Ik heb dat ff gelaten voor wat het was. Dus met die c kortgesloten.
En heb het hoogdoorlaatfilter opgebouwt, met de ingang kortgesloten
Maar dit lijkt echt nergens op

.
Krijg een sinus van precies 50 Hz op de uitgang. Deze heeft een toptop waarde van zo'n 20 Volt...
Bij de voeding zie ik een strakke spanning. De lichten ook al uitgedaan om te kijken of het hielp, maakte niks uit.
Kan dit liggen aan het aarden? Kan mijn aardvlak bijv helemaal verkeerd zijn?
Bij de uitgang van het eerste deel van het filter, dus op pootje 1 van U3A meet ik dit verschijnsel niet. Maar op de uitgang van het 2de deel wel.
De looptijdsvertraging heb ik er nog niet ingestopt.
/edit
Als ik mijn hand erboven houdt dan wordt de storing aanzienlijk groter.
Dit doet me denken aan de vorige keer. Toen was het aarden ook niet goed!
Kan het zo zijn dat mijn aardvlak 1 grote lus is? Want zo lijkt het er wel op.
Dus dan bedoel ik rechts die stukken, die zou ik eigenlijk moeten onderbreken. Nietwaar?