3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 2014
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28479
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20
We gaan toch niet mijn soos kraken?

Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20
Het wordt i.d.d. nogal proppen zo. Echt lekker op je gemak luisteren als bezoeker lijkt ook steeds lastiger te wordenKoen K schreef:OK... Nu wordt het voor mij wel erg onhandig. Ik ben met afbreken, in de auto stoppen, van Rotterdam naar Hengelo rijden, opbouwen, meten en instellen vermoedelijk ook wel een uurtje of vier kwijt.Barry2001 schreef:[...]
Dan, op verzoek van RNacoustics het luisterschema aangepast ivm reistijd en opbouwen, grote set.
Ik zie dat het allemaal een beetje krapjes wordt, ook in de andere ruimte, dus wat mij betreft laat ik de line arrays wel een andere keer horen. Ik ben namelijk niet bereid om op zaterdag rond zeven uur mijn nest uit te komen
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28479
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20
Volgende keer maar het Novotel afhuren?Pjotr schreef:Het wordt i.d.d. nogal proppen zo. Echt lekker op je gemak luisteren als bezoeker lijkt ook steeds lastiger te wordenKoen K schreef:OK... Nu wordt het voor mij wel erg onhandig. Ik ben met afbreken, in de auto stoppen, van Rotterdam naar Hengelo rijden, opbouwen, meten en instellen vermoedelijk ook wel een uurtje of vier kwijt.Barry2001 schreef:[...]
Dan, op verzoek van RNacoustics het luisterschema aangepast ivm reistijd en opbouwen, grote set.
Ik zie dat het allemaal een beetje krapjes wordt, ook in de andere ruimte, dus wat mij betreft laat ik de line arrays wel een andere keer horen. Ik ben namelijk niet bereid om op zaterdag rond zeven uur mijn nest uit te komen
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15173
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20
Graag, moeten wat stoelen e.d. neergezet worden. Ik heb om 09:00 met de beheerder afgesproken, red je dat?sevenup schreef:Barry,
Eventueel kan ik in de 'soos' ook wel weer mijn hoofdtelefoonversterker met cd speler neer kunnen zetten. Kunnen mensen eventueel zelf een cd meenemen en luisteren.
Heb je nog hulp nodig voor 10:00 voor opbouwen en dergelijke? Ik woon vlakbij en kan er op tijd zijn.
Misschien dat die hoofdtelefoonversterker ergens in de gang kan staan, daar is best veel ruimte, koffiehoek enzo.
Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20
Ik zou graat de Torens aan het begin van de dag op stellen zo dat deze als bron gebruikt kan worden voor de gene die dat wil.Barry2001 schreef:Kamer 3:
10:00 - 11:30 Zweitse
Ciare ht03-7 en LM4780 + mogelijk voorversterker
11:30 - 13:00 ARK-Deurne
The copper project (ringradiator/tangbandW5)
Yamaha versterker
13:00 - 14:30 Bart_venner
Alpair 12 (druppelvormkist,gepoort)
Yamaha versterker
14:30 - 16:00 hannesie en molekuul
Quad405 met passieve voorversterker en Quad405II met Nakamichi CA5 voorversterker vergelijkingstest
16:00 - 17:00 Open sessie
Kappa7 TD160 met tangentiale arm + Phonodude
Barry2001 TD150
Het is namelijk nog al veel werk om de tafel op te stellen en dat wil ik graag in alle rust doen voor dat het druk wordt. Hier bij wil ik Zweitse niet in de weg zitten met het opbouwen van zijn set maar dat moet vast goed komen.
Ik zal een meubel mee nemen waar de tafel op kan staan.
Zo neem ik geen extra ruimte in beslag van de gene die zijn spullen presenteert.
Mocht iemand daar bezwaar tegen hebben dan hoor ik dat graag.
Groetjes en tot zaterdag.
Verder heb ik nog wel ruimte in de auto en kan er nog iemand mee rijden.
Ik vertrek van uit Ermelo.
George.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15173
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20
Heb even contact gehad met Koen, hij heeft wel een punt natuurlijk. Voorstel is om te ruilen met hannesie en molekuul, kan Koen in kamer 3 om 14:30. Hans en Joris, willen jullie ruilen, dus naar 11:30 in kamer 2?Koen K schreef:OK... Nu wordt het voor mij wel erg onhandig. Ik ben met afbreken, in de auto stoppen, van Rotterdam naar Hengelo rijden, opbouwen, meten en instellen vermoedelijk ook wel een uurtje of vier kwijt.Barry2001 schreef:[...]
Dan, op verzoek van RNacoustics het luisterschema aangepast ivm reistijd en opbouwen, grote set.
Ik zie dat het allemaal een beetje krapjes wordt, ook in de andere ruimte, dus wat mij betreft laat ik de line arrays wel een andere keer horen. Ik ben namelijk niet bereid om op zaterdag rond zeven uur mijn nest uit te komen
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15173
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20
Paleis Soestdijk. Veel kamers, wordt toch haast niks van gebruiktds23man schreef:Volgende keer maar het Novotel afhuren?Pjotr schreef:Het wordt i.d.d. nogal proppen zo. Echt lekker op je gemak luisteren als bezoeker lijkt ook steeds lastiger te wordenKoen K schreef:OK... Nu wordt het voor mij wel erg onhandig. Ik ben met afbreken, in de auto stoppen, van Rotterdam naar Hengelo rijden, opbouwen, meten en instellen vermoedelijk ook wel een uurtje of vier kwijt.
Ik zie dat het allemaal een beetje krapjes wordt, ook in de andere ruimte, dus wat mij betreft laat ik de line arrays wel een andere keer horen. Ik ben namelijk niet bereid om op zaterdag rond zeven uur mijn nest uit te komen
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15173
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20
Ha George,Kappa7 schreef:Ik zou graat de Torens aan het begin van de dag op stellen zo dat deze als bron gebruikt kan worden voor de gene die dat wil.Barry2001 schreef:Kamer 3:
10:00 - 11:30 Zweitse
Ciare ht03-7 en LM4780 + mogelijk voorversterker
11:30 - 13:00 ARK-Deurne
The copper project (ringradiator/tangbandW5)
Yamaha versterker
13:00 - 14:30 Bart_venner
Alpair 12 (druppelvormkist,gepoort)
Yamaha versterker
14:30 - 16:00 hannesie en molekuul
Quad405 met passieve voorversterker en Quad405II met Nakamichi CA5 voorversterker vergelijkingstest
16:00 - 17:00 Open sessie
Kappa7 TD160 met tangentiale arm + Phonodude
Barry2001 TD150
Het is namelijk nog al veel werk om de tafel op te stellen en dat wil ik graag in alle rust doen voor dat het druk wordt. Hier bij wil ik Zweitse niet in de weg zitten met het opbouwen van zijn set maar dat moet vast goed komen.
Ik zal een meubel mee nemen waar de tafel op kan staan.
Zo neem ik geen extra ruimte in beslag van de gene die zijn spullen presenteert.
Mocht iemand daar bezwaar tegen hebben dan hoor ik dat graag.
Groetjes en tot zaterdag.
Verder heb ik nog wel ruimte in de auto en kan er nog iemand mee rijden.
Ik vertrek van uit Ermelo.
George.
Je kunt ook al voor 10-en komen, dan zijn we er al. Weet je zeker dat je alle tijd hebt! Wel vroeg uit de veren op de vrije zaterdag dan..
Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20
Ik heb nog even gespeeld met de gedachte om naar Almelo Enschede te rijden maar het gaat hem niet worden. Ik heb even behoefte om aan mijn projectjes te werken en dan is een hele zaterdag best kostbaar...
Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20
Dat zou wat mij betreft goed uitkomen, maar ik bedenk me net dat Hannesie ongeveer even ver moet rijden, dus of we hier met z'n allen wijzer van worden is een beetje de vraag.Barry2001 schreef:Heb even contact gehad met Koen, hij heeft wel een punt natuurlijk. Voorstel is om te ruilen met hannesie en molekuul, kan Koen in kamer 3 om 14:30. Hans en Joris, willen jullie ruilen, dus naar 11:30 in kamer 2?
Ik wacht wel even af wat de heren ervan vinden—ik vind het geen drama om de line arrays een andere keer mee te nemen.
Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20
Voor een keer moet dat kunnen.Barry2001 schreef:Ha George,Kappa7 schreef:Ik zou graat de Torens aan het begin van de dag op stellen zo dat deze als bron gebruikt kan worden voor de gene die dat wil.Barry2001 schreef:Kamer 3:
10:00 - 11:30 Zweitse
Ciare ht03-7 en LM4780 + mogelijk voorversterker
11:30 - 13:00 ARK-Deurne
The copper project (ringradiator/tangbandW5)
Yamaha versterker
13:00 - 14:30 Bart_venner
Alpair 12 (druppelvormkist,gepoort)
Yamaha versterker
14:30 - 16:00 hannesie en molekuul
Quad405 met passieve voorversterker en Quad405II met Nakamichi CA5 voorversterker vergelijkingstest
16:00 - 17:00 Open sessie
Kappa7 TD160 met tangentiale arm + Phonodude
Barry2001 TD150
Het is namelijk nog al veel werk om de tafel op te stellen en dat wil ik graag in alle rust doen voor dat het druk wordt. Hier bij wil ik Zweitse niet in de weg zitten met het opbouwen van zijn set maar dat moet vast goed komen.
Ik zal een meubel mee nemen waar de tafel op kan staan.
Zo neem ik geen extra ruimte in beslag van de gene die zijn spullen presenteert.
Mocht iemand daar bezwaar tegen hebben dan hoor ik dat graag.
Groetjes en tot zaterdag.
Verder heb ik nog wel ruimte in de auto en kan er nog iemand mee rijden.
Ik vertrek van uit Ermelo.
George.
Je kunt ook al voor 10-en komen, dan zijn we er al. Weet je zeker dat je alle tijd hebt! Wel vroeg uit de veren op de vrije zaterdag dan..
Dan ben ik er om 9:00 uur als dat kan.
Help ik ook even mee met het klaar zetten van de ruimtes.
Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20
Zou wel jammer zijn maar kan het best snappen.Koen K schreef:Dat zou wat mij betreft goed uitkomen, maar ik bedenk me net dat Hannesie ongeveer even ver moet rijden, dus of we hier met z'n allen wijzer van worden is een beetje de vraag.Barry2001 schreef:Heb even contact gehad met Koen, hij heeft wel een punt natuurlijk. Voorstel is om te ruilen met hannesie en molekuul, kan Koen in kamer 3 om 14:30. Hans en Joris, willen jullie ruilen, dus naar 11:30 in kamer 2?
Ik wacht wel even af wat de heren ervan vinden—ik vind het geen drama om de line arrays een andere keer mee te nemen.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28479
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20
Je wil niet weten wat een luisterdag aan inspiratie oplevert.....Dan schreef:Ik heb nog even gespeeld met de gedachte om naarAlmeloEnschede te rijden maar het gaat hem niet worden. Ik heb even behoefte om aan mijn projectjes te werken en dan is een hele zaterdag best kostbaar...
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28479
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20
Hans vertrekt voor een luisterdag een dag van te voren , dus dat is geen argument!Koen K schreef:Dat zou wat mij betreft goed uitkomen, maar ik bedenk me net dat Hannesie ongeveer even ver moet rijden, dus of we hier met z'n allen wijzer van worden is een beetje de vraag.Barry2001 schreef:Heb even contact gehad met Koen, hij heeft wel een punt natuurlijk. Voorstel is om te ruilen met hannesie en molekuul, kan Koen in kamer 3 om 14:30. Hans en Joris, willen jullie ruilen, dus naar 11:30 in kamer 2?
Ik wacht wel even af wat de heren ervan vinden—ik vind het geen drama om de line arrays een andere keer mee te nemen.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15173
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20
Mooi George, wordt gewaardeerd!Kappa7 schreef:Voor een keer moet dat kunnen.Barry2001 schreef:Ha George,Kappa7 schreef:Ik zou graat de Torens aan het begin van de dag op stellen zo dat deze als bron gebruikt kan worden voor de gene die dat wil.
Het is namelijk nog al veel werk om de tafel op te stellen en dat wil ik graag in alle rust doen voor dat het druk wordt. Hier bij wil ik Zweitse niet in de weg zitten met het opbouwen van zijn set maar dat moet vast goed komen.
Ik zal een meubel mee nemen waar de tafel op kan staan.
Zo neem ik geen extra ruimte in beslag van de gene die zijn spullen presenteert.
Mocht iemand daar bezwaar tegen hebben dan hoor ik dat graag.
Groetjes en tot zaterdag.
Verder heb ik nog wel ruimte in de auto en kan er nog iemand mee rijden.
Ik vertrek van uit Ermelo.
George.
Je kunt ook al voor 10-en komen, dan zijn we er al. Weet je zeker dat je alle tijd hebt! Wel vroeg uit de veren op de vrije zaterdag dan..
Dan ben ik er om 9:00 uur als dat kan.
Help ik ook even mee met het klaar zetten van de ruimtes.
Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20
Hans kan zijn spullen de dag ervoor klaar zetten in de gang en dan is het een fluitje van een cent om dat in de auto te zetten.
Dus ik zorg in ieder geval dat ik er redelijk op tijd ben.
Dan moet er alleen geen boom of iets dergelijks op de weg liggen.
Of Joris er vroeg genoeg is dat merk ik dan wel, en op welke luidsprekers het komt weet ik al niet meer precies? Ark deurne ?
Ik moet ook nog een server aan de praat krijgen, met wat bijkomstigheden.
Dus ik zorg in ieder geval dat ik er redelijk op tijd ben.
Dan moet er alleen geen boom of iets dergelijks op de weg liggen.
Of Joris er vroeg genoeg is dat merk ik dan wel, en op welke luidsprekers het komt weet ik al niet meer precies? Ark deurne ?
Ik moet ook nog een server aan de praat krijgen, met wat bijkomstigheden.
- RNacoustics
- Berichten: 381
- Lid geworden op: di 27 aug 2013, 19:07
- Contacteer:
Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20
Ik kan wel wat eerder komen. Is dat watKoen K schreef:OK... Nu wordt het voor mij wel erg onhandig. Ik ben met afbreken, in de auto stoppen, van Rotterdam naar Hengelo rijden, opbouwen, meten en instellen vermoedelijk ook wel een uurtje of vier kwijt.Barry2001 schreef:[...]
Dan, op verzoek van RNacoustics het luisterschema aangepast ivm reistijd en opbouwen, grote set.
Ik zie dat het allemaal een beetje krapjes wordt, ook in de andere ruimte, dus wat mij betreft laat ik de line arrays wel een andere keer horen. Ik ben namelijk niet bereid om op zaterdag rond zeven uur mijn nest uit te komen
Ik wil de Line Arrays niet missen
Nieuwe voorstel luisterschema Kamer 2:
10:00 - 11:30 sevenup
LM1875 met setje needles met de w3-871s
11:30 - 12:15 RNacoustics opbouwen
12:15 - 14:15 RNacoustics
Macbook pro met Amarra en PureMusic, zelfbouw AFDAC
zelfbouw OTL versterkers
Zelf ontworpen luidsprekers
14:15-15:00 Koen K opbouwen
15:00 - 17:00 Koen K
Line Arrays met dsp + versterking
Roland
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15173
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20
Ja, helemaal goed natuurlijk, maar jij zat toch ook al later op verzoek ivm reistijd? Naja, 'probleem' opgelost, wordt dit 'm. We komen er wel 
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15173
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20
Hans bedankt, maar je kunt toch uitslapenhannesie schreef:Hans kan zijn spullen de dag ervoor klaar zetten in de gang en dan is het een fluitje van een cent om dat in de auto te zetten.
Dus ik zorg in ieder geval dat ik er redelijk op tijd ben.
Dan moet er alleen geen boom of iets dergelijks op de weg liggen.![]()
Of Joris er vroeg genoeg is dat merk ik dan wel, en op welke luidsprekers het komt weet ik al niet meer precies? Ark deurne ?
Ik moet ook nog een server aan de praat krijgen, met wat bijkomstigheden.
- RNacoustics
- Berichten: 381
- Lid geworden op: di 27 aug 2013, 19:07
- Contacteer:
Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20
Ja, maar 10:00 uur was voor mij wel erg vroeg.Barry2001 schreef:Ja, helemaal goed natuurlijk, maar jij zat toch ook al later op verzoek ivm reistijd? Naja, 'probleem' opgelost, wordt dit 'm. We komen er wel
Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20
09:00 is ok. Tot danBarry2001 schreef:Graag, moeten wat stoelen e.d. neergezet worden. Ik heb om 09:00 met de beheerder afgesproken, red je dat?sevenup schreef:Barry,
Eventueel kan ik in de 'soos' ook wel weer mijn hoofdtelefoonversterker met cd speler neer kunnen zetten. Kunnen mensen eventueel zelf een cd meenemen en luisteren.
Heb je nog hulp nodig voor 10:00 voor opbouwen en dergelijke? Ik woon vlakbij en kan er op tijd zijn.
Misschien dat die hoofdtelefoonversterker ergens in de gang kan staan, daar is best veel ruimte, koffiehoek enzo.
Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20
Het is mij om het even. Ik verwacht, afhankelijk van het verkeer natuurlijk, op tijd aanwezig te zijn.Barry2001 schreef:Heb even contact gehad met Koen, hij heeft wel een punt natuurlijk. Voorstel is om te ruilen met hannesie en molekuul, kan Koen in kamer 3 om 14:30. Hans en Joris, willen jullie ruilen, dus naar 11:30 in kamer 2?
Wij zullen natuurlijk wel een bron en weergever nodig hebben... ik neem deze niet mee.
groetjes,
Joris
Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20
Barry,je mag me noteren op de lijst.
Ben er ook.
Ben er ook.
Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20
Ik heb wel 4 bronnen bij mij.molekuul schreef:Het is mij om het even. Ik verwacht, afhankelijk van het verkeer natuurlijk, op tijd aanwezig te zijn.
Wij zullen natuurlijk wel een bron en weergever nodig hebben... ik neem deze niet mee.
groetjes,
Joris
Alleen de bron voor het eeuwige leven kan ik niet vinden.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28479
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20
hannesie schreef:Ik heb wel 4 bronnen bij mij.molekuul schreef:Het is mij om het even. Ik verwacht, afhankelijk van het verkeer natuurlijk, op tijd aanwezig te zijn.
Wij zullen natuurlijk wel een bron en weergever nodig hebben... ik neem deze niet mee.
groetjes,
Joris![]()
Alleen de bron voor het eeuwige leven kan ik niet vinden.
Die ligt rechtsachter de geldboom!
