Wat vinden we van 't forum?
Moderator: Beheerdersteam
- RobertD
- Berichten: 4408
- Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
- Locatie: Alphen a.d. Rijn
- Contacteer:
Re: Wat vinden we van 't forum?
Het is vooral even wennen, maar het heeft wel een fraaie layout.
Inderdaad wel gek dat alles ineens in spiegelbeeld is. Ook de avatars bij de reacties staan rechts, en dat heb ik nog bij geen enkel forum gezien. Dat zal een reden hebben.
Inderdaad wel gek dat alles ineens in spiegelbeeld is. Ook de avatars bij de reacties staan rechts, en dat heb ik nog bij geen enkel forum gezien. Dat zal een reden hebben.
Re: Wat vinden we van 't forum?
Wel nee, is gefreak. Dit is phpBB, kun je net zo fraai en lelijk maken als je zelf wilt.
Re: Wat vinden we van 't forum?
Ik ben er heel tevreden over hoe het forum is geworden! Lekker snel ook
. Alleen de funnctie van plaatjes van het hele topic door scrollen lijkt mij nog wel een goede toevoeging 
Re: Wat vinden we van 't forum?
Maar 's een plaatje toegevoegd, wat 'n gehannes (niemand bedoeld hoor
).
Alles is grijs en bruin, somber gedoe
En 't forum is losgeslagen. Onderdeel van " blanko "
Anne
Alles is grijs en bruin, somber gedoe
En 't forum is losgeslagen. Onderdeel van " blanko "
Anne
Re: Wat vinden we van 't forum?
Ah!buis schreef:Maar 's een plaatje toegevoegd, wat 'n gehannes (niemand bedoeld hoor).
Alles is grijs en bruin, somber gedoe![]()
En 't forum is losgeslagen. Onderdeel van " blanko "![]()
Anne
Re: Wat vinden we van 't forum?
Dat zal best. Maar waarom de desktop versie dan compleet los moet gaan ontgaat mij toch.knuisje schreef:Dit is een stuk beter te lezen op tablet en mobiel.
Ohw ja, mogen de snelle links ook weer terug...
Re: Wat vinden we van 't forum?
Ik hoop dat het een slechte droom is, en dat morgen alles weer is, zoals het
was voor de hack. Ik krijg behoorlijke hoofdpijn van het contrast.
was voor de hack. Ik krijg behoorlijke hoofdpijn van het contrast.
Re: Wat vinden we van 't forum?
Toch wel hoor. Oh ironie: http://audioforum.nl/viewtopic.php?f=30 ... 9484#p9484RobertD schreef:........Ook de avatars bij de reacties staan rechts, en dat heb ik nog bij geen enkel forum gezien..........
Re: Wat vinden we van 't forum?
Volgens mij zit er een fusie aan te komen....Pjotr schreef:Toch wel hoor. Oh ironie: http://audioforum.nl/viewtopic.php?f=30 ... 9484#p9484RobertD schreef:........Ook de avatars bij de reacties staan rechts, en dat heb ik nog bij geen enkel forum gezien..........
Re: Wat vinden we van 't forum?
Ik pleit ervoor om de witte achtergrond in te ruilen voor een mooie zachte kleur lichtblauw.
Hoe staan de beheerders daar tegenover ?
Hoe staan de beheerders daar tegenover ?
Re: Wat vinden we van 't forum?
Vind het wel mooi maar is wel even wennen.
Misschien de rechter kolom weer naar links verplaatsen om dat we dat zo gewent zijn maar voor de rest prima zo.
Ook op mobiel is het nu goed leesbaar en echt een verbetering.
Wat ik wel lastig vind is dat ik standaard in het reactie scherm onder begin met reageren en daarna toch naar de volledige bewerker toe moet om een smilie te kunnen plaatsen.
Die smilies mogen overigens ook gewoon links staan, zijn we zo gewent.
Misschien de rechter kolom weer naar links verplaatsen om dat we dat zo gewent zijn maar voor de rest prima zo.
Ook op mobiel is het nu goed leesbaar en echt een verbetering.
Wat ik wel lastig vind is dat ik standaard in het reactie scherm onder begin met reageren en daarna toch naar de volledige bewerker toe moet om een smilie te kunnen plaatsen.
Die smilies mogen overigens ook gewoon links staan, zijn we zo gewent.
Re: Wat vinden we van 't forum?
Functionaliteit is wel goed. Het contrast kon wel iets minder.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28479
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Wat vinden we van 't forum?
Dat de Avatars nu rechts staan is vreselijk onlogisch. Je kijkt eerst naar de schrijver en dan naar het bericht.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15173
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Wat vinden we van 't forum?
Tenzij je Arabier bent. Daar gaat het andersom.
Wat mij betreft, het forum zo, prima. Zal me een zorg zijn of iemands avatar links of rechts staat. Mobiel ook prima te lezen.
Wat mij betreft, het forum zo, prima. Zal me een zorg zijn of iemands avatar links of rechts staat. Mobiel ook prima te lezen.
- paulebappie
- Berichten: 236
- Lid geworden op: ma 03 dec 2007, 19:03
Re: Wat vinden we van 't forum?
Mee eens, Avatars links is handiger.ds23man schreef:Dat de Avatars nu rechts staan is vreselijk onlogisch. Je kijkt eerst naar de schrijver en dan naar het bericht.
Re: Wat vinden we van 't forum?
Sorry hoor maar het forum heeft in zijn geheel de uitstraling van een Rode Kruis verbandtrommel gekregen waarvan de kleur verschoten is. Vind het geen reclame voor ZBA. Jammer, Buckler was beter!
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28479
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Wat vinden we van 't forum?
Hoop extra geklik om een plaatje te plaatsen. En verder is het berichtveld als je een reactie plaatst dermate groot dat je moet scrollen voordat je bij de verstuur knop bent.
Re: Wat vinden we van 't forum?
Waar ik wel aan moet wennen is de kleurstelling van het icoontje op het forumoverzicht.
Het contrast tussen gelezen en ongelezen is niet erg groot.
Het is daarom niet heel goed te zien of er nieuwe berichten staan.
Het contrast tussen gelezen en ongelezen is niet erg groot.
Het is daarom niet heel goed te zien of er nieuwe berichten staan.
Re: Wat vinden we van 't forum?
Ach allemaal "Heen en Weer Engineering" ofwel gefreak. Maar om snelknoppen onder een menuutje weg te gaan stoppen is wel erg contraproductief.
Re: Wat vinden we van 't forum?
Die staat onder de snelle links en staat daar prima, gebruik ik eigenlijk nooit.
kijk even naar de icoontjes en dan weet je welke te openen.
kijk even naar de icoontjes en dan weet je welke te openen.
Re: Wat vinden we van 't forum?
Ik moet hier zeker nog aan wennen
Bij het uploaden van foto,s groter dan 1200x1600 een http Error
Was dat vroeger ook .?
Maar beter dan geen forum

Bij het uploaden van foto,s groter dan 1200x1600 een http Error
Was dat vroeger ook .?
Maar beter dan geen forum
