3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 2014

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28479
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20

Bericht door ds23man »

We gaan toch niet mijn soos kraken? :evil: :evil: :evil: :evil:
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36751
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20

Bericht door Pjotr »

Koen K schreef:
Barry2001 schreef:
[...]
Dan, op verzoek van RNacoustics het luisterschema aangepast ivm reistijd en opbouwen, grote set.
OK... Nu wordt het voor mij wel erg onhandig. Ik ben met afbreken, in de auto stoppen, van Rotterdam naar Hengelo rijden, opbouwen, meten en instellen vermoedelijk ook wel een uurtje of vier kwijt.

Ik zie dat het allemaal een beetje krapjes wordt, ook in de andere ruimte, dus wat mij betreft laat ik de line arrays wel een andere keer horen. Ik ben namelijk niet bereid om op zaterdag rond zeven uur mijn nest uit te komen 8-[
Het wordt i.d.d. nogal proppen zo. Echt lekker op je gemak luisteren als bezoeker lijkt ook steeds lastiger te worden :roll:
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28479
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20

Bericht door ds23man »

Pjotr schreef:
Koen K schreef:
Barry2001 schreef:
[...]
Dan, op verzoek van RNacoustics het luisterschema aangepast ivm reistijd en opbouwen, grote set.
OK... Nu wordt het voor mij wel erg onhandig. Ik ben met afbreken, in de auto stoppen, van Rotterdam naar Hengelo rijden, opbouwen, meten en instellen vermoedelijk ook wel een uurtje of vier kwijt.

Ik zie dat het allemaal een beetje krapjes wordt, ook in de andere ruimte, dus wat mij betreft laat ik de line arrays wel een andere keer horen. Ik ben namelijk niet bereid om op zaterdag rond zeven uur mijn nest uit te komen 8-[
Het wordt i.d.d. nogal proppen zo. Echt lekker op je gemak luisteren als bezoeker lijkt ook steeds lastiger te worden :roll:
Volgende keer maar het Novotel afhuren? :lol:
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15173
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20

Bericht door Barry2001 »

sevenup schreef:
Barry,

Eventueel kan ik in de 'soos' ook wel weer mijn hoofdtelefoonversterker met cd speler neer kunnen zetten. Kunnen mensen eventueel zelf een cd meenemen en luisteren.

Heb je nog hulp nodig voor 10:00 voor opbouwen en dergelijke? Ik woon vlakbij en kan er op tijd zijn.
Graag, moeten wat stoelen e.d. neergezet worden. Ik heb om 09:00 met de beheerder afgesproken, red je dat?

Misschien dat die hoofdtelefoonversterker ergens in de gang kan staan, daar is best veel ruimte, koffiehoek enzo.
Gebruikersavatar
Kappa7
Berichten: 8114
Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20

Bericht door Kappa7 »

Barry2001 schreef:
Kamer 3:
10:00 - 11:30 Zweitse
Ciare ht03-7 en LM4780 + mogelijk voorversterker
11:30 - 13:00 ARK-Deurne
The copper project (ringradiator/tangbandW5)
Yamaha versterker
13:00 - 14:30 Bart_venner
Alpair 12 (druppelvormkist,gepoort)
Yamaha versterker
14:30 - 16:00 hannesie en molekuul
Quad405 met passieve voorversterker en Quad405II met Nakamichi CA5 voorversterker vergelijkingstest
16:00 - 17:00 Open sessie
Kappa7 TD160 met tangentiale arm + Phonodude
Barry2001 TD150
Ik zou graat de Torens aan het begin van de dag op stellen zo dat deze als bron gebruikt kan worden voor de gene die dat wil.
Het is namelijk nog al veel werk om de tafel op te stellen en dat wil ik graag in alle rust doen voor dat het druk wordt. Hier bij wil ik Zweitse niet in de weg zitten met het opbouwen van zijn set maar dat moet vast goed komen.
Ik zal een meubel mee nemen waar de tafel op kan staan.
Zo neem ik geen extra ruimte in beslag van de gene die zijn spullen presenteert.

Mocht iemand daar bezwaar tegen hebben dan hoor ik dat graag.

Groetjes en tot zaterdag.
Verder heb ik nog wel ruimte in de auto en kan er nog iemand mee rijden.
Ik vertrek van uit Ermelo.

George.
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15173
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20

Bericht door Barry2001 »

Koen K schreef:
Barry2001 schreef:
[...]
Dan, op verzoek van RNacoustics het luisterschema aangepast ivm reistijd en opbouwen, grote set.
OK... Nu wordt het voor mij wel erg onhandig. Ik ben met afbreken, in de auto stoppen, van Rotterdam naar Hengelo rijden, opbouwen, meten en instellen vermoedelijk ook wel een uurtje of vier kwijt.

Ik zie dat het allemaal een beetje krapjes wordt, ook in de andere ruimte, dus wat mij betreft laat ik de line arrays wel een andere keer horen. Ik ben namelijk niet bereid om op zaterdag rond zeven uur mijn nest uit te komen 8-[
Heb even contact gehad met Koen, hij heeft wel een punt natuurlijk. Voorstel is om te ruilen met hannesie en molekuul, kan Koen in kamer 3 om 14:30. Hans en Joris, willen jullie ruilen, dus naar 11:30 in kamer 2?
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15173
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20

Bericht door Barry2001 »

ds23man schreef:
Pjotr schreef:
Koen K schreef:
OK... Nu wordt het voor mij wel erg onhandig. Ik ben met afbreken, in de auto stoppen, van Rotterdam naar Hengelo rijden, opbouwen, meten en instellen vermoedelijk ook wel een uurtje of vier kwijt.

Ik zie dat het allemaal een beetje krapjes wordt, ook in de andere ruimte, dus wat mij betreft laat ik de line arrays wel een andere keer horen. Ik ben namelijk niet bereid om op zaterdag rond zeven uur mijn nest uit te komen 8-[
Het wordt i.d.d. nogal proppen zo. Echt lekker op je gemak luisteren als bezoeker lijkt ook steeds lastiger te worden :roll:
Volgende keer maar het Novotel afhuren? :lol:
Paleis Soestdijk. Veel kamers, wordt toch haast niks van gebruikt :lol:
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15173
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20

Bericht door Barry2001 »

Kappa7 schreef:
Barry2001 schreef:
Kamer 3:
10:00 - 11:30 Zweitse
Ciare ht03-7 en LM4780 + mogelijk voorversterker
11:30 - 13:00 ARK-Deurne
The copper project (ringradiator/tangbandW5)
Yamaha versterker
13:00 - 14:30 Bart_venner
Alpair 12 (druppelvormkist,gepoort)
Yamaha versterker
14:30 - 16:00 hannesie en molekuul
Quad405 met passieve voorversterker en Quad405II met Nakamichi CA5 voorversterker vergelijkingstest
16:00 - 17:00 Open sessie
Kappa7 TD160 met tangentiale arm + Phonodude
Barry2001 TD150
Ik zou graat de Torens aan het begin van de dag op stellen zo dat deze als bron gebruikt kan worden voor de gene die dat wil.
Het is namelijk nog al veel werk om de tafel op te stellen en dat wil ik graag in alle rust doen voor dat het druk wordt. Hier bij wil ik Zweitse niet in de weg zitten met het opbouwen van zijn set maar dat moet vast goed komen.
Ik zal een meubel mee nemen waar de tafel op kan staan.
Zo neem ik geen extra ruimte in beslag van de gene die zijn spullen presenteert.

Mocht iemand daar bezwaar tegen hebben dan hoor ik dat graag.

Groetjes en tot zaterdag.
Verder heb ik nog wel ruimte in de auto en kan er nog iemand mee rijden.
Ik vertrek van uit Ermelo.

George.
Ha George,

Je kunt ook al voor 10-en komen, dan zijn we er al. Weet je zeker dat je alle tijd hebt! Wel vroeg uit de veren op de vrije zaterdag dan..
Gebruikersavatar
Dan
Berichten: 1509
Lid geworden op: zo 17 jul 2011, 12:08
Locatie: Den Helder

Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20

Bericht door Dan »

Ik heb nog even gespeeld met de gedachte om naar Almelo Enschede te rijden maar het gaat hem niet worden. Ik heb even behoefte om aan mijn projectjes te werken en dan is een hele zaterdag best kostbaar...
Gebruikersavatar
Koen K
Berichten: 614
Lid geworden op: vr 20 nov 2009, 14:59
Locatie: Dordrecht

Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20

Bericht door Koen K »

Barry2001 schreef:
Heb even contact gehad met Koen, hij heeft wel een punt natuurlijk. Voorstel is om te ruilen met hannesie en molekuul, kan Koen in kamer 3 om 14:30. Hans en Joris, willen jullie ruilen, dus naar 11:30 in kamer 2?
Dat zou wat mij betreft goed uitkomen, maar ik bedenk me net dat Hannesie ongeveer even ver moet rijden, dus of we hier met z'n allen wijzer van worden is een beetje de vraag.

Ik wacht wel even af wat de heren ervan vinden—ik vind het geen drama om de line arrays een andere keer mee te nemen. :)
Gebruikersavatar
Kappa7
Berichten: 8114
Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20

Bericht door Kappa7 »

Barry2001 schreef:
Kappa7 schreef:
Barry2001 schreef:
Kamer 3:
10:00 - 11:30 Zweitse
Ciare ht03-7 en LM4780 + mogelijk voorversterker
11:30 - 13:00 ARK-Deurne
The copper project (ringradiator/tangbandW5)
Yamaha versterker
13:00 - 14:30 Bart_venner
Alpair 12 (druppelvormkist,gepoort)
Yamaha versterker
14:30 - 16:00 hannesie en molekuul
Quad405 met passieve voorversterker en Quad405II met Nakamichi CA5 voorversterker vergelijkingstest
16:00 - 17:00 Open sessie
Kappa7 TD160 met tangentiale arm + Phonodude
Barry2001 TD150
Ik zou graat de Torens aan het begin van de dag op stellen zo dat deze als bron gebruikt kan worden voor de gene die dat wil.
Het is namelijk nog al veel werk om de tafel op te stellen en dat wil ik graag in alle rust doen voor dat het druk wordt. Hier bij wil ik Zweitse niet in de weg zitten met het opbouwen van zijn set maar dat moet vast goed komen.
Ik zal een meubel mee nemen waar de tafel op kan staan.
Zo neem ik geen extra ruimte in beslag van de gene die zijn spullen presenteert.

Mocht iemand daar bezwaar tegen hebben dan hoor ik dat graag.

Groetjes en tot zaterdag.
Verder heb ik nog wel ruimte in de auto en kan er nog iemand mee rijden.
Ik vertrek van uit Ermelo.

George.
Ha George,

Je kunt ook al voor 10-en komen, dan zijn we er al. Weet je zeker dat je alle tijd hebt! Wel vroeg uit de veren op de vrije zaterdag dan..
Voor een keer moet dat kunnen.
Dan ben ik er om 9:00 uur als dat kan.
Help ik ook even mee met het klaar zetten van de ruimtes.
Gebruikersavatar
Kappa7
Berichten: 8114
Lid geworden op: za 22 nov 2008, 9:50
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20

Bericht door Kappa7 »

Koen K schreef:
Barry2001 schreef:
Heb even contact gehad met Koen, hij heeft wel een punt natuurlijk. Voorstel is om te ruilen met hannesie en molekuul, kan Koen in kamer 3 om 14:30. Hans en Joris, willen jullie ruilen, dus naar 11:30 in kamer 2?
Dat zou wat mij betreft goed uitkomen, maar ik bedenk me net dat Hannesie ongeveer even ver moet rijden, dus of we hier met z'n allen wijzer van worden is een beetje de vraag.

Ik wacht wel even af wat de heren ervan vinden—ik vind het geen drama om de line arrays een andere keer mee te nemen. :)
Zou wel jammer zijn maar kan het best snappen.
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28479
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20

Bericht door ds23man »

Dan schreef:
Ik heb nog even gespeeld met de gedachte om naar Almelo Enschede te rijden maar het gaat hem niet worden. Ik heb even behoefte om aan mijn projectjes te werken en dan is een hele zaterdag best kostbaar...
Je wil niet weten wat een luisterdag aan inspiratie oplevert..... :lol:
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28479
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20

Bericht door ds23man »

Koen K schreef:
Barry2001 schreef:
Heb even contact gehad met Koen, hij heeft wel een punt natuurlijk. Voorstel is om te ruilen met hannesie en molekuul, kan Koen in kamer 3 om 14:30. Hans en Joris, willen jullie ruilen, dus naar 11:30 in kamer 2?
Dat zou wat mij betreft goed uitkomen, maar ik bedenk me net dat Hannesie ongeveer even ver moet rijden, dus of we hier met z'n allen wijzer van worden is een beetje de vraag.

Ik wacht wel even af wat de heren ervan vinden—ik vind het geen drama om de line arrays een andere keer mee te nemen. :)
Hans vertrekt voor een luisterdag een dag van te voren , dus dat is geen argument!
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15173
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20

Bericht door Barry2001 »

Kappa7 schreef:
Barry2001 schreef:
Kappa7 schreef:
Ik zou graat de Torens aan het begin van de dag op stellen zo dat deze als bron gebruikt kan worden voor de gene die dat wil.
Het is namelijk nog al veel werk om de tafel op te stellen en dat wil ik graag in alle rust doen voor dat het druk wordt. Hier bij wil ik Zweitse niet in de weg zitten met het opbouwen van zijn set maar dat moet vast goed komen.
Ik zal een meubel mee nemen waar de tafel op kan staan.
Zo neem ik geen extra ruimte in beslag van de gene die zijn spullen presenteert.

Mocht iemand daar bezwaar tegen hebben dan hoor ik dat graag.

Groetjes en tot zaterdag.
Verder heb ik nog wel ruimte in de auto en kan er nog iemand mee rijden.
Ik vertrek van uit Ermelo.

George.
Ha George,

Je kunt ook al voor 10-en komen, dan zijn we er al. Weet je zeker dat je alle tijd hebt! Wel vroeg uit de veren op de vrije zaterdag dan..
Voor een keer moet dat kunnen.
Dan ben ik er om 9:00 uur als dat kan.
Help ik ook even mee met het klaar zetten van de ruimtes.
Mooi George, wordt gewaardeerd!
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17867
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20

Bericht door hannesie »

Hans kan zijn spullen de dag ervoor klaar zetten in de gang en dan is het een fluitje van een cent om dat in de auto te zetten.
Dus ik zorg in ieder geval dat ik er redelijk op tijd ben.
Dan moet er alleen geen boom of iets dergelijks op de weg liggen. :mrgreen:
Of Joris er vroeg genoeg is dat merk ik dan wel, en op welke luidsprekers het komt weet ik al niet meer precies? Ark deurne ?

Ik moet ook nog een server aan de praat krijgen, met wat bijkomstigheden. :lol:
Gebruikersavatar
RNacoustics
Berichten: 381
Lid geworden op: di 27 aug 2013, 19:07
Contacteer:

Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20

Bericht door RNacoustics »

Koen K schreef:
Barry2001 schreef:
[...]
Dan, op verzoek van RNacoustics het luisterschema aangepast ivm reistijd en opbouwen, grote set.
OK... Nu wordt het voor mij wel erg onhandig. Ik ben met afbreken, in de auto stoppen, van Rotterdam naar Hengelo rijden, opbouwen, meten en instellen vermoedelijk ook wel een uurtje of vier kwijt.

Ik zie dat het allemaal een beetje krapjes wordt, ook in de andere ruimte, dus wat mij betreft laat ik de line arrays wel een andere keer horen. Ik ben namelijk niet bereid om op zaterdag rond zeven uur mijn nest uit te komen 8-[
Ik kan wel wat eerder komen. Is dat wat :idea: :?:
Ik wil de Line Arrays niet missen :(

Nieuwe voorstel luisterschema Kamer 2:
10:00 - 11:30 sevenup
LM1875 met setje needles met de w3-871s
11:30 - 12:15 RNacoustics opbouwen
12:15 - 14:15 RNacoustics
Macbook pro met Amarra en PureMusic, zelfbouw AFDAC
zelfbouw OTL versterkers
Zelf ontworpen luidsprekers
14:15-15:00 Koen K opbouwen
15:00 - 17:00 Koen K
Line Arrays met dsp + versterking

Roland
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15173
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20

Bericht door Barry2001 »

Ja, helemaal goed natuurlijk, maar jij zat toch ook al later op verzoek ivm reistijd? Naja, 'probleem' opgelost, wordt dit 'm. We komen er wel :rock:
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15173
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20

Bericht door Barry2001 »

hannesie schreef:
Hans kan zijn spullen de dag ervoor klaar zetten in de gang en dan is het een fluitje van een cent om dat in de auto te zetten.
Dus ik zorg in ieder geval dat ik er redelijk op tijd ben.
Dan moet er alleen geen boom of iets dergelijks op de weg liggen. :mrgreen:
Of Joris er vroeg genoeg is dat merk ik dan wel, en op welke luidsprekers het komt weet ik al niet meer precies? Ark deurne ?

Ik moet ook nog een server aan de praat krijgen, met wat bijkomstigheden. :lol:
Hans bedankt, maar je kunt toch uitslapen :lol: Luidsprekers hebben we het nog niet over gehad dacht ik.. is wel keus in het aanwezige. Kan als het nodig is ook nog wel wat in de rugzak meenemen O:)
Gebruikersavatar
RNacoustics
Berichten: 381
Lid geworden op: di 27 aug 2013, 19:07
Contacteer:

Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20

Bericht door RNacoustics »

Barry2001 schreef:
Ja, helemaal goed natuurlijk, maar jij zat toch ook al later op verzoek ivm reistijd? Naja, 'probleem' opgelost, wordt dit 'm. We komen er wel :rock:
Ja, maar 10:00 uur was voor mij wel erg vroeg.
Gebruikersavatar
sevenup
Berichten: 2777
Lid geworden op: wo 27 jun 2007, 21:33
Locatie: Hengelo (ov)

Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20

Bericht door sevenup »

Barry2001 schreef:
sevenup schreef:
Barry,

Eventueel kan ik in de 'soos' ook wel weer mijn hoofdtelefoonversterker met cd speler neer kunnen zetten. Kunnen mensen eventueel zelf een cd meenemen en luisteren.

Heb je nog hulp nodig voor 10:00 voor opbouwen en dergelijke? Ik woon vlakbij en kan er op tijd zijn.
Graag, moeten wat stoelen e.d. neergezet worden. Ik heb om 09:00 met de beheerder afgesproken, red je dat?

Misschien dat die hoofdtelefoonversterker ergens in de gang kan staan, daar is best veel ruimte, koffiehoek enzo.
09:00 is ok. Tot dan :)
molekuul
Berichten: 507
Lid geworden op: wo 02 feb 2005, 15:31
Locatie: Goirle

Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20

Bericht door molekuul »

Barry2001 schreef:
Heb even contact gehad met Koen, hij heeft wel een punt natuurlijk. Voorstel is om te ruilen met hannesie en molekuul, kan Koen in kamer 3 om 14:30. Hans en Joris, willen jullie ruilen, dus naar 11:30 in kamer 2?
Het is mij om het even. Ik verwacht, afhankelijk van het verkeer natuurlijk, op tijd aanwezig te zijn.
Wij zullen natuurlijk wel een bron en weergever nodig hebben... ik neem deze niet mee.

groetjes,

Joris
Gebruikersavatar
democles
Berichten: 6144
Lid geworden op: do 11 nov 2010, 21:08
Locatie: Appingedam

Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20

Bericht door democles »

Barry,je mag me noteren op de lijst.

Ben er ook.
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17867
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20

Bericht door hannesie »

molekuul schreef:
Het is mij om het even. Ik verwacht, afhankelijk van het verkeer natuurlijk, op tijd aanwezig te zijn.
Wij zullen natuurlijk wel een bron en weergever nodig hebben... ik neem deze niet mee.

groetjes,

Joris
Ik heb wel 4 bronnen bij mij. :lol:
Alleen de bron voor het eeuwige leven kan ik niet vinden. :oops:
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28479
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20

Bericht door ds23man »

hannesie schreef:
molekuul schreef:
Het is mij om het even. Ik verwacht, afhankelijk van het verkeer natuurlijk, op tijd aanwezig te zijn.
Wij zullen natuurlijk wel een bron en weergever nodig hebben... ik neem deze niet mee.

groetjes,

Joris
Ik heb wel 4 bronnen bij mij. :lol:
Alleen de bron voor het eeuwige leven kan ik niet vinden. :oops:

Die ligt rechtsachter de geldboom! :lol:
Plaats reactie

Terug naar “DIY Events door leden”