Eigenlijk is het water alleen maar transport en geeft het abrasief die het aluminium uit slijpt de snelheid
Lange termijn KT120 versterker
Moderator: Beheerdersteam
Re: Lange termijn KT120 versterker
Klopt dat bovenste wel Bas die koegaatjes half op de onderkant 
De ingangsbuisje maar die zit nu met de fase draaier aan de ander kant tegen over de kt120
Soms heb je iets in je gedachte hoe iets eruit ziet Wat niet klopt met de werkelijkheid
Soms heb je iets in je gedachte hoe iets eruit ziet Wat niet klopt met de werkelijkheid
Het staat inderdaad nog bij het bedrijf van mijn maat. Zal het binnekort wel op kunnen halen, dan begint het gaten boren.
Ik hoef gelukkig niet te boren in het rvs, alleen de gaten nog verzinken. Het boren is de gaten van het rvs overnemen op de houten zijkanten
Weet wel mooiere klusjes dan rvs verzinken
Je hebt al heel snel teveel toeren en wordt dat rvs keihard onder je verzinkboor en C genoeg druk o
En als je niet uitkijkt is je gat te groot .
Ik heb maar een paar keer met rvs gewekt een dashboard voor het bootje van mn zwager er moesten ook meters in
Nou voor ik halverwege was een halve doos roodgloeiende boren ik had een boormachine met Wolcraft boorstandaard minumum 1100 toeren
Gelukkig mocht ik het ook met aluminium doen
Mooi hoor
Dat lukt niet met mijn hoek profielen
Maar als het geen kapitaal kost om het te laten doen het is wel mooi
Er zijn niet veel bedrijven waar ze dat hebben Zal wel met een kantbank gedaan zijn waar ze een onder en bovenbalk hebben voor dit werk
Maar als het geen kapitaal kost om het te laten doen het is wel mooi
Er zijn niet veel bedrijven waar ze dat hebben Zal wel met een kantbank gedaan zijn waar ze een onder en bovenbalk hebben voor dit werk
Het is een cnc kantbank, die weet zelf wat die moet doen a.d.h.v. een 3D tekening. Mooie techniek en ben blij dat mijn maat dan voor me kan, mag en wil doen
Dat ziet er mooi uit
Nu in elkaar zetten bas buisvoeten er in trafoos er in
Je kan voorruit
Leuk hoor
Nu in elkaar zetten bas buisvoeten er in trafoos er in
Je kan voorruit
Leuk hoor