

MOD: afbeelding graag als attachment bijvoegen en anders minstens tot 30% verkleinen.
Moderator: Beheerdersteam
ziet er goed uit, ik zie 'em alleen niet op de site van Seas staan?Boppo84 schreef:Of 2x (of meer) deze http://www.madisound.com/catalog/produc ... ts_id=8535
Ik vind hem er in ieder geval wel goed uitzien!
Kon m zelf ook niet in 1 keer vinden:Paul schreef:ziet er goed uit, ik zie 'em alleen niet op de site van Seas staan?