topic eigenlijk heen.......blijkbaar is het erg belangrijk dat je weet wie wie is.
Daar zat ik dus ook aan te denken in de hoop, dat die dingen los in een boekenwinkel verkrijgbaar zijn. Dan zou iedereen even zo'n ding kunnen halen en z'n eigen kaartje maken. Maar, zijn ze los verkrijgbaar?
En dus, kreeg ikke vanmiddag weer zo'n idee, en nu es niet een TL... :D
Geschikt voor mannen en vrouwen en vooral geschikt voor zelfbouw ongeacht of je nou in je zwembroek komt of in een trouwjurk. 8)
Kom ik op terug in een apart topic denk ik. Maar moet ff wat bij elkaar zoeken..

Ik weet ut, ik weet ut, produkt ontwikkeling is een aangeboren afwijking \:D/
Gebruikersavatar
sjons
Berichten: 558
Lid geworden op: za 09 mei 2009, 11:06
Locatie: Workum

Re: Hoe was Beetsterzwaag 2010?

Bericht door sjons »

Henkjan schreef:
... hou de komende Elektor special in de gaten 8)
Oh, I will, I will...
Gebruikersavatar
Ivo
Berichten: 1885
Lid geworden op: wo 09 mar 2005, 16:36
Locatie: Leiden
Contacteer:

Re: Hoe was Beetsterzwaag 2010?

Bericht door Ivo »

Er werd een opname gedraaid van Walking On The Moon van de Police, maar een akoestisch jazz cover. Kan iemand me vertellen welke opname en van wie dat was? Vond het mooi.

Verder hele leuke dag, leuke sfeer, mooie dingen gehoord en veel inspiratie opgedaan.
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33819
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Hoe was Beetsterzwaag 2010?

Bericht door Henkjan »

die was van het Yuri Honing Trio, deze staat (o.a.) op de Manger CD
Gebruikersavatar
audiomanics
Berichten: 4575
Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
Locatie: Appelscha
Contacteer:

Re: Hoe was Beetsterzwaag 2010?

Bericht door audiomanics »

sietse schreef:
Ik weet ut, ik weet ut, produkt ontwikkeling is een aangeboren afwijking \:D/
Afbeelding
Bij het binnenkomen meteen op het voorhoofd schrijven..
Meteen voor alle andere luisterdagen en bijeenkomsten..

Kees
Gebruikersavatar
sietse
Berichten: 4993
Lid geworden op: do 07 okt 2004, 16:03
Locatie: Dokkum

Re: Hoe was Beetsterzwaag 2010?

Bericht door sietse »

:D Kees mijn idee is veeeeel goedkoper en kan eventueel ook van koper(messing) :D

(bas focal M180 schreef::
(Het zou mooi zijn als de volgende keer we op ZBforum 3 referentie nummers zouden nemen waarmee we elke zet mee beginnen zodat bijna iedereen dat nummer kent vanuit zijn eigen setup en we daarmee alles beter kunnen verglijken , grote voorbeeld was de Fostex Spawn van HoMeR die op zijn eigen muziek mij als indruk teleurstellend was , wat helemaal niet zo is want het was de keuze van zijn muziek bleek op het laatste nummer , gelukkug maar .
Dit is geen critiek HoMeR , alleen mijn indruk , en jouw smaak van muziek is alleen niet de mijne , wat erg jammer kan zijn om een goede en eerlijke indruk te krijgen van (jouw) speakers.)

Ik heb een CD, Van Celine Dion, "Lets talk about love" heet die. Staat ook dat nummer op van de Titanic, Nr 2 op die CD is het nummer waarmee ik al jaren mijn boxen afstel. Zonder computer en zo.. :twisted:
Als dat dan werkt zoals ik graag wil, dan mag daarna alles op die boxen worden losgelaten. Van kerkorgels, beethoven, sietse koppen, Beatles enz enz.

Voorstel, volgende keer komen de Rambo's weer mee en die cd. Als er op die dag behoefte ontstaat om iets met elkaar te vergelijken, geen probleem. :!: :D

Tja, ik was van plan ze stiekem mee te nemen, want er waren denk ik wel een paar die ze wel es hadden willen beluisteren. maar ja.. :(
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Re: Hoe was Beetsterzwaag 2010?

Bericht door weidok »

Ik heb een CD, Van Celine Dion, "Lets talk about love" heet die. Staat ook dat nummer op van de Titanic, Nr 2 op die CD is het nummer waarmee ik al jaren mijn boxen afstel. Zonder computer en zo..
Als dat dan werkt zoals ik graag wil, dan mag daarna alles op die boxen worden losgelaten. Van kerkorgels, beethoven, sietse koppen, Beatles enz enz.
:oops: dat nummer vervormt heel erg, klinkt overstuurd of zo, maar dat is mijn "gehoormatige" bescheiden waarneming :oops:

o ja de titel van dat nummer "IMMORTALITY" :)
Plaats reactie

Terug naar “DIY Events door leden”