wegvallend geluid???

Voor- en Eindversterkers

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
Miniwatt
Berichten: 863
Lid geworden op: zo 22 mei 2005, 19:02
Locatie: Den Haag

Bericht door Miniwatt »

RoYKeJ schreef:
nee niet hoe die in elkaar zit.
hoe hij versterkt.
dus de werking ervan :-) en het liefst in het nederlands.
Je kunt ook zelf eens gaan zoeken.. :-$
Gebruikersavatar
Miniwatt
Berichten: 863
Lid geworden op: zo 22 mei 2005, 19:02
Locatie: Den Haag

Bericht door Miniwatt »

Nou, toch nog wel 30 seconden voor je gezocht, en hoppakee:

http://www.breem.nl/fldbasis/pgbasis-06.htm

Het is wel van Breem, maar dat kan hier geen kwaad..
RoYKeJ
Berichten: 42
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 17:20

Bericht door RoYKeJ »

:-) ik ben ook zelf aan het zoeken geweest.
of jah ik heb een boek gekocht waarin ze een hoofdstuk hadde over opamps.
dus tis eigelijk meer voor zelf controlle of ik de stof heb begrepen
heb namelijk niemand in de buurt die het wat kan intereseren of er verstand van heeft.
dus het is makkelijk om iemand die de zelfde intresses heeft zoiets te vragen.
Gebruikersavatar
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790
Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom

Bericht door Marp »

Ook op WikiPedia staat iets over opamps (NL), al heb je meer aan het verhaal van Breem. Verder schreef Ron Mancini eens een schitterend naslagwerk, kompleet met duidelijke toepassingsvoorbeelden. Je moet hem wel zelf door een vertaalmachine halen.
Bijlagen
opamps_for_everyone_(ti_slod006b).pdf
Texas Instruments - Opamps For Everyone, by Ron Mancini
(1.97 MiB) 198 keer gedownload
Plaats reactie