Luisterdag Alphen: 18 November 2017 -> Definitief programma in startpost

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
hoekhoorn
Berichten: 96
Lid geworden op: za 31 dec 2016, 8:51

Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017 -> concept-programma op P.9

Bericht door hoekhoorn »

Ja, ik kom ook zaterdag met goede vriend Johan [ heeft 2 rechterhanden én ook goede oren :wink: ].
hoekhoorn
Berichten: 96
Lid geworden op: za 31 dec 2016, 8:51

Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017 -> concept-programma op P.9

Bericht door hoekhoorn »

Lees dat er een tekort is aan hoogrendement speakers.... mijne passen zeg maar " nét niet " in de auto ...... misschien moet ik volgend jaar eens een bus huren en maar eens een bijdrage leveren [ anders dan enkel jullie creaties bewonderen]. Daar kan alles wat zeg maar één watt levert goed mee uit de voeten.
Gebruikersavatar
mikekiwi
Berichten: 1150
Lid geworden op: za 01 jul 2006, 13:06
Locatie: Alphen aan den Rijn
Contacteer:

Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017 -> concept-programma op P.9

Bericht door mikekiwi »

@hoekhoorn: ben benieuwd! Check zaterdag even of de lift groot genoeg is om jouw creaties naar boven te krijgen :sure:
molekuul schreef:
Ik kan mijn zelfbouw quad 405 Met pasieve pre wel meenemen voor wat power.
Neem ik ook wel een koptelefoonversterker mee met een AKG 340 mee, deze versterker heeft wel een wat krakende potmeter inmiddels....
Prima!

Nu zijn er denk ik wel genoeg amps aanwezig, ter gebruik of ter backup, dat gaan we ter plaatse dan zien. Dank voor het meedenken en de voorstellen!
Gebruikersavatar
RobertD
Berichten: 4408
Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
Locatie: Alphen a.d. Rijn
Contacteer:

Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017 -> concept-programma op P.9

Bericht door RobertD »

Denkt iedereen ook nog even aan verlengsnoeren, interlinks, speakerkabels, schroevendraaiers, muziek en een goed humeur? Ik heb er zin in!
Gebruikersavatar
RNacoustics
Berichten: 381
Lid geworden op: di 27 aug 2013, 19:07
Contacteer:

Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017

Bericht door RNacoustics »

mikekiwi schreef:
RNacoustics schreef:
mikekiwi schreef:
In bijlage de eerste concept-versie van het programma. Er zijn nog wat lege gaten en het is wat lastig om de combi luidsprekers + buizenversterkers te maken (rendement icm ruimte). Graag een zeer kritische blik op samenstellingen, timings (of je er wel bent op het genoemde tijdslot voor jouw apparatuur).
Voorstellen voor andere combinaties zijn zeker welkom, ook mogelijkheden om de nu nog lege gaten op te vullen zie ik graag tegemoet
Tijdstip prima, maar wel kort 3 kwartier :roll: en een kwartiertje tijd om op te bouwen, dat red ik niet :!:
Kan je niet een demo naar later in de middag plannen, zodat s'morgens meer ruimte is?
Tja, er zijn nog meer mensen die wat willen laten beluisteren en als ik voor iedereen 1,5 uur ga reserveren dan zitten we er zondag nog...Wat mij betreft is iedereen gelijk en ruim ik voor iedereen ook min of meer gelijke tijd in. Heb per ongeluk al 1 set een kwartier extra gegeven, ga ik ook rechttrekken.

Ik kan wel wat ruilen qua sets, maar dan kom je om 15:00 in het programma te staan en heb ik daarna niets meer ingepland en kun je net zo lang spelen tot er niemand meer is... (op dit moment tenminste, als er ander lid met nog wat apparatuur komt dan moet ik toch ook daarvoor wat regelen). Is dat een optie?
Oeps :( Dit gaat het zo niet worden :!: Ik kom wel met een volgeladen bus met spullen, die ik 4 keer in en uit moet laden.
En ik heb gewoon meer tijd nodig om de boel op te bouwen. Ik wil wel een goede demo kunnen geven.
Is het niet mogelijk om mij direct na het optreden van Robin in te plannen met een blok van anderhalf uur?
Na 15.00 uur lukt mij niet, want ik moet uiterlijk 16.00 uur weer aftaaien vanwege andere verplichtingen.
Ik hoop dat je hier creatief mee om kan gaan.
Renej
Berichten: 49
Lid geworden op: di 06 jan 2009, 10:25
Locatie: Amsterdam

Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017 -> concept-programma op P.9

Bericht door Renej »

@Mikekiwi, Indien het verzoek van RNacoustics wordt ingewilligd, kan je me dan niet later inplannen dan 14:00 uur. Ik rij met Fred mee en om 15:00 uur moeten we weer terug wegens andere verplichtingen.
Gebruikersavatar
Tor-Amp
Berichten: 21
Lid geworden op: zo 06 sep 2009, 14:35

Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017 -> concept-programma op P.9

Bericht door Tor-Amp »

mikekiwi schreef:
Tor-Amp schreef:
Had nog geen reactie gehad op pagina vier, maar ik kan een zelfbouw 2 x 40Watt FET versterker meenemen (afgeleide van de MJR7). Ik rijd met FredM mee, denk dat het tegen elven zal worden voor we aankomen. Kan indien dat niet uitkomt natuurlijk aan hem vragen of we ook eerder kunnen vertrekken.......
Hee...gemist, sorry! Als je hem wilt meenemen, graag. Zal hem niet gaan inplannen, maar het zou kunnen zijn dat hij ergens van pas komt. Wat mij betreft hoef je er niet extra vroeg voor te komen.
@mikekiwi Dank voor je reactie.

Omdat ik verder geen andere reacties gezien heb en de 2 x 40W versterker tamelijk groot is denk ik :roll: dat ik dan een kleinere versie (2 x 18W) mee ga nemen, die past net in mijn rugzak :) .
Gebruikersavatar
RNacoustics
Berichten: 381
Lid geworden op: di 27 aug 2013, 19:07
Contacteer:

Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017 -> concept-programma op P.9

Bericht door RNacoustics »

@Mikekiwi, Wellicht kan je mij in zaal 10 zetten? als het maar niet parallel loopt met de live optreden.
Anders speel ik voor een lege zaal :rofl:
Jerry
Berichten: 37
Lid geworden op: vr 10 nov 2017, 14:50
Contacteer:

Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017 -> concept-programma op P.9

Bericht door Jerry »

Ik zag een opmerking over Dirac voorbij komen...

Misschien is het dan aardig om te vermelden dat mijn installatie (ook) Dirac Live heeft.

Tot morgen!
Gebruikersavatar
Leeuwarden
Berichten: 12769
Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden

Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017 -> concept-programma op P.9

Bericht door Leeuwarden »

Ga je dan ter plekke meting doen?
Jerry
Berichten: 37
Lid geworden op: vr 10 nov 2017, 14:50
Contacteer:

Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017 -> concept-programma op P.9

Bericht door Jerry »

Ja, ik regel hem in voor de luisterruimte. Dat gaat best snel.

Alleen duimen dat het even rustig is...
Gebruikersavatar
mikekiwi
Berichten: 1150
Lid geworden op: za 01 jul 2006, 13:06
Locatie: Alphen aan den Rijn
Contacteer:

Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017 -> concept-programma op P.9

Bericht door mikekiwi »

Even een suggestie voor ruimte 9 om aan het verzoek van RN Acoustics te voldoen.

Is dit als alternatief voor alle partijen werk- en haalbaar?:
Schermafbeelding 2017-11-17 om 17.58.25.png
Schermafbeelding 2017-11-17 om 17.58.25.png (37.06 KiB) 784 keer bekeken
erik1977
Berichten: 447
Lid geworden op: ma 25 mei 2015, 9:05

Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017 -> concept-programma op P.9

Bericht door erik1977 »

check
Renej
Berichten: 49
Lid geworden op: di 06 jan 2009, 10:25
Locatie: Amsterdam

Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017 -> concept-programma op P.9

Bericht door Renej »

Check
Gebruikersavatar
RNacoustics
Berichten: 381
Lid geworden op: di 27 aug 2013, 19:07
Contacteer:

Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017 -> concept-programma op P.9

Bericht door RNacoustics »

Okay, top :goedzo:
Laat ik s'morgens door Knuisje de DAC nog ff upgraden :yeah:
@ Mikekiwi, Dank in het meedenken voor een passende oplossing :goeie:
Gebruikersavatar
mikekiwi
Berichten: 1150
Lid geworden op: za 01 jul 2006, 13:06
Locatie: Alphen aan den Rijn
Contacteer:

Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017 -> concept-programma op P.9

Bericht door mikekiwi »

Fijn, dank voor de snelle reacties!
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28479
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017 -> concept-programma op P.9

Bericht door ds23man »

RNacoustics schreef:
Laat ik s'morgens door Knuisje de DAC nog ff upgraden :yeah:
En dan maar hopen dat dat goed gaat :mrgreen:
Gebruikersavatar
RNacoustics
Berichten: 381
Lid geworden op: di 27 aug 2013, 19:07
Contacteer:

Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017 -> concept-programma op P.9

Bericht door RNacoustics »

ds23man schreef:
RNacoustics schreef:
Laat ik s'morgens door Knuisje de DAC nog ff upgraden :yeah:
En dan maar hopen dat dat goed gaat :mrgreen:
Ik heb daar alle vertrouwen in. Of moet ik toch aan risico spreiding doen :rofl:
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28479
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017 -> concept-programma op P.9

Bericht door ds23man »

Ervaringen op luisterdagen is enige risicospreiding wel aan te raden. Vraag Hans maar. :mrgreen:
Laatst gewijzigd door ds23man op vr 17 nov 2017, 20:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
RNacoustics
Berichten: 381
Lid geworden op: di 27 aug 2013, 19:07
Contacteer:

Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017 -> concept-programma op P.9

Bericht door RNacoustics »

ds23man schreef:
Ervaringen opluisterdagen is enige risicospreiding wel aan te raden. Vraag Hans maar. :mrgreen:
:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17580
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017 -> concept-programma op P.9

Bericht door dre »

Is er nog iemand met een buizentester?
toetertje
Berichten: 2936
Lid geworden op: ma 29 feb 2016, 18:05
Locatie: Omgeving Enkhuizen.

Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017 -> concept-programma op P.9

Bericht door toetertje »

Jeetje, moeten die Htr's van mij na "The voice" ? :beer: :beer:
Gebruikersavatar
mikekiwi
Berichten: 1150
Lid geworden op: za 01 jul 2006, 13:06
Locatie: Alphen aan den Rijn
Contacteer:

Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017 -> concept-programma op P.9

Bericht door mikekiwi »

toetertje schreef:
Jeetje, moeten die Htr's van mij na "The voice" ? :beer: :beer:
Don't worry, be happy! :hide: :lagge:
erik1977
Berichten: 447
Lid geworden op: ma 25 mei 2015, 9:05

Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017 -> Definitief programma in startpost

Bericht door erik1977 »

Kunnen wij mooi de illumina's testen op jouw halffabrikaat :mrgreen:
Gebruikersavatar
mikekiwi
Berichten: 1150
Lid geworden op: za 01 jul 2006, 13:06
Locatie: Alphen aan den Rijn
Contacteer:

Re: Luisterdag Alphen: 18 November 2017 -> Definitief programma in startpost

Bericht door mikekiwi »

Inmiddels heb ik het programma definitief gemaakt en in de startpost geplakt (komt ook nog aan deze post vast te zitten). We zullen morgen ongetwijfeld nog ergens tegenaan lopen, maar daar komen we met vereende creativiteit wel uit.

Ik heb ook in de startpost de praktische informatie nog wat bijgewerkt, neem dat ook even door voor de zekerheid.

Mocht je 's morgens denken dat er een enorme file staat naar het wijkcentrum dan heb je een afslag verkeerd genomen en ben je in de Snieklaas-intocht beland :D

Ik heb mijn tasje met kabels, badges, stiften, tiewraps, cd-speler en meer al klaar staan, ik heb er zin in!
Bijlagen
2017_Programma_def.pdf
(42.65 KiB) 101 keer gedownload
Gesloten

Terug naar “DIY Events door leden”