Luisterdag ZelfbouwAudio in het Noorden 21 oktober 2006.....

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Gebruikersavatar
mluyben
Berichten: 331
Lid geworden op: wo 24 aug 2005, 10:30
Locatie: Friesland

Bericht door mluyben »

Ik neem een set DIY luidspreker kabels mee [STP kabel], ze zijn 3,5m lang en ongeveer 3,5mm2. Ze hebben alleen geen snel aansluit pluggen, aangezien ik ze gewoon in de schroefaansluiting steek.
Volgens mij had ik dit al eens aangeboden...
Ik heb ook nog wel een nette haspel liggen [ook met kabel :wink: ] en evt wel een degelijke verdeeldoos [6 aansluitingen].
Mijn gewone luidspreker kabels liggen door de plinten dus die kunnen niet mee.
Interlinks die bij de spelers zitten neem ik mee [profigold].

Ik wil evt wel een senseo apparaat met een zak 'dark roast' meenemen, hoeft er alleen water en kopjes te komen.
Dus als je andere koffie wilt, de goede pads zelf meenemen...
Gebruikersavatar
Hififiel
Berichten: 391
Lid geworden op: di 11 jan 2005, 12:02
Locatie: Hoogeveen

Bericht door Hififiel »

ik neem ook wel mijn vd Hul Magnum Hybrid speaker kabels mee.

Kevin
Gebruikersavatar
Hififiel
Berichten: 391
Lid geworden op: di 11 jan 2005, 12:02
Locatie: Hoogeveen

Bericht door Hififiel »

NOG 1 WEEK 8)

ENN HEBBEN WE ER ALLEMAAL AL ZIN IN? :D

Kevin
Gebruikersavatar
audiomanics
Berichten: 4575
Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
Locatie: Appelscha
Contacteer:

Bericht door audiomanics »

WIJ WEL!!!

Kees en Eef.
Gebruikersavatar
ovni
Berichten: 1015
Lid geworden op: di 04 jan 2005, 21:25
Locatie: Lyts Kanaän

Bericht door ovni »

Hoi Kees,

Jij bent er vroeg bij,
Zeker voor de eerste ochtend van de witte broodsweken!

Nog gefeliciteerd natuurlijk.

Ja ik heb er ook zin in ...

Ik kom met het basis ontwerp van het filter, ik ga nog niets aanpassen ... ik wil jullie mening wel eens horen.

Zo, en nu ga ik naar m'n bootje want het is weer lekker weer!
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Bericht door weidok »

Hififiel schreef:
NOG 1 WEEK 8)

ENN HEBBEN WE ER ALLEMAAL AL ZIN IN? :D

Kevin
Ja best spannend zoiets..:)

Nou zal ik voor ca. 18 audio..fielen om 10.45 uur koffie met cake
(misschien wel zelfbouw :) ) bestellen...

He Kees online.. gefeliciteerd... met je "huwelijkse" staat :)
niet even een lang weekendje weg... :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
Gebruikersavatar
Hififiel
Berichten: 391
Lid geworden op: di 11 jan 2005, 12:02
Locatie: Hoogeveen

Bericht door Hififiel »

weidok schreef:
Hififiel schreef:
NOG 1 WEEK 8)

ENN HEBBEN WE ER ALLEMAAL AL ZIN IN? :D

Kevin
Ja best spannend zoiets..:)

Nou zal ik voor ca. 18 audio..fielen om 10.45 uur koffie met cake
(misschien wel zelfbouw :) ) bestellen...
heb je ook Thee? Ik drink namelijk geen Koffie :?

Kevin
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Bericht door weidok »

Een nostalische verrassing uit de zestiger jaren????..
Ik heb er al slapeloze nachten van en nu ga je het nog spannender maken...

Kees
Ja en ik mag zolang "het geheim" niet verklappen :twisted: :twisted:
Vrees dat de verrassing niet door gaat..
Oude buizen stereo tafel radio met "klankkast"
heb em even gehoord tjonge wat een rust in de weergave..
maar .. te weinig tijd... om em op te lappen :)
Gebruikersavatar
sietse
Berichten: 4993
Lid geworden op: do 07 okt 2004, 16:03
Locatie: Dokkum

Bericht door sietse »

Eeuuuh, Weidok, is er ook thee....?
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Bericht door weidok »

De prijzen van de consumpties
koffie/ thee en fris zijn € 1,-
koffie met cake € 1,20
Wie riep er thee ??? :)

Wel op letten he......
Gebruikersavatar
sietse
Berichten: 4993
Lid geworden op: do 07 okt 2004, 16:03
Locatie: Dokkum

Bericht door sietse »

weidok schreef:
De prijzen van de consumpties
koffie/ thee en fris zijn € 1,-
koffie met cake € 1,20
Wie riep er thee ??? :)

Wel op letten he......
:oops: :oops: :oops:
Gebruikersavatar
audiomanics
Berichten: 4575
Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
Locatie: Appelscha
Contacteer:

Bericht door audiomanics »

Is er ook een Thee-Amp?? :twisted:

Kees
Gebruikersavatar
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790
Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom

Bericht door Marp »

Om vervolgens zeker naar Tchaikoffie te luisteren?
Gebruikersavatar
doppedoos
In memoriam †
Berichten: 509
Lid geworden op: do 06 jan 2005, 18:16
Contacteer:

Bericht door doppedoos »

Algemene vraag:
worden er ook DVD audio's of SACD's beluisterd?
kon zo snel geen SACD speler herkennen in de lijst :roll: dan heb ik nog wat moois te laten horen..zeker op grote TL's!!
Groet, Simon
Gebruikersavatar
ovni
Berichten: 1015
Lid geworden op: di 04 jan 2005, 21:25
Locatie: Lyts Kanaän

Bericht door ovni »

Neem wel ff dvd spelertje mee (met mijn prachtige Geen Pre 10 :wink: )
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Bericht door weidok »

ovni schreef:
Neem wel ff dvd spelertje mee (met mijn prachtige Geen Pre 10 :wink: )
Hoeft niet kijk maar op het lijstje
CD spelers:

1: HK 7600 (nivo regelaar)................weidok
2: Sony PS1...............................weidok
3: Denon DVD1600 speler ..................mluyben
4: Denon DCD735 ..........................mluyben
5: Technics A10 CD/DVD...................richard
Gebruikersavatar
mluyben
Berichten: 331
Lid geworden op: wo 24 aug 2005, 10:30
Locatie: Friesland

Bericht door mluyben »

Mijn Denon DVD1600 kan wel DVD-Audio aan maar geen SACD.
[Was toen nog een rechten kwestie.. :( )
Dus voor SACD zal er wel wat anders moeten komen.
ik heb Nora Jones wel als SACD en The Corrs als DVD-Audio.
Ik denk alleen dat er niet veel aan is aangezien bijna alle nieuwe DVD-Audio en SACD multi channel zijn.....
Gebruikersavatar
doppedoos
In memoriam †
Berichten: 509
Lid geworden op: do 06 jan 2005, 18:16
Contacteer:

Bericht door doppedoos »

@mluyben
Alle SACD's kunnen naar mijn weten ook gewoon als stereo beluisterd worden.

@Weidok
Indien hier interesse voor is kan ik een oude SACD speler van philips meenemen.

http://www.hifi.nl/recensies.php?id=1632

Ik moet alleen redelijk op tijd weer terug :(


Groet, Simon
nando
Berichten: 23
Lid geworden op: zo 04 jun 2006, 9:45

Bericht door nando »

Hoi allemaal.

Bij mijn naam staat nog een vraagteken maar die mag wel weg. Ik ga van de partij zijn met mijn Quad II en Quad 22. Ik zal ook nog wel een paar cdtjes meenemen.

tot zaterdag!
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Bericht door weidok »

doppedoos schreef:
@Weidok
Indien hier interesse voor is kan ik een oude SACD speler van philips meenemen.

http://www.hifi.nl/recensies.php?id=1632

Ik moet alleen redelijk op tijd weer terug :(


Groet, Simon
Voor mij hoeft SACD niet Simon :) :)
misschien een volgende luisterdag ....
Gebruikersavatar
weidok
Berichten: 2570
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 20:36
Locatie: Dokkum

Bericht door weidok »

nando schreef:
Hoi allemaal.

Bij mijn naam staat nog een vraagteken maar die mag wel weg. Ik ga van de partij zijn met mijn Quad II en Quad 22. Ik zal ook nog wel een paar cdtjes meenemen.

tot zaterdag!
Ok zal de lijst zsm aanpassen...
Tot zaterdag .. CD's zijn altijd leuk...:)
Gebruikersavatar
ovni
Berichten: 1015
Lid geworden op: di 04 jan 2005, 21:25
Locatie: Lyts Kanaän

Bericht door ovni »

weidok schreef:
Voor mij hoeft SACD niet Simon :) :)
misschien een volgende luisterdag ....
Mee eens Ytzen,

Het wordt denk ik een beetje speaker-versterker dag a.s. zaterdag.
(Ik neem die oude draaitafel mee vanwege de prepre van Kt88)

Een volgende keer een lp/cd/dvd-a/sacd dag als onderwerp lijkt me leuk.
Gebruikersavatar
mluyben
Berichten: 331
Lid geworden op: wo 24 aug 2005, 10:30
Locatie: Friesland

Bericht door mluyben »

ovni schreef:
weidok schreef:
Voor mij hoeft SACD niet Simon :) :)
misschien een volgende luisterdag ....
Mee eens Ytzen,

Het wordt denk ik een beetje speaker-versterker dag a.s. zaterdag.
(Ik neem die oude draaitafel mee vanwege de prepre van Kt88)

Een volgende keer een lp/cd/dvd-a/sacd dag als onderwerp lijkt me leuk.
Ben ik het mee eens het wordt al een drukke dag zoals hij is, ik blijf het wel interresant vinden, maar toch volgende keer.
[Die komt er denk ik toch wel :wink: ]
Tot Zaterdag!!
Gebruikersavatar
mluyben
Berichten: 331
Lid geworden op: wo 24 aug 2005, 10:30
Locatie: Friesland

Bericht door mluyben »

Mag ik evt nog een gast meenemen?
Dit is een ex-collega van me die nu zelf ook aan het bouwen is zo kwamen we mekaar toevallig weer tegen.
Hij was erg benieuwd naar deze dag en ik heb hem het forum gewezen waar hij nog nooit geweest was.
Ik zou alleen eerst nog even vragen of het niet te druk werd...
Gebruikersavatar
sietse
Berichten: 4993
Lid geworden op: do 07 okt 2004, 16:03
Locatie: Dokkum

Bericht door sietse »

Neem maar mee.

Even het volgende, de vader van Weidok is afgelopen nacht overleden, dus heeft Weidok even wat anders aan z'n hoofd.
Tot dat hij zich hier weer meld, ben ik maar even zaakwaarnemer. We zien wel of hij er zaterdag zal zijn. Beslissen we denk ik morgenmiddag/avond.
Plaats reactie

Terug naar “DIY Events door leden”