Gewoon laten zien die binnenkant!!
Wah kosdah, dat laten frezen en graveren?
Moderators: Barry2001, Beheerdersteam
Volgens mij zijn de Toshiba toslink recievers hiervoor wel bruikbaar: http://nl.farnell.com/jsp/search/browse ... allpartialdaniel schreef:Ik ben namelijk geen panel-mount 'verlengdingen' tegengekomen voor optische verbindingen.
Dat lijkt mij niet voldoendeknuisje schreef:De LME49720 opampjes zijn vandaag al gearriveerd dus snel het laatste printje afgemaakt. De dsp is nu helemaal gereed en speelt naar tevredenheid.
knuisje schreef:Lees even dit documentje waarin eea. staat beschreven.
Important note: This application note only applies for the Rev.0 (purchased before May 2010) of the miniDSP Kits. If you miniDSP does not look like the picture below, then you have a rev1 and this note does not apply. Please refer to the miniDSP user manual for more info.hannesie schreef:Je hebt gelijk, ik was een beetje in twijfel omdat ik de nieuwe versie al heb met daarop alleen een aanduiding van + en - en op het Minidigi was wel een aansluiting met de duiding van 24 volt, ik ging twijfelen en had de verwijzing voor externe voeding dus niet gelezen.
Ik kwam nog wel deze tegen om het optische signaal door te voeren in een kast: (SWITCHCRAFT EHTL2)Ronald_1 schreef:Volgens mij zijn de Toshiba toslink recievers hiervoor wel bruikbaar: http://nl.farnell.com/jsp/search/browse ... allpartialdaniel schreef:Ik ben namelijk geen panel-mount 'verlengdingen' tegengekomen voor optische verbindingen.

Je verwijdert op de Minidigi bij elke toslink-connector de smd-inductor met het opschrift "470". Hiermee zijn de toslinks spanningloos. Je kunt de TORX147 als nieuwe receiver nemen. Sluit deze aan cf. de datasheet met een 47uH inductor een een 100nF capje. De 3.3V voedingsspanning haal je van het soldeereilandje van de verwijderde smd inductor. De uitgang van de nieuwe receivers sluit je aan op de uitgangspin van de bestaande toslink-connectors aan de onderkant van de Minidigi (de juiste pin vind je door de printsporen te volgen). Natuurlijk ook de massa aansluiten op de nieuwe receivers.cobaltjeh schreef:Zelf probeer ik ook een oplossing te vinden om de optische connectors net aan te sluiten in de kast. Het verlengen dan de connectoren zoals Knuisje doet gaat alleen mijn kennis teboven.
Dat is een zelfde als van het minidigi boardje, ik heb nu de voeding via dat minidigi lopen, werkt prima.cobaltjeh schreef:Weet iemand toevallig wat voor type stroom connector er op de uitsparing past op het minidsp/minidigi bordje?
Op onderstaand plaatje is deze te zien.