Pagina 14 van 14

Re: Daphile

Geplaatst: ma 20 okt 2025, 23:48
door RobertD
LMS is geupdatet.

Mijn oude squeezebox speelt ook niet meer af. Start het afspelen en stopt na twee seconden... had de update beter niet kunnen doen denk ik.
Ik gebruik het niet vaak, maar zo is het helemaal lastig.

Re: Daphile

Geplaatst: di 21 okt 2025, 9:51
door Pjotr
Merkwaardig. Ik draai hier ook met de laatste update van Daphile en geen last. Overigens maak ik altijd een image backup met een Acronis bootstick voor dit soort onverwachte grappenmakerij.