Het was nu een uurtje of wat niet meer zo goed leesbaar denk ik.
Daarnaast kwamen er ook wel later mensen langs die dus geen sticker hadden.
Anonieme ZBA'ers
Moderator: Beheerdersteam
Die zijn gebouwd door Jan: http://jastrid.xs4all.nl/Dalojan/SSassen schreef:Wat wel mijn interesse heeft is het dipool systeem met elektrostatisch hoog/mid en de twee woofers eronder, is dat een lopend project hier op het ZBA? Zo ja, waar vind ik meer info?
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
ImmersionRC - Real Virtuality
Ja, staat me vaag iets van bij, kennelijk geen indruk gemaaktLeeuwarden schreef:Misschien heb je ze zelfs wel gehoord Sander. Ze stonden indertijd ook in Zutphen tijdens een ddiydag waar jij een speech hield.
Tja, gewoon nog es luisteren en wie weet, gaat jou brein op hol met een idee van "verrek, as ikke et nou es........."SSassen schreef:Ja, staat me vaag iets van bij, kennelijk geen indruk gemaaktLeeuwarden schreef:Misschien heb je ze zelfs wel gehoord Sander. Ze stonden indertijd ook in Zutphen tijdens een ddiydag waar jij een speech hield.
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
ImmersionRC - Real Virtuality
sietse schreef:Tja, naamplaatjes. Zijn al es eerder aan de orde geweest. Ik denk dat ik wel een oplossing weet en kom daar nog wel even op terug met een fotootje. Weidok had overigens stickers mee met de bedoeling, dat je daar je naam op kon zetten en dan ergens op je jasje, trui, overhemd of eventueel op je voorhoofd te plakken. Is dat niet gelukt?
Misschien een idee om een doosje met badges aan te schaffen (eenmalig verrekenen met de prijs voor een luisterdag).weidok schreef:heb een paar stickers gebruikt maar ze bleven niet "plakken "![]()
Ik hou niet van gaten in mijn vork...HoMeR schreef:...opspelden.....
ik was zelf ook dik tevredensjons schreef:Ben wel erg benieuwd naar Henkjan zijn zwarte doosjes, die vond ik verbazingwekkend goed klinken in zo'n grote zaal...
Daar zat ik dus ook aan te denken in de hoop, dat die dingen los in een boekenwinkel verkrijgbaar zijn. Dan zou iedereen even zo'n ding kunnen halen en z'n eigen kaartje maken. Maar, zijn ze los verkrijgbaar?HoMeR schreef:Misschien een idee om een doosje met badges aan te schaffen (eenmalig verrekenen met de prijs voor een luisterdag).weidok schreef:heb een paar stickers gebruikt maar ze bleven niet "plakken "![]()
Iedereen kan dan thuis zijn/haar eigen naamplaatje (incl. avatar) of zelfs businesscard printen en meenemen; inschuiven en opspelden.....
Wel na die tijd weer inleveren !!!
Waar gaat dit topic eigenlijk heen.......blijkbaar is het erg belangrijk dat je weet wie wie is.
ergens tegen Sinterklaas als het goed isLeeuwarden schreef:Wanneer komt die special?
En dus, kreeg ikke vanmiddag weer zo'n idee, en nu es niet een TL...sietse schreef:Daar zat ik dus ook aan te denken in de hoop, dat die dingen los in een boekenwinkel verkrijgbaar zijn. Dan zou iedereen even zo'n ding kunnen halen en z'n eigen kaartje maken. Maar, zijn ze los verkrijgbaar?HoMeR schreef:Misschien een idee om een doosje met badges aan te schaffen (eenmalig verrekenen met de prijs voor een luisterdag).weidok schreef:heb een paar stickers gebruikt maar ze bleven niet "plakken "![]()
Iedereen kan dan thuis zijn/haar eigen naamplaatje (incl. avatar) of zelfs businesscard printen en meenemen; inschuiven en opspelden.....
Wel na die tijd weer inleveren !!!
Waar gaat dit topic eigenlijk heen.......blijkbaar is het erg belangrijk dat je weet wie wie is.
Oh, I will, I will...Henkjan schreef:... hou de komende Elektor special in de gaten
sietse schreef:Ik weet ut, ik weet ut, produkt ontwikkeling is een aangeboren afwijking

Ik heb een CD, Van Celine Dion, "Lets talk about love" heet die. Staat ook dat nummer op van de Titanic, Nr 2 op die CD is het nummer waarmee ik al jaren mijn boxen afstel. Zonder computer en zo..
Als dat dan werkt zoals ik graag wil, dan mag daarna alles op die boxen worden losgelaten. Van kerkorgels, beethoven, sietse koppen, Beatles enz enz.