Ik had de Roon server de taak gegeven om alles naar DSD64 om te zetten en dan de AK4137 de klus naar DSD256 afmaakte, ging net een stukje verfijnder, leuk.
Bijkomend effect vrouwlief heeft betere oren en zit wat dichter bij de ROON server, en dan hoort ze toch wel dat de ventilator van de koeling, en dat is toch wel een behoorlijk stille, dus na een tijdje word de boel wat warmer en dus meer geluid op een plaats waar je dat niet wilt horen.
Als je het volume wat hoger zet is het probleem ook verholpen.
Nu dan vandaag eens zitten rommelen en bij de instellingen eens de boel naar 768 kHz gezet, gewoon omdat het kan, en ik verwachtte eigenlijk dat de AK4137 het niet zou slikken, echter die deed het zonder morren, en er was geluid. Dan eens kijken wat er dan nu op het schermpje verschijnt, en welke frequentie er wordt gelezen, niet dus, streepjes voor het niet aanwezig zijn voor deze frequentie.
En nu ben ik wel verbaast, het is met meer ruimte, stiller verfijnder, hier wel ik graag aan wennen.
Maar eens een poosje dit met wat meer muziek beluisteren.
