Als ik even het scenario "netspanning kakt in" definieer als dat dit 10% (dus maar 207V) is.Ah!buis schreef:Volgens datablad Rds(on)=25Ω maximaal.Dat is dus zonder sturing.Henkjan schreef:hoeveel spanning moet er voor de FET minimaal zijn om fatsoenlijk er 24V van te maken?
Dan kunnen de weerstanden in t stabilisatie deel daarop aangepast worden (afhankelijk van de te verwachten belasting)Per print 47mA voor de plus en 17mA voor de min.Dus kleine 100mA +24V en 35mA -24V totaal.Anne
Als je dan nog wat heen en weer wil kunnen regelen, in rust wel al wat stuurspanning, wat een 30Ω geeft.
Bij 100mA verlies je dan 30x0,1=3V minimaal, ga maar uit van 5V....
Als ik voor dat scenario accepteer dat je dan in de buurt van die minimale 3V gaat zitten (zeg 3.5V) dan moet er na de stabilisatie dus 27.5V zijn.
Simuleer ik dat met die 10% lagere spanning uit de trafo in PSU2D, dan zou ik met allemaal 4R7's dat kunnen halen.
is dat een acceptabel scenario?

