Het was ook voor mij een gezellige middag.
Ik vind het altijd prettig om een muziek liefhebber te ontmoeten
Ja, ik ben wel gepassioneerd maar probeer zo min mogelijk te "sturen".
Even nog ter verduidelijking :
Het prijsverschil Krill en custom PAP OB is een factor 10 !!
En , als ik iets ontwerp , streef ik een bepaald doel na.
Bij de OB is dat het gevoel van er live bij zijn.
Bij de Krill : erg goede 3D en nagenoeg perfecte "disappearing act" .
Als je nog een keertje terug wil komen ben je van harte welkom
Voor "de echt geinteresseerden" , die kunnen altijd contact op nemen om een keertje iets af te spreken.
Heb door jou toch ook weer lekker wat muziek "herontdekt" en nieuwe dingen gehoord , was fijn !
mvgr. Leon
