Re: Daphile
Geplaatst: ma 20 okt 2025, 23:48
LMS is geupdatet.
Mijn oude squeezebox speelt ook niet meer af. Start het afspelen en stopt na twee seconden... had de update beter niet kunnen doen denk ik.
Ik gebruik het niet vaak, maar zo is het helemaal lastig.
Mijn oude squeezebox speelt ook niet meer af. Start het afspelen en stopt na twee seconden... had de update beter niet kunnen doen denk ik.
Ik gebruik het niet vaak, maar zo is het helemaal lastig.