het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Forumregels
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Edit:
Neeeeeee!!!
Er liggen genoeg niet afgemaakte projectjes
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Ja, ook nog.
Een magazijn vol breedbandertjes hier
Een magazijn vol breedbandertjes hier
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Rel Strata III (defect)
Rel Strata III met defecte versterker.
Kast kleur rosewood is nog zonder krassen en andere beschadigingen, ook de 25cm bas luidspreker werkt 100%
Ik heb hem met een externe versterker een tijd gebruikt wat ook goed te doen is.
Te gebruiken als donor unit als je de versterker kan vervangen.
b.v. door een andere plaat versterker of ook een externe versterker met LF filter.
Hij is gratis af te halen in Mierlo.
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... iii-defect
Rel Strata III met defecte versterker.
Kast kleur rosewood is nog zonder krassen en andere beschadigingen, ook de 25cm bas luidspreker werkt 100%
Ik heb hem met een externe versterker een tijd gebruikt wat ook goed te doen is.
Te gebruiken als donor unit als je de versterker kan vervangen.
b.v. door een andere plaat versterker of ook een externe versterker met LF filter.
Hij is gratis af te halen in Mierlo.
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... iii-defect
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Audioanalyse PA60 Class A / AB defect
€ 50,00, 110 geboden al..
https://link.marktplaats.nl/m2049079626 ... ialbuttons
€ 50,00, 110 geboden al..
https://link.marktplaats.nl/m2049079626 ... ialbuttons
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Vaag. Volgens mij zijn het foto’s van 2 verschillende apparaten. Ik heb deze versterker eens als reparatie gehad, toen bleek het de aansluiting van de mains schakelaar naar de print te zijn, komt zelden voor.
Helaas staat er niet bij wat er defect is: een voeding bv zal eenvoudiger te fiksen zijn dan een eindtrap die eruit ligt (verkrijgbaarheid componenten). Laten staan of in elk geval geen enorme (80’s dus geweldig) bedragen ervoor neerleggen.
Helaas staat er niet bij wat er defect is: een voeding bv zal eenvoudiger te fiksen zijn dan een eindtrap die eruit ligt (verkrijgbaarheid componenten). Laten staan of in elk geval geen enorme (80’s dus geweldig) bedragen ervoor neerleggen.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Ik heb nog een setje W3-1319SA liggen, misschien dat ik die er wel mee kan combineren.
https://www.tb-speaker.com/products/w3-1319sa
Of een BMR
https://www.tb-speaker.com/products/w3-1319sa
Of een BMR
- Olaf Analogue
- ZBA-megadonateur
- Berichten: 4781
- Lid geworden op: za 12 feb 2005, 18:41
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
TG-acoustic (Tony Gee) vloerstaanders met mooie Scan-Speak drivers
1x Scan-Speak D2908/9130 tweeter
1x Scan-Speak D7608/9200.10 midrange
3x Scan-Speak 18W4434G00 woofer
€ 800,-
https://link.marktplaats.nl/m2054270576?
1x Scan-Speak D2908/9130 tweeter
1x Scan-Speak D7608/9200.10 midrange
3x Scan-Speak 18W4434G00 woofer
€ 800,-
https://link.marktplaats.nl/m2054270576?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
op Presto nu de hi-res downloads van label DG in de aanbieding:
https://www.prestomusic.com/classical/p ... -downloads
https://www.prestomusic.com/classical/p ... -downloads
- OWC
- Ook commercieel actief
- Berichten: 3854
- Lid geworden op: wo 02 mei 2018, 14:53
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
3 woofers?
Wat is de gedachte achter 3.5dB meer in combinatie met een rare impedantie die je daarmee creëert?
Mooie speaker, dat wel.
Wat is de gedachte achter 3.5dB meer in combinatie met een rare impedantie die je daarmee creëert?
Mooie speaker, dat wel.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
mss kan @Geenius: dat wel beantwoorden?
ik zie 'm niet staan op de site https://www.humblehomemadehifi.com/archive.html
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Misschien is 1 van de woofers passief?
Is/blijft dan wel een vreemde/ongewone opzet.
Is/blijft dan wel een vreemde/ongewone opzet.
