Dat waren deze ja en zaten in die rode set in de keuken. Geweldig beeld wat die neerzetten, van laag tot hoog.
16e Luisterdag Breda zondag 7 mei 2023
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: 16e Luisterdag Breda zondag 7 mei 2023
Klopt!! Idd, die set klonk heel erg fijn!!! Man man wat een mooie tweet zeg....
Ok, de Hans Zimmer trommels van zijn 2017 concert in Praag die ik draaide staan dus niet op youtube maar zijn via een torrent bekomen die ik hier niet kan delen. Check zelf even de bekende sites
sorry ...
- asterduc
- Contacteer:
nee Rik sorry, het is reeds een hele poos dat ik geen bouwverslagen meer maak omwille van andere prioriteiten.
Mocht daar iets in wijzigen dan is de kans groot dat ik hier terug actiever begin te posten, maar voorlopig zit dat er niet in.
Ik zal een topic starten met wat fotos en enkele gegevens, maar verwacht geen uitgebreide bespreking.
Mvg,
Ed
---edit--- https://zelfbouwaudio.nl/forum/viewtopic.php?t=31444
Laatst gewijzigd door asterduc op di 09 mei 2023, 19:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Zou leuk zijn Ed ik was er ( in ieder geval met de muziek die gedraaid werd ) erg van onder de indruk .
Dynamisch met goed laag in de eerste instantie dacht ik dat die grote stonden te spelen .
Zaten voor mij in de top 3 die dag
Dynamisch met goed laag in de eerste instantie dacht ik dat die grote stonden te spelen .
Zaten voor mij in de top 3 die dag
- asterduc
- Contacteer:
bedankt
Mijn doel was om een betaalbare en makkelijk te bouwen speaker voor te stellen en die daarenboven ook nog aan te sturen met heel eenvoudige apparatuur. Vandaar deze set.
De bron was een iPod (lossless files) op een Project docking.
Voorversterker Velleman in op-amp versie.
Eindversterker met een Chinese Icepower 125ASX2 module.
dat de speaker anders presteert op betere versterking is daarna wel duidelijk geworden, maar toch ...
hopelijk een volgende keer ?
Daar sluit ik mij bij aan ,erg Muzikale speaker !
Prachtige balans !
-
trambambula
Hallo allemaal:)
Ik ben Wojtek. Het was op zondag heel aangenaam om kennis te maken met jullie. Alles was top! Ik heb heel veel mooie installaties gezien. Jullie zijn allemaal goed bezig! Ik heb nu meer motivatie om nog meer leren en me ontwikkelen.
Ik stuur enkele foto's door.
Wojtek
Ik ben Wojtek. Het was op zondag heel aangenaam om kennis te maken met jullie. Alles was top! Ik heb heel veel mooie installaties gezien. Jullie zijn allemaal goed bezig! Ik heb nu meer motivatie om nog meer leren en me ontwikkelen.
Ik stuur enkele foto's door.
Wojtek
scherpte diepte. mooie foto's hoor ! ik hou er wel van
Laatst gewijzigd door WrineX op wo 10 mei 2023, 12:32, 1 keer totaal gewijzigd.
- VintageHarry
Hallo Wojtek! Zelf was ik jammer genoeg niet in Breda, maar inmiddels heb ik al veel complimenten gelezen over je witte vloerstaanders
-
trambambula
Photography is mij tweede hobby. Laatste mandaat iets minder door slecht weer, maar dat komt alles terug.
-
trambambula
Ik zal dat zekker doen maar in het weekend want ik heb niet zo veel tijd deze week...VintageHarry schreef: ↑wo 10 mei 2023, 10:04Hallo Wojtek! Zelf was ik jammer genoeg niet in Breda, maar inmiddels heb ik al veel complimenten gelezen over je witte vloerstaanders. Kun je misschien wat vertellen over de bouw daarvan?
- VintageHarry
Ik hoop het
is altijd gezellig lekker weer lekkere koffie en biertjes en leuke mensen ! wat wil je nog meer
Joram heeft aangegeven er geen tijd voor te hebben dit jaar. Ik probeer het op te pakken maar er is lastig contact te krijgen met de beoogde locatie.
Als ik nieuws heb zal ik een topic aanmaken.
Als ik nieuws heb zal ik een topic aanmaken.
aaah super ! hoop dat het gaat lukken, is altijd wel gezellig ! en bedankt voor de moeite !!! anders gebeurd er niks ! Joram ook bedankt voor alle tijd die hij er in heeft gestoken in het verleden !!
Dat zou heel mooi zijn. Ik had begrepen dat de oude locatie in Gageldonk (de oude Beemdentil) ook weer actief was en zalen verhuurt. Wellicht weet Wowly daar meer van?
Als het wat meer kost zou ik persoonlijk ook niet erg vinden, was een mooie locatie afgelopen jaren! lekker buiten plekkie etc