Kan bij Amplimo ook.Shadow schreef:Leuk! Doet Toroidy ook niet zoiets?
het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Forumregels
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Peerless by Tymphany PLS-P830970 2" Full Range Woofer
20 per stuk
https://link.marktplaats.nl/m1724087453 ... ialbuttons
20 per stuk
https://link.marktplaats.nl/m1724087453 ... ialbuttons
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Tja, voor die paar euro ga ik dan toch bij een dealer kijken.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Ja snap ikbeijert schreef:Tja, voor die paar euro ga ik dan toch bij een dealer kijken.
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Ze zitten al in elkaar.dre schreef:
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Ze hebben wel wat werk nodig.
En bieden vanaf €200.
Scan-speak D2905/9500 tweeters en Vifa PL18's.
Mooi spul!
In elkaar of niet!
En bieden vanaf €200.
Scan-speak D2905/9500 tweeters en Vifa PL18's.
Mooi spul!
In elkaar of niet!
- OWC
- Ook commercieel actief
- Berichten: 3854
- Lid geworden op: wo 02 mei 2018, 14:53
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Als iemand nog stukje goedkope kabel zoekt met 2 x 6.3mm JACK en 2 x RCA met 3 meter kabel voor € 5,58
https://www.amazon.nl/Adam-Hall-Cables- ... 006H0E33C/
Snap niet waarom het zo goedkoop is.
Vandaag binnen gekregen. Prima kabel, connectors zitten beetje los, hulsje is een beetje wijd.
Maar dat maakt niet heel veel uit/niks dat een krimpje niet kan fixen.
Los voor alles kost zeker het dubbele.
Als je de connectors niet nodig hebt, is het nog steeds een koopje.
https://www.amazon.nl/Adam-Hall-Cables- ... 006H0E33C/
Snap niet waarom het zo goedkoop is.
Vandaag binnen gekregen. Prima kabel, connectors zitten beetje los, hulsje is een beetje wijd.
Maar dat maakt niet heel veel uit/niks dat een krimpje niet kan fixen.
Los voor alles kost zeker het dubbele.
Als je de connectors niet nodig hebt, is het nog steeds een koopje.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Ik vind ze stoer.
Zelfbouw luidsprekers
Bieden
https://link.marktplaats.nl/m1746459284 ... ialbuttons
Zelfbouw luidsprekers
Bieden
https://link.marktplaats.nl/m1746459284 ... ialbuttons
- OWC
- Ook commercieel actief
- Berichten: 3854
- Lid geworden op: wo 02 mei 2018, 14:53
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Beter dan die ziekenhuis look, die sommige mensen hebben.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Ja, maar jij bent gewend aan plantjes op de muren. 
- OWC
- Ook commercieel actief
- Berichten: 3854
- Lid geworden op: wo 02 mei 2018, 14:53
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
En vandaag helaas ook op twee best wel prijzige Deuter backpacksFR_Aad schreef:Ja, maar jij bent gewend aan plantjes op de muren.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Ahhh balen
Snel schoonmaken. (volgens mij met schoonmaakazijn?)
Edit: https://www.cleanipedia.com/nl/was/schi ... deren.html
Snel schoonmaken. (volgens mij met schoonmaakazijn?)
Edit: https://www.cleanipedia.com/nl/was/schi ... deren.html
- OWC
- Ook commercieel actief
- Berichten: 3854
- Lid geworden op: wo 02 mei 2018, 14:53
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Ik heb ze nu in een sopje gezet.
Althans met een sopje afgedaan.
Azijn is denk ik niet zo'n goed idee voor backpacks ivm regenbestendige coating die erop zit.
Misschien kan het wel aan de binnenkant?
Ja er zat schimmel aan de binnenkant. Een van de deze tassen stond zelfs aan de andere kant van de kamer, tegen een binnenmuur.
Gelukkig drogen ze wel heel snel (vooral met een kacheltje en de nieuwe dehumidfier ernaast, die staan in die kamer toch al aan).
Morgen voor een 2e keer doen.
Althans met een sopje afgedaan.
Azijn is denk ik niet zo'n goed idee voor backpacks ivm regenbestendige coating die erop zit.
Misschien kan het wel aan de binnenkant?
Ja er zat schimmel aan de binnenkant. Een van de deze tassen stond zelfs aan de andere kant van de kamer, tegen een binnenmuur.
Gelukkig drogen ze wel heel snel (vooral met een kacheltje en de nieuwe dehumidfier ernaast, die staan in die kamer toch al aan).
Morgen voor een 2e keer doen.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Inderdaad, wow.Douwe84 schreef:Ik vind ze stoer.
Zelfbouw luidsprekers
Bieden
https://link.marktplaats.nl/m1746459284 ... ialbuttons
Dit doet me denken aan de speakers die ik vroeger bouwde.
Zou ze haast kopen om te zien of er iets moois van te maken is of het al is.
Leuker is als het niet mooi is en er dan iets moois van maken
Afgaande op de b139 zijn ze zo'n 40cm breed.
Dat zijn wel joekels dan...
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Inderdaad, wow.Douwe84 schreef:Ik vind ze stoer.
Zelfbouw luidsprekers
Bieden
https://link.marktplaats.nl/m1746459284 ... ialbuttons
Dit doet me denken aan de speakers die ik vroeger bouwde.
Zou ze haast kopen om te zien of er iets moois van te maken is of het al is.
Leuker is als het niet mooi is en er dan iets moois van maken
Afgaande op de b139 zijn ze zo'n 40cm breed.
Dat zijn wel joekels dan...
EDIT: toch even een berichtje gestuurd.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
cool, ben benieuwd. je bent er zo dus even kijken/ luisteren is geen probleemMichaelB schreef:Inderdaad, wow.Douwe84 schreef:Ik vind ze stoer.
Zelfbouw luidsprekers
Bieden
https://link.marktplaats.nl/m1746459284 ... ialbuttons
Dit doet me denken aan de speakers die ik vroeger bouwde.
Zou ze haast kopen om te zien of er iets moois van te maken is of het al is.
Leuker is als het niet mooi is en er dan iets moois van maken(filtertechnisch, want de kasten vind ik top zo)
Afgaande op de b139 zijn ze zo'n 40cm breed.
Dat zijn wel joekels dan...
EDIT: toch even een berichtje gestuurd.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Antwoord terug: het is het originele filter van de Kef Carlton.
Van wat ik kan zien lijkt die mid-driver een Dayton en de tweeter een XT25a?
Dit is dan werkelijk een speaker zoals ik ze vroeger bouwde
Ik snap dat 'ie er minimaal 300 euro voor wil hebben. Voor zijn werk, maar de onderdelen rechtvaardigen dit (vind ik) niet.
Van wat ik kan zien lijkt die mid-driver een Dayton en de tweeter een XT25a?
Dit is dan werkelijk een speaker zoals ik ze vroeger bouwde
Ik snap dat 'ie er minimaal 300 euro voor wil hebben. Voor zijn werk, maar de onderdelen rechtvaardigen dit (vind ik) niet.
- OWC
- Ook commercieel actief
- Berichten: 3854
- Lid geworden op: wo 02 mei 2018, 14:53
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Al was het z'n eigen filter, dan had ik alsnog mijn eigen filter gemaakt. 
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Klopt, maar dan is er al wel (serieus) naar gekeken.OWC schreef:Al was het z'n eigen filter, dan had ik alsnog mijn eigen filter gemaakt.
Nu is het echt alleen een kast met random speakers met "een filter".
Die kasten met die houten gril voor de radiator vind ik wel echt top.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Ik vind de tweeter eerder een Ali tweeter lijken. De mid lijkt idd de Dayton frMichaelB schreef:Antwoord terug: het is het originele filter van de Kef Carlton.![]()
Van wat ik kan zien lijkt die mid-driver een Dayton en de tweeter een XT25a?
Dit is dan werkelijk een speaker zoals ik ze vroeger bouwde
Ik snap dat 'ie er minimaal 300 euro voor wil hebben. Voor zijn werk, maar de onderdelen rechtvaardigen dit (vind ik) niet.
- OWC
- Ook commercieel actief
- Berichten: 3854
- Lid geworden op: wo 02 mei 2018, 14:53
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
De tweeter is idd een Ali tweeter, was destijds te koop voor iets van 20-25 euro per twee incl shipping.
Kwaliteit is erg wisselend van die dingen.
De mid is een Dayton PS95-8 denk ik.
300 euro voor de speakers zou ik zelf nooit doen.
Voor het kast ontwerp, sja, smaak denk ik.
Maar gooi er een dikke 10,12 of 15 inch in met een waveguide oid en je hebt veel meet speaker voor dat geld.
Kwaliteit is erg wisselend van die dingen.
De mid is een Dayton PS95-8 denk ik.
300 euro voor de speakers zou ik zelf nooit doen.
Voor het kast ontwerp, sja, smaak denk ik.
Maar gooi er een dikke 10,12 of 15 inch in met een waveguide oid en je hebt veel meet speaker voor dat geld.

