Wat vinden we van 't forum?
Moderator: Beheerdersteam
Re: Wat vinden we van 't forum?
Tis natuurlijk ook mogelijk om je browser standaard in te stellen dat er altijd een nieuw tabblad geopend moet worden bij het openen van een link en er zijn vast nog wel meer workarounds te bedenken.
Het gaat er nu om dat er nog het een en ander aan de besturing van het forum mankeert en geef ik nu gewoon aan waar ik als gebruiker nog tegenaan loop.
Uit ervaring weet ik dat dergelijke feedback vaak erg gewaardeerd wordt.
Het gaat er nu om dat er nog het een en ander aan de besturing van het forum mankeert en geef ik nu gewoon aan waar ik als gebruiker nog tegenaan loop.
Uit ervaring weet ik dat dergelijke feedback vaak erg gewaardeerd wordt.
Re: Wat vinden we van 't forum?
Allereerst nogmaals hulde aan iedereen die heeft geholpen om het forum weer op de been te zetten.
Het moet geen makkelijk klus zijn geweest om daarnaast ook alles te behouden, petje af.
Wat ik mij alleen afvraag is of de huidige kleurstelling definitief is?
Ik merk namelijk dat het mij niet lukt om er aan te wennen.
Doordat de kleuren overlopen is het contrast een stuk minder en lijkt alles op elkaar.
Het effect is dat het voor mij zeer vermoeiend is om te kunnen lezen wat er staat.
Waarschijnlijk ervaar ik daar ook extra hinder van, doordat ik al heel lang met oververmoeid kamp.
Mijn verzoek is daarom of de lichtgrijze achtergrond weer terug zou kunnen komen
?
Persoonlijk vind ik dat zeer prettig lezen (rustig voor het oog en neutraal voor de plaatjes die erin gepost worden).
Het moet geen makkelijk klus zijn geweest om daarnaast ook alles te behouden, petje af.
Wat ik mij alleen afvraag is of de huidige kleurstelling definitief is?
Ik merk namelijk dat het mij niet lukt om er aan te wennen.
Doordat de kleuren overlopen is het contrast een stuk minder en lijkt alles op elkaar.
Het effect is dat het voor mij zeer vermoeiend is om te kunnen lezen wat er staat.
Waarschijnlijk ervaar ik daar ook extra hinder van, doordat ik al heel lang met oververmoeid kamp.
Mijn verzoek is daarom of de lichtgrijze achtergrond weer terug zou kunnen komen
Persoonlijk vind ik dat zeer prettig lezen (rustig voor het oog en neutraal voor de plaatjes die erin gepost worden).
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: Wat vinden we van 't forum?
Ben ik nou gek aan het worden, of heeft het forum om de dag een afwisselend kleurenschema ? 
Re: Wat vinden we van 't forum?
Ik hou het op het eerste.
Als je een plaatje opent,zou ik 'm liever in een nieuw tabblad geopend zien.
Als je een plaatje opent,zou ik 'm liever in een nieuw tabblad geopend zien.
Re: Wat vinden we van 't forum?
Dat eerste weet ik nog niet zeker, maar het 2e moet ik ook wel aan wennen, de plaatjes niet in een apart venster.dre schreef:Ik hou het op het eerste.![]()
Als je een plaatje opent,zou ik 'm liever in een nieuw tabblad geopend zien.
Ik heb het zelf bij de Audio club ook wel zo ingesteld, plaatjes in een nieuw venster, wat meer ontspannen, en geen of minder dat je dan een topic verkeerd sluit, dus als dat kan.
Ook grappig dat ik met de telefoon nog op een ouder kleurschema terug zag, en op mijn tablet de nieuwere, cq laatste versie, die voor mij ook de voorkeur heeft.
Daarnaast, waar knuisje destijds zijn argumenten aan gaf, voor de mobiele keuze en switch naar of via de knop onderin, dat mis ik wel behoorlijk. Dan is ook makkelijk te zien of je bepaalde topics hebt gelezen.
Als dat mettertijd ook nog eens kan, dan zou dat super zijn.
Re: Wat vinden we van 't forum?
Ik ben nog steeds vreselijk blij met het forum. Maar ik heb het al eens geopperdt en nu kwam
ik het toevallig tegen op het Circuit online forum. Als je daar op een foto klikt, krijg je in de foto
een pijltje vooruit en achteruit, waarmee je door alle foto's van dat topic bladert. Oei daar word
ik echt vrolijk van.
ik het toevallig tegen op het Circuit online forum. Als je daar op een foto klikt, krijg je in de foto
een pijltje vooruit en achteruit, waarmee je door alle foto's van dat topic bladert. Oei daar word
ik echt vrolijk van.
Re: Wat vinden we van 't forum?
Dat is wel een mooie feature idd! Goed om door de bouw foto's heen te bladeren!
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33828
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Wat vinden we van 't forum?
dank voor de ideeën etc! keep 'm comin'
nu de temperaturen wat dragelijker zijn in mn pc hok ga ik er mee aan de slag
nu de temperaturen wat dragelijker zijn in mn pc hok ga ik er mee aan de slag
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: Wat vinden we van 't forum?
Nee, dit ziet er niet uit inderdaad, heel onrustige indruk...
Re: Wat vinden we van 't forum?
Ik zie nu dat alles van links, naar rechts is verhuisd.
Ook bij het reageren staan alle smiley's ineens aan de rechterzijde.
Ook bij het reageren staan alle smiley's ineens aan de rechterzijde.
Re: Wat vinden we van 't forum?
De aanduidingen voor de topicnaam zijn er niet echt duidelijker op geworden.
groet,
Aat
groet,
Aat
Re: Wat vinden we van 't forum?
Op het tablet is het wel wat gunstiger. 
Ook op de telefoon betere weergave.
Ook op de telefoon betere weergave.
Laatst gewijzigd door hannesie op zo 31 jul 2016, 22:01, 1 keer totaal gewijzigd.
- sander1238
- Berichten: 1762
- Lid geworden op: wo 28 apr 2010, 22:20
- Locatie: wanroij
Re: Wat vinden we van 't forum?
Ik ben er ook nog niet helemaal kapot van, maar het zal ook wel een kwestie van wennen zijn. over een tijdje weten we niet meer beter 
Re: Wat vinden we van 't forum?
Mijnheer Tellegen is er dan ook compleet blauw van uitgeslagen.AatV schreef:De aanduidingen voor de topicnaam zijn er niet echt duidelijker op geworden.
groet,
Aat
Re: Wat vinden we van 't forum?
Is dat schrikken, wel erg bruin gebakken !
Alles went, behalve een vent en vermoedelijk ook dit niet.
Anne
Alles went, behalve een vent en vermoedelijk ook dit niet.
Anne
Re: Wat vinden we van 't forum?
Of het nou van links naar recht prutsen is of van rechts naar links.... echt fraai wordt het niet en nut heeft het al helemaal niet. Laat maar lekker bij het oude!
En waarom de "snelle links" nu ineens weer langzaam moeten onder een extra pull down menu'tje?
En waarom de "snelle links" nu ineens weer langzaam moeten onder een extra pull down menu'tje?
- sander1238
- Berichten: 1762
- Lid geworden op: wo 28 apr 2010, 22:20
- Locatie: wanroij
Re: Wat vinden we van 't forum?
beeld is inderdaad niet uitgerektdre schreef:Hebben jullie ook een smurfen formaat?
Re: Wat vinden we van 't forum?
Jammer, dit is totaal niet mijn smaak. Met mijn concentratieproblemen, moet ik 3 keer door de topic titels lopen
om te kijken of ik iets gemist heb. Ook de felle kleuren vliegen mij aan. Dat wordt geen Zba meer checken voor
het slapen gaan.
Ps. dit is mijn persoonlijke mening, en niet een totale afbraak van het forum.
om te kijken of ik iets gemist heb. Ook de felle kleuren vliegen mij aan. Dat wordt geen Zba meer checken voor
het slapen gaan.
Ps. dit is mijn persoonlijke mening, en niet een totale afbraak van het forum.
Re: Wat vinden we van 't forum?
Misschien eerst eens even terug naar de oorspronkelijke lay-out van voor de crash.
En dan eens even goed kijken of wij met al dat gefreak wel zo gebaat zijn. Ziet er zo misschien wel weer anders uit maar het overzicht is behoolijk zoek nu.
En dan eens even goed kijken of wij met al dat gefreak wel zo gebaat zijn. Ziet er zo misschien wel weer anders uit maar het overzicht is behoolijk zoek nu.
Re: Wat vinden we van 't forum?
Man, man, man, dit is toch voor niemand leuk?
Geef mij de oude lay-out maar weer.
Geef mij de oude lay-out maar weer.
