Die snap ik nietPjotr schreef:Ja klopt, is lastig. Volgens mij kun je het best opdraaien met Vg bij een ingestelde Va.
Dus het negatief veranderen bij een ingestelde Anode spanning
Kan nog niet precies voorstellen wat dat verandert
Ik kan de stroom niet instellen die is tot300/ 350 Volt gelijk
Eerst bij 300/350V kom ik niet hoger doordat de Trafo niet zwaar genoeg is en de rimpel
En onder de 300 komt de stroombegrenzing me pesten
Anders was heel de voeding al geklapt
Dan kom ik toch steeds bij een ander Va uit
Misschien dat ik voor het genoegen er even een andere trafo er aan knoop met 350 Volt AC
Dat moet toch anders werkt die curve tester ook niet goed
Eerst een nachtje over slapen
