Ik heb hier een Mac mini a1347 i7 met 1 TB schijf 2014, dat zou dan met turbo tot 3.3 GHz kunnen doen.
Eerst even geprobeerd met de Mac OS, en dan is het niet goed te doen met telkens in moeten loggen en hij moet op de achtergrond draaien.
Dus toe er maar een SSD schijf er in gefrommeld van 1TB, en daarbij sneuvelde het stekkertje van de wireless antenne, en toen ik het daarna opstartte kreeg ik geen beeld meer op het scherm, ik dacht dat ik de boel had gesloopt, nu bleek bij toeval dat de kabel er niet helemaal goed meer zat achter op het scherm.
Dus nieuwe hoop om het dan weer te proberen, dan nu de zaak opgezet met dan Daphile, met de Ubuntu en SOX kreeg ik het niet goed aan de praat.
Nu dus deze opzet kon ik het beter uitvogelen of het mogelijk een optie zou worden.
Het was Roon met de omzetting naar 176.4 en 192 kHz en dat via de Xingcore naar de AK4137 en de DAC
Met de Mac was Lyrion met SOX en 3-CPO voor het omzetten naar Native DSD en via de Xingcore direct de FIR DAC in.
Het configureren ging redelijk, maar waar alle netwerkaansluitingen op alle machine hier goed werkte en een 1 Gb glasvezel en verder geoptimaliseerd.
Maar op de 1 of andere manier komt ondanks alle loggegevens dan het Qobuz verhaal niet goed binnen en blijft het tobben.
Als ik dan kijk naar wat ik heb, en nu kreeg, was het als of ik weer terug ging naar plaatje draaien en bandje omwisselen.
Ik ben dus een verwend jochie, die niet weer terug wil naar die tijd.
Analoog komt bij mij uit de DAC!@!
