Luisterdag Alphen: 18 November 2017 -> Definitief programma in startpost
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017 -> concept-programma op P.9
Ja, ik kom ook zaterdag met goede vriend Johan [ heeft 2 rechterhanden én ook goede oren
].
Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017 -> concept-programma op P.9
Lees dat er een tekort is aan hoogrendement speakers.... mijne passen zeg maar " nét niet " in de auto ...... misschien moet ik volgend jaar eens een bus huren en maar eens een bijdrage leveren [ anders dan enkel jullie creaties bewonderen]. Daar kan alles wat zeg maar één watt levert goed mee uit de voeten.
- mikekiwi
- Berichten: 1150
- Lid geworden op: za 01 jul 2006, 13:06
- Locatie: Alphen aan den Rijn
- Contacteer:
Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017 -> concept-programma op P.9
@hoekhoorn: ben benieuwd! Check zaterdag even of de lift groot genoeg is om jouw creaties naar boven te krijgen
Nu zijn er denk ik wel genoeg amps aanwezig, ter gebruik of ter backup, dat gaan we ter plaatse dan zien. Dank voor het meedenken en de voorstellen!
Prima!molekuul schreef:Ik kan mijn zelfbouw quad 405 Met pasieve pre wel meenemen voor wat power.
Neem ik ook wel een koptelefoonversterker mee met een AKG 340 mee, deze versterker heeft wel een wat krakende potmeter inmiddels....
Nu zijn er denk ik wel genoeg amps aanwezig, ter gebruik of ter backup, dat gaan we ter plaatse dan zien. Dank voor het meedenken en de voorstellen!
- RobertD
- Berichten: 4408
- Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
- Locatie: Alphen a.d. Rijn
- Contacteer:
Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017 -> concept-programma op P.9
Denkt iedereen ook nog even aan verlengsnoeren, interlinks, speakerkabels, schroevendraaiers, muziek en een goed humeur? Ik heb er zin in!
- RNacoustics
- Berichten: 381
- Lid geworden op: di 27 aug 2013, 19:07
- Contacteer:
Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017
Oepsmikekiwi schreef:Tja, er zijn nog meer mensen die wat willen laten beluisteren en als ik voor iedereen 1,5 uur ga reserveren dan zitten we er zondag nog...Wat mij betreft is iedereen gelijk en ruim ik voor iedereen ook min of meer gelijke tijd in. Heb per ongeluk al 1 set een kwartier extra gegeven, ga ik ook rechttrekken.RNacoustics schreef:Tijdstip prima, maar wel kort 3 kwartiermikekiwi schreef:In bijlage de eerste concept-versie van het programma. Er zijn nog wat lege gaten en het is wat lastig om de combi luidsprekers + buizenversterkers te maken (rendement icm ruimte). Graag een zeer kritische blik op samenstellingen, timings (of je er wel bent op het genoemde tijdslot voor jouw apparatuur).
Voorstellen voor andere combinaties zijn zeker welkom, ook mogelijkheden om de nu nog lege gaten op te vullen zie ik graag tegemoeten een kwartiertje tijd om op te bouwen, dat red ik niet
![]()
Kan je niet een demo naar later in de middag plannen, zodat s'morgens meer ruimte is?
Ik kan wel wat ruilen qua sets, maar dan kom je om 15:00 in het programma te staan en heb ik daarna niets meer ingepland en kun je net zo lang spelen tot er niemand meer is... (op dit moment tenminste, als er ander lid met nog wat apparatuur komt dan moet ik toch ook daarvoor wat regelen). Is dat een optie?
En ik heb gewoon meer tijd nodig om de boel op te bouwen. Ik wil wel een goede demo kunnen geven.
Is het niet mogelijk om mij direct na het optreden van Robin in te plannen met een blok van anderhalf uur?
Na 15.00 uur lukt mij niet, want ik moet uiterlijk 16.00 uur weer aftaaien vanwege andere verplichtingen.
Ik hoop dat je hier creatief mee om kan gaan.
Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017 -> concept-programma op P.9
@Mikekiwi, Indien het verzoek van RNacoustics wordt ingewilligd, kan je me dan niet later inplannen dan 14:00 uur. Ik rij met Fred mee en om 15:00 uur moeten we weer terug wegens andere verplichtingen.
Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017 -> concept-programma op P.9
@mikekiwi Dank voor je reactie.mikekiwi schreef:Hee...gemist, sorry! Als je hem wilt meenemen, graag. Zal hem niet gaan inplannen, maar het zou kunnen zijn dat hij ergens van pas komt. Wat mij betreft hoef je er niet extra vroeg voor te komen.Tor-Amp schreef:Had nog geen reactie gehad op pagina vier, maar ik kan een zelfbouw 2 x 40Watt FET versterker meenemen (afgeleide van de MJR7). Ik rijd met FredM mee, denk dat het tegen elven zal worden voor we aankomen. Kan indien dat niet uitkomt natuurlijk aan hem vragen of we ook eerder kunnen vertrekken.......
Omdat ik verder geen andere reacties gezien heb en de 2 x 40W versterker tamelijk groot is denk ik
- RNacoustics
- Berichten: 381
- Lid geworden op: di 27 aug 2013, 19:07
- Contacteer:
Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017 -> concept-programma op P.9
@Mikekiwi, Wellicht kan je mij in zaal 10 zetten? als het maar niet parallel loopt met de live optreden.
Anders speel ik voor een lege zaal
Anders speel ik voor een lege zaal
Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017 -> concept-programma op P.9
Ik zag een opmerking over Dirac voorbij komen...
Misschien is het dan aardig om te vermelden dat mijn installatie (ook) Dirac Live heeft.
Tot morgen!
Misschien is het dan aardig om te vermelden dat mijn installatie (ook) Dirac Live heeft.
Tot morgen!
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017 -> concept-programma op P.9
Ga je dan ter plekke meting doen?
Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017 -> concept-programma op P.9
Ja, ik regel hem in voor de luisterruimte. Dat gaat best snel.
Alleen duimen dat het even rustig is...
Alleen duimen dat het even rustig is...
- mikekiwi
- Berichten: 1150
- Lid geworden op: za 01 jul 2006, 13:06
- Locatie: Alphen aan den Rijn
- Contacteer:
Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017 -> concept-programma op P.9
Even een suggestie voor ruimte 9 om aan het verzoek van RN Acoustics te voldoen.
Is dit als alternatief voor alle partijen werk- en haalbaar?:
Is dit als alternatief voor alle partijen werk- en haalbaar?:
- RNacoustics
- Berichten: 381
- Lid geworden op: di 27 aug 2013, 19:07
- Contacteer:
Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017 -> concept-programma op P.9
Okay, top
Laat ik s'morgens door Knuisje de DAC nog ff upgraden
@ Mikekiwi, Dank in het meedenken voor een passende oplossing
Laat ik s'morgens door Knuisje de DAC nog ff upgraden
@ Mikekiwi, Dank in het meedenken voor een passende oplossing
- mikekiwi
- Berichten: 1150
- Lid geworden op: za 01 jul 2006, 13:06
- Locatie: Alphen aan den Rijn
- Contacteer:
Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017 -> concept-programma op P.9
Fijn, dank voor de snelle reacties!
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28475
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017 -> concept-programma op P.9
En dan maar hopen dat dat goed gaatRNacoustics schreef:Laat ik s'morgens door Knuisje de DAC nog ff upgraden![]()
- RNacoustics
- Berichten: 381
- Lid geworden op: di 27 aug 2013, 19:07
- Contacteer:
Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017 -> concept-programma op P.9
Ik heb daar alle vertrouwen in. Of moet ik toch aan risico spreiding doends23man schreef:En dan maar hopen dat dat goed gaatRNacoustics schreef:Laat ik s'morgens door Knuisje de DAC nog ff upgraden![]()
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28475
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017 -> concept-programma op P.9
Ervaringen op luisterdagen is enige risicospreiding wel aan te raden. Vraag Hans maar. 
Laatst gewijzigd door ds23man op vr 17 nov 2017, 20:03, 1 keer totaal gewijzigd.
- RNacoustics
- Berichten: 381
- Lid geworden op: di 27 aug 2013, 19:07
- Contacteer:
Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017 -> concept-programma op P.9
ds23man schreef:Ervaringen opluisterdagen is enige risicospreiding wel aan te raden. Vraag Hans maar.
Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017 -> concept-programma op P.9
Is er nog iemand met een buizentester?
Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017 -> concept-programma op P.9
Jeetje, moeten die Htr's van mij na "The voice" ?

- mikekiwi
- Berichten: 1150
- Lid geworden op: za 01 jul 2006, 13:06
- Locatie: Alphen aan den Rijn
- Contacteer:
Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017 -> concept-programma op P.9
Don't worry, be happy!toetertje schreef:Jeetje, moeten die Htr's van mij na "The voice" ?![]()
Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017 -> Definitief programma in startpost
Kunnen wij mooi de illumina's testen op jouw halffabrikaat 
- mikekiwi
- Berichten: 1150
- Lid geworden op: za 01 jul 2006, 13:06
- Locatie: Alphen aan den Rijn
- Contacteer:
Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017 -> Definitief programma in startpost
Inmiddels heb ik het programma definitief gemaakt en in de startpost geplakt (komt ook nog aan deze post vast te zitten). We zullen morgen ongetwijfeld nog ergens tegenaan lopen, maar daar komen we met vereende creativiteit wel uit.
Ik heb ook in de startpost de praktische informatie nog wat bijgewerkt, neem dat ook even door voor de zekerheid.
Mocht je 's morgens denken dat er een enorme file staat naar het wijkcentrum dan heb je een afslag verkeerd genomen en ben je in de Snieklaas-intocht beland
Ik heb mijn tasje met kabels, badges, stiften, tiewraps, cd-speler en meer al klaar staan, ik heb er zin in!
Ik heb ook in de startpost de praktische informatie nog wat bijgewerkt, neem dat ook even door voor de zekerheid.
Mocht je 's morgens denken dat er een enorme file staat naar het wijkcentrum dan heb je een afslag verkeerd genomen en ben je in de Snieklaas-intocht beland
Ik heb mijn tasje met kabels, badges, stiften, tiewraps, cd-speler en meer al klaar staan, ik heb er zin in!
- Bijlagen
-
- 2017_Programma_def.pdf
- (42.65 KiB) 101 keer gedownload
