Je kunt ook zelf eens gaan zoeken..RoYKeJ schreef:nee niet hoe die in elkaar zit.
hoe hij versterkt.
dus de werking ervanen het liefst in het nederlands.
wegvallend geluid???
Moderator: Beheerdersteam
Nou, toch nog wel 30 seconden voor je gezocht, en hoppakee:
http://www.breem.nl/fldbasis/pgbasis-06.htm
Het is wel van Breem, maar dat kan hier geen kwaad..
http://www.breem.nl/fldbasis/pgbasis-06.htm
Het is wel van Breem, maar dat kan hier geen kwaad..
of jah ik heb een boek gekocht waarin ze een hoofdstuk hadde over opamps.
dus tis eigelijk meer voor zelf controlle of ik de stof heb begrepen
heb namelijk niemand in de buurt die het wat kan intereseren of er verstand van heeft.
dus het is makkelijk om iemand die de zelfde intresses heeft zoiets te vragen.
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Ook op WikiPedia staat iets over opamps (NL), al heb je meer aan het verhaal van Breem. Verder schreef Ron Mancini eens een schitterend naslagwerk, kompleet met duidelijke toepassingsvoorbeelden. Je moet hem wel zelf door een vertaalmachine halen.
- Bijlagen
-
- opamps_for_everyone_(ti_slod006b).pdf
- Texas Instruments - Opamps For Everyone, by Ron Mancini
- (1.97 MiB) 198 keer gedownload

